BZP: Dostawa tarcicy konstrukcyjnej do wykonania remontu mostów drewnianych w ciągu dróg powiatowych: Nr 2259R w m. Kalnica, Nr 2257R w m. Średnie Wielkie, Nr 2258R w m. Tarnawa Górna, w ilości 136,13 m3
24.10.2025
2025/BZP 00495637/01
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SANOKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Dostawa tarcicy konstrukcyjnej do wykonania remontu mostów drewnianych w ciągu dróg powiatowych: Nr 2259R w m. Kalnica, Nr 2257R w m. Średnie Wielkie, Nr 2258R w m. Tarnawa Górna, w ilości 136,13 m3    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370448366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Witkiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzimawozny@pzd.sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.sanok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tarcicy konstrukcyjnej do wykonania remontu mostów drewnianych w ciągu dróg powiatowych: Nr 2259R w m. Kalnica, Nr 2257R w m. Średnie Wielkie, Nr 2258R w m. Tarnawa Górna, w ilości 136,13 m3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7923cf7d-4e6e-42ce-9c70-7032137506e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064597/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa tarcicy konstrukcyjnej do wykonania remontu mostów drewnianych w ciągu dróg powiatowych: Nr 2259R w m. Kalnica, Nr 2257R w m. Średnie Wielkie, Nr 2258R w m. Tarnawa Górna, w ilości 136,13 m3
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7923cf7d-4e6e-42ce-9c70-7032137506e13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przygotowuje ofertę przy
pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i
zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            DOSTAWA TARCICY KONSTRUKCYJNEJ POTRZEBNEJ DO WYKONANIA REMONTU MOSTÓW DREWNIANYCH W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH:
-NR 2259R RZEPEDŹ - KALNICA - MCHAWA W KM 8+443 O DŁUGOŚCI 11,00 mb, W MIEJSCOWOŚCI KALNICA, 
-NR 2257R TARNAWA – KALNICA W KM 8+227 O DŁUGOŚCI 27,60 mb, W MIEJSCOWOŚCI ŚREDNIE WIELKIE
-NR 2258R TARNAWA – HOCZEW W KM 0+150 O DŁUGOŚCI 24,50 mb, W MIEJSCOWOŚCI TARNAWA GÓRNA, O ŁĄCZNEJ ILOŚCI 136,13 M3
tarcica iglasta (sosna) kl. II spełniająca wymagania jakościowe „CE” zawarte                                      w normie PN-75/D-96000 lub równoważnej oraz PN- 82/D- 94021:2013
Szczegóły przedmiotu zamówienia zwiera SWZ wraz z załącznikami.        
4.2.6.) Główny kod CPV: 03419100-1 - Produkty z drewna ciętego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03410000-7 - Drewno
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dokument
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.2. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
wymagania jakościowe „CE” zawarte w normie PN-75/D-96000 lub równoważnej oraz PN- 82/D- 94021:2013SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3029,67 PLN (słownie: trzy tysiące dwadzieścia dziewięć złotych 67/100),12.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska Spółka Akcyjna
nr 14 1600 1462 1719 4716 3000 0001
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.261.2.7.2025
12.2. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Szczegóły informacji w zakresie wadium zawiera SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy zał. nr 2 do SWZZamawiający nie przewiduje możliwości wydłużenia terminu realizacji umowy. Przewidziane jest finansowanie wyłącznie w roku 2025.