BZP: „Dostawa kuchni polowej” dla Komendy Powiatowej PSP w Dębicy postępowanie POT.2370.4.2025.
24.10.2025
2025/BZP 00495074/01
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            „Dostawa kuchni polowej” dla Komendy Powiatowej PSP w Dębicy  postępowanie POT.2370.4.2025.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poddęby 6A
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 146812855
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpdebica@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-debica/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa kuchni polowej” dla Komendy Powiatowej PSP w Dębicy postępowanie POT.2370.4.2025.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c699f09b-c625-4791-a012-9b3a538b0058
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00366565/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa kuchni polowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c699f09b-c625-4791-a012-9b3a538b00583.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Inspektor będzie przetwarzać dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy,
Można się z nami skontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres: ul. Poddęby 6A, 39-200 Dębica
• przez e-mail: kpdebica@podkarpacie.straz.pl
• telefonicznie : 146 812 855
    3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Inspektor będzie przetwarzać dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy,
Można się z nami skontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres: ul. Poddęby 6A, 39-200 Dębica
• przez e-mail: kpdebica@podkarpacie.straz.pl
• telefonicznie : 146 812 855
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POT.2370.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 320325,20 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kuchni polowej dla Komendy Powiatowej PSP w Dębicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Wymagania techniczno-użytkowe dla kuchni polowej dla Komendy Powiatowej PSP w Dębicy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44211400-6 - Kuchnia polowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest ilość punktów określonych na podstawie  formuły wynikającej z ceny i pojemności silnika. Ocena oferty zostanie obliczona wykorzystując informacje złożone w Formularzu Ofertowym (zał. nr 1 do SWZ):
C – cena brutto rozpatrywanej oferty przedstawiona w formularzu ofertowym,
G – okres gwarancji w miesiącach rozpatrywanej oferty przedstawiona w formularzu ofertowym,
Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
				
P = Cmin  / C x 60 pkt. + G / Gmax x 40 pkt.,
gdzie:
P    – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie, 
Cmin –	 najniższa cena spośród rozpatrywanych ofert,
Gmax –	 najdłuższy okres gwarancji spośród rozpatrywanych ofert,
		
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów.
            4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.