BZP: Świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Bartoszycach w 2026 roku.
24.10.2025
2025/BZP 00495168/01
SĄD REJONOWY W BARTOSZYCACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
            Usługi
            Świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Bartoszycach w 2026 roku.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W BARTOSZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 3
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.administracyjny@bartoszyce.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
resort sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Bartoszycach w 2026 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a838e7d8-236d-43bf-91bb-4d78c037e8f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100642/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa ochrony budynków i mienia Sądu Rejonowego w Bartoszycach w 2025r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a838e7d8-236d-43bf-91bb-4d78c037e8f93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl – zwanej dalej Platformą. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.261.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług, tj.:
1)	ochronę obiektu Sądu Rejonowego w Bartoszycach zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 3 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.: 
Zamawiający wymaga, aby usługa wykonywana była, w dni powszednie 
w godzinach urzędowania Sądu, tj.:
	poniedziałek: w godzinach 06:30 – 18:30;
	wtorek - piątek: w godzinach 06:30 – 15:30;
przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
	poniedziałek: w godzinach 18:30 – 21:00;
	wtorek - piątek: w godzinach 15:30 – 21:00;
	sobota, niedziela 08.00 – 16.00
przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej,
natomiast w pozostałym czasie tj. od 21.00 do 06.30 w dni powszednie, sobota, niedziela od 16.00 do 08.00 oraz w dni wolne od pracy (święta) obiekt należy uzbroić w system alarmowy.
2)	ochronę obiektu Sądu Rejonowego w Bartoszycach zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 7 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.: 
Zamawiający wymaga, aby usługa wykonywana była całodobowo, w dni powszednie 
w godzinach urzędowania Sądu, tj.:
	poniedziałek: w godzinach 06:30 – 18:30;
	wtorek - piątek: w godzinach 06:30 – 15:30;
przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, natomiast w pozostałym czasie tj. po godzinach urzędowania sądu (w dni powszednie) oraz całodobowo w dni wolne od pracy przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.        
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: certyfikat jakości
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: własna grupa interwencyjna
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, tj. (Dz.U.2025.532 t.j.).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie, które obejmowało swym zakresem usługę o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych), realizowaną przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, polegającą na usłudze ochrony osób i mienia obiektu użyteczności publicznej.