BZP: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn.: „Centrum Usług Społecznych w Szczecinie”, „Regionalne Centrum Kryzysowe”, „Wygrana Rodzina” oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych.
24.10.2025
2025/BZP 00495927/01
Gmina Miasto Szczecin Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn.: „Centrum Usług Społecznych w Szczecinie”, „Regionalne Centrum Kryzysowe”, „Wygrana Rodzina” oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 70-323
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.7.) Numer telefonu: 914857528
1.4.8.) Numer faksu: 914857603
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@cus.szczecin.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cus.szczecin.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Organizacyjna Gminy Miasto Szczecin
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495927
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00483038
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)                    Przed zmianą: 
                        Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych do lokalizacji na terenie Miasta Szczecin (ul. Starzyńskiego 3-4).
Część 4 Projekt CUS:
a)	Krzesło konferencyjne – 64 szt.
Szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XVI SWZ oraz w załączniku nr 1a do SWZ.                
                    Po zmianie: 
                        UNIEWAŻNIONA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych do lokalizacji na terenie Miasta Szczecin (ul. Starzyńskiego 3-4).
Część 4 Projekt CUS:
a)	Krzesło konferencyjne – 64 szt.
Szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XVI SWZ oraz w załączniku nr 1a do SWZ.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)                    Przed zmianą: 
                        Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych do lokalizacji na terenie Miasta Szczecin (ul. Starzyńskiego 3-4).
Część 5 Projekt CUS:
a)	Stół konferencyjny składany – 11 szt.
b)	Szafka/kontenerek mobilny z szufladami – 2 szt.
c)	Wieszak na ubrania stojący - 6 szt.
d)	Fotel tapicerowany „uszak” kolor szary/szaroniebieski – 2 szt.
e)	Sofa tapicerowana na nóżkach kolor szary/szaroniebieski – 1 szt.
f)	Stolik okrągły z półką białą – 1 szt.
Szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XVI SWZ oraz w załączniku nr 1a do SWZ.                
                    Po zmianie: 
                        UNIEWAŻNIONA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych do lokalizacji na terenie Miasta Szczecin (ul. Starzyńskiego 3-4).
Część 5 Projekt CUS:
a)	Stół konferencyjny składany – 11 szt.
b)	Szafka/kontenerek mobilny z szufladami – 2 szt.
c)	Wieszak na ubrania stojący - 6 szt.
d)	Fotel tapicerowany „uszak” kolor szary/szaroniebieski – 2 szt.
e)	Sofa tapicerowana na nóżkach kolor szary/szaroniebieski – 1 szt.
f)	Stolik okrągły z półką białą – 1 szt.
Szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XVI SWZ oraz w załączniku nr 1a do SWZ.                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych                    Przed zmianą: 
                        Przedmiotowe środki dowodowe: 
a)	dotyczy części 4 Projekt CUS informacja o produkcie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1c do SWZ na potwierdzenie zgodności z cechami określonymi w załączniku nr 1a do SWZ w zakresie części 4 Projekt CUS (przedmiotowy środek składany wraz z ofertą, niepodlegający uzupełnieniu).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden ww. dokument.
b)	dotyczy części 4 Projekt CUS Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają postawione przez Zamawiającego wymagania:
na potwierdzenie zgodności zaoferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w załączniku 1a, Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty przedmiotowe środki dowodowe w postaci kart producenta/folderów/katalogu producenta, a w przypadku ich braku – innych dowodów (np. wydruki, linki ze stron internetowych producenta, zaświadczenia/poświadczenia wystawionych przez odrębny podmiot, oświadczenia wykonawcy lub producenta), które będą zawierały informację o nazwie producenta, nazwie, modelu lub numerze katalogowym produktu (o ile produkty posiadają takie dane) oraz opis parametrów technicznych zaoferowanych produktów. Zastrzega się, że przedstawione dokumenty muszą potwierdzać zgodność oferowanego produktu z wymaganiami załącznika 1a do swz, przy czym, jeżeli ze złożonego dokumentu nie będzie wynikało, że produkt spełnia wszystkie wymagania zawarte w załączniku 1a do swz przyjmuje się, że Wykonawca oświadcza, że taka zgodność ma miejsce (Zamawiający może jednak wymagać dodatkowych wyjaśnień w tym zakresie). W przypadku, gdy ze złożonych dokumentów wyniknie brak zgodności w jakimkolwiek obszarze oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z przedmiotem zamówienia. 
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokument.
c)	opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności); 
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden ww. dokument.                
                    Po zmianie: 
                        Przedmiotowe środki dowodowe: 
c)	opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności); 
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden ww. dokument.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu                    Przed zmianą: 
                        Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych w zakresie ppkt. 6) lit. b) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne w zakresie ppkt. 6) lit. b) zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych - dotyczy części 4 Projekt CUS.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium                    Przed zmianą: 
                        1.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 
1)	w zakresie części 1 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych i zero groszy);
2)	w zakresie części 2 – 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i zero groszy);
3)	w zakresie części 4 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych i zero groszy);
4)	w zakresie części 5 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych i zero groszy).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe zamawiającego: 
13 1020 4795 0000 9102 0278 1011;
2)	gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych   przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) – Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie e-Zamówienia ze wskazaniem beneficjenta gwarancji:
Gmina Miasto Szczecin – CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZCZECINIE, ul. Władysława Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin,
NIP: 8510309410, Regon: 811684232.
3.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
4.	W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:
1)	dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2)	gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu: wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
5.	W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1)	zobowiązanie gwaranta (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji – Gminy Miasto Szczecin Centrum Usług Społecznych w Szczecinie) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy bez potwierdzania tych okoliczności,
2)	termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
6.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
7.	W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
8.	Jeżeli Wykonawca nie wskaże nr rachunku, o którym mowa w pkt. 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wpłynęło.                
                    Po zmianie: 
                        1.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 
1)	w zakresie części 1 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych i zero groszy);
2)	w zakresie części 2 – 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i zero groszy).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe zamawiającego: 
13 1020 4795 0000 9102 0278 1011;
2)	gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych   przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) – Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie e-Zamówienia ze wskazaniem beneficjenta gwarancji:
Gmina Miasto Szczecin – CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZCZECINIE, ul. Władysława Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin,
NIP: 8510309410, Regon: 811684232.
3.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
4.	W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:
1)	dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2)	gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu: wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
5.	W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1)	zobowiązanie gwaranta (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji – Gminy Miasto Szczecin Centrum Usług Społecznych w Szczecinie) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy bez potwierdzania tych okoliczności,
2)	termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
6.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
7.	W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
8.	Jeżeli Wykonawca nie wskaże nr rachunku, o którym mowa w pkt. 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wpłynęło.                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert                    Przed zmianą: 
                        2025-10-28 10:00                
                    Po zmianie: 
                        2025-10-30 10:00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert                    Przed zmianą: 
                        2025-10-28 10:30                
                    Po zmianie: 
                        2025-10-30 10:30