BZP: Dostawa gazów medycznych
24.10.2025
2025/BZP 00496316/01
Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybickiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Miastko
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiastko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmiastko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazów medycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e2e6a2-1fbf-4fa7-87c7-23d53fe163ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4e2e6a2-1fbf-4fa7-87c7-23d53fe163ed3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c4e2e6a2-1fbf-4fa7-87c7-23d53fe163ed
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w Dziale XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w Dziale XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem gazów medycznych wraz z dzierżawą butli/ zbiornika w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
2. Oferowane gazy medyczne i butle/ zbiorniki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz spełniać aktualnie obowiązujące normy wynikające z przepisów prawa,
3. Wykonawca będzie dostarczał gazy medyczne własnym transportem i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
4. Dostawa gazów medycznych następować będzie sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego
5. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone gazy medyczne będą posiadać cechy jakościowe określone w obowiązujących przepisach prawa oraz wynikające z ich właściwości i przeznaczenia, zaś butle będą prawidłowo oznakowane.
6. Początkiem okresu obowiązywania opłacania czynszu za dzierżawę butli/ zbiorników jest dzień ich przekazania Zamawiającemu, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń przez przedstawicieli obu stron.
7. Wraz z butlami/ zbiornikami Wykonawca zobowiązany jest do przekazania instrukcji obsługi w języku polskim. Na żądanie Zmawiającego Wykonawca udostępni mu wymagany dla butli/ zbiornika dokument potwierdzający dopuszczalność wprowadzenia jej do obrotu.
8. W czasie trwania umowy wszelkie naprawy umożliwiające prawidłowe użytkowanie butli/ zbiornika świadczone będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy. W przypadku awarii powodującej przestój w używaniu butli/ zbiornika na czas powyżej 48 godzin, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć butlę/ zbiornik zastępczy w terminie 48 godzin.
9. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem gazów medycznych wraz z dzierżawą butli/ zbiornika w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
2. Oferowane gazy medyczne i butle/ zbiorniki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz spełniać aktualnie obowiązujące normy wynikające z przepisów prawa,
3. Wykonawca będzie dostarczał gazy medyczne własnym transportem i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
4. Dostawa gazów medycznych następować będzie sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego
5. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone gazy medyczne będą posiadać cechy jakościowe określone w obowiązujących przepisach prawa oraz wynikające z ich właściwości i przeznaczenia, zaś butle będą prawidłowo oznakowane.
6. Początkiem okresu obowiązywania opłacania czynszu za dzierżawę butli/ zbiorników jest dzień ich przekazania Zamawiającemu, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń przez przedstawicieli obu stron.
7. Wraz z butlami/ zbiornikami Wykonawca zobowiązany jest do przekazania instrukcji obsługi w języku polskim. Na żądanie Zmawiającego Wykonawca udostępni mu wymagany dla butli/ zbiornika dokument potwierdzający dopuszczalność wprowadzenia jej do obrotu.
8. W czasie trwania umowy wszelkie naprawy umożliwiające prawidłowe użytkowanie butli/ zbiornika świadczone będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy. W przypadku awarii powodującej przestój w używaniu butli/ zbiornika na czas powyżej 48 godzin, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć butlę/ zbiornik zastępczy w terminie 48 godzin.
9. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem gazów medycznych wraz z dzierżawą butli/ zbiornika w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
2. Oferowane gazy medyczne i butle/ zbiorniki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz spełniać aktualnie obowiązujące normy wynikające z przepisów prawa,
3. Wykonawca będzie dostarczał gazy medyczne własnym transportem i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
4. Dostawa gazów medycznych następować będzie sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego
5. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone gazy medyczne będą posiadać cechy jakościowe określone w obowiązujących przepisach prawa oraz wynikające z ich właściwości i przeznaczenia, zaś butle będą prawidłowo oznakowane.
6. Początkiem okresu obowiązywania opłacania czynszu za dzierżawę butli/ zbiorników jest dzień ich przekazania Zamawiającemu, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń przez przedstawicieli obu stron.
7. Wraz z butlami/ zbiornikami Wykonawca zobowiązany jest do przekazania instrukcji obsługi w języku polskim. Na żądanie Zmawiającego Wykonawca udostępni mu wymagany dla butli/ zbiornika dokument potwierdzający dopuszczalność wprowadzenia jej do obrotu.
8. W czasie trwania umowy wszelkie naprawy umożliwiające prawidłowe użytkowanie butli/ zbiornika świadczone będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy. W przypadku awarii powodującej przestój w używaniu butli/ zbiornika na czas powyżej 48 godzin, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć butlę/ zbiornik zastępczy w terminie 48 godzin.
9. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10