BZP: Zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku B na pomieszczenia biurowe, zlokalizowanego przy ul. pl. Św. Katarzyny 9 w Toruniu
27.10.2025
2025/BZP 00498208/01
Gmina Miasta Toruń działająca poprzez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku B na pomieszczenia biurowe, zlokalizowanego przy ul. pl. Św. Katarzyny 9 w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń działająca poprzez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366286234
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac św. Katarzyny 9
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 566117930
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tcuw.torun.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tcuw.torun.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498208
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00468531
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zmianę sposobu użytkowania części parteru budynku B na pomieszczenia biurowe, zlokalizowanego przy ul. pl. Św. Katarzyny 9 w Toruniu
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
1) prace ogólnobudowlane takie jak: roboty murowe, wymiana stolarki okiennej, ścianki działowe, wykończenie ścian, wykończenie sufitów, stolarka drzwiowa, posadzki, elewacja i elementy zewnętrzne,
2) prace sanitarne takie jak: roboty przygotowawcze ogólne, prace rozbiórkowe (instalacje wod.-kan., instalacja gazowa, instalacja c.o., instalacja wentylacyjna), prace montażowe (ścianki instalacyjne, instalacja wody zimnej przeciwpożarowej, instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o., instalacja wentylacji mechanicznej),
3) prace elektryczne takie jak: rozdzielnie i wyposażenie, oprzewodowanie, instalacja oświetleniowa, instalacja uziemiająca, instalacje teletechniczne, roboty towarzyszące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Dokumentacja projektowa – załączniki nr 1aa) – 1af)
2) Specyfikacja Techniczna Warunków i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 1b do SWZ;
3) Przedmiar Robót - Załączniki nr 1ca) - 1cc) do SWZ
Po zmianie:
Zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku B na pomieszczenia biurowe, zlokalizowanego przy ul. pl. Św. Katarzyny 9 w Toruniu
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
1) prace ogólnobudowlane takie jak: roboty murowe, wymiana stolarki okiennej, ścianki działowe, wykończenie ścian, wykończenie sufitów, stolarka drzwiowa, posadzki, elewacja i elementy zewnętrzne,
2) prace sanitarne takie jak: roboty przygotowawcze ogólne, prace rozbiórkowe (instalacje wod.-kan., instalacja gazowa, instalacja c.o., instalacja wentylacyjna), prace montażowe (ścianki instalacyjne, instalacja wody zimnej przeciwpożarowej, instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o., instalacja wentylacji mechanicznej),
3) prace elektryczne takie jak: rozdzielnie i wyposażenie, oprzewodowanie, instalacja oświetleniowa, instalacja uziemiająca, instalacje teletechniczne, roboty towarzyszące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Dokumentacja projektowa – załączniki nr 1aa) – 1af)
2) Specyfikacja Techniczna Warunków i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 1b do SWZ;
3) Przedmiar Robót - Załączniki nr 1ca) - 1cc) do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu - na konto nr 50 1160 2202 0000 0003 1817 9886 z adnotacją:
Wadium Nr 11/2025: „Zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku B na pomieszczenia biurowe, zlokalizowanego przy ul. pl. Św. Katarzyny 9 w Toruniu.”
Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego.
Wykonanie przez Wykonawcę dyspozycji dokonania polecenia przelewu nie może być utożsamiane z wpłaceniem przelewem na rachunek bankowy kwoty wadium. Wydanie polecenia przelewu powoduje podjęcie ze strony banku określonych czynności mających na celu realizację wydanej dyspozycji na warunkach określonych w umowie rachunku bankowego. Sama dyspozycja nie jest zatem równoznaczna z dokonaniem wpłaty.
Tym samym, dopiero odpowiednia kwota znajdująca się na rachunku Zamawiającego tytułem wadium przesądza o jego wniesieniu, a skuteczne wniesienie wadium nastąpi wtedy, gdy kwota wadium na rachunku Zamawiającego zostanie uznana przed upływem terminu składania ofert.
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 98).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w pkt 16 do SWZ.
Po zmianie:
Wartość: 20 000,00 PLN
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-29 12:00
Po zmianie:
2025-11-04 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-29 12:15
Po zmianie:
2025-11-04 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-27
Po zmianie:
2025-12-03