BZP: Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
27.10.2025
2025/BZP 00498633/01
Akademia Tarnowska
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146316500
1.5.8.) Numer faksu: 146316600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-685b5557-f024-4a8d-be99-bbbc8c27ca4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00334169/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12025123.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/atar
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
platformy zakupowej - Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/atar. Szczegółowe
informacje są określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywanie oświadczeń lub dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto
w rozdziale 24 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto
w rozdziale 24 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-27/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony osób i mienia dla Akademii Tarnowskiej w okresie od 01.12.2025 r. do 30.11.2027 r.,
I. ZAKRES USŁUG:
1. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług:
1) bezpośredniej ochrony fizycznej stałej wraz z usługami towarzyszącymi,
2) bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej,
3) bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach
i systemach alarmowych.
2. Wykonawca musi posiadać koncesje wymagane przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 532) do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia.
3. Wykonawca musi posiadać status:
1) zakładu pracy chronionej,
2) lub spółdzielni socjalnej,
3) lub innego wykonawcy, którego głównym celem lub głównym celem działalności jego wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
II. USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ STAŁEJ Z USŁUGAMI TOWARZYSZĄCYMI
1. Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej stałej wraz z usługami towarzyszącymi będzie prowadzona w następującym zakresie:
1) Budynek A – budynek główny – zlokalizowany przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 6284 m2, pod częścią budynku znajdują się piwnice z pomieszczeniami gospodarczymi i barem, na parterze, I, II piętrze i poddaszu użytkowym znajdują się sale dydaktyczne, pracownie komputerowe, pomieszczenia administracyjne.
Łączna liczba roboczogodzin w okresie objętym umową wynosi 2080.
2) Budynki C i D - Centrum Nowoczesnych Technologii Wydział Nauk Technicznych - zlokalizowane przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 6727 m2, w skład obiektu wchodzi czterokondygnacyjny budynek dydaktyczny (C) oraz dwukondygnacyjny pawilon laboratoryjny (D). W obiekcie znajdują się sale wykładowe, sale ćwiczeń, pracownie komputerowe, laboratoria i pomieszczenia administracyjne.
Łączna liczba roboczogodzin w okresie objętym umową wynosi 11440.
3) Budynki E, F i G - Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu - zlokalizowane przy
ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, w skład obiektu wchodzi hala sportowa
z dwukondygnacyjnym zespołem sportowo–rekreacyjnym i garażem podziemnym na 66 miejsc parkingowych (E), pływalnia (F), czterokondygnacyjny budynek dydaktyczny (G) o łącznej powierzchni użytkowej 13245,39 m2. W obiekcie znajdują się sale sportowe, pomieszczenia rekreacyjne, pływalnia, sale wykładowe, sale ćwiczeń i pomieszczenia administracyjne.
Łączna liczba roboczogodzin dla pkt 4) wynosi 27872.
4) Budynek Domu Studenta - zlokalizowany przy ul. Słowackiego 7 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 4262 m2, w skład obiektu wchodzi budynek czterokondygnacyjny. W obiekcie znajdują się pokoje dla studentów, pokoje dla gości hotelowych, świetlica, kuchnie ogólnodostępne, palarnia, pomieszczenia administracyjne oraz piwnice, w których znajduje się klub studencki, pralnia, kotłownia, pomieszczenia gospodarcze i stolarnia.
Dom Studenta objęty będzie usługą ochrony fizycznej stałej realizowaną przez jednego pracownika ochrony (z uwzględnieniem zmian) przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 22.00 do 6.00.
Łączna liczba roboczogodzin w okresie objętym umową wynosi 5824.
2. Do zadań pracowników ochrony realizujących usługę ochrony fizycznej stałej należeć będzie:
1) ochrona osób tj. interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa pracowników, studentów oraz gości hotelowych znajdujących się w budynkach i na terenie Uczelni,
2) interweniowanie w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu mienia,
3) wykonywanie co najmniej dwóch obchodów budynków w porze nocnej (budynek EF i Dom Studenta),
4) interweniowanie w przypadku alarmów przeciwpożarowych zgodnie z instrukcją ppoż.,
5) interwencja w przypadku awarii wind,
6) obsługa portierni tj.: udzielanie informacji petentom Uczelni, odbieranie telefonów, wydawanie kluczy do pomieszczeń, wydawanie sprzętu multimedialnego, inne czynności uzgodnione z Zamawiającym,
7) obsługa bramek wjazdowych i wyjazdowych na teren Uczelni oraz na parking podziemny (tylko w przypadku wjazdu lub wyjazdu pojazdów bez kart dostępu) w tym samochodów o specjalnym przeznaczeniu (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, policja),
8) niezwłoczne informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zdarzeniach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia mających miejsce na terenie Uczelni, a także o potencjalnych zagrożeniach,
9) wzywanie grupy interwencyjnej Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach.
3. Łączna liczba roboczogodzin wynosi: 47216.
III. USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ DORAŹNEJ
1. Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej polegać będzie na reagowaniu na zgłoszenia pracowników Wykonawcy realizujących usługi ochrony fizycznej stałej oraz pracowników Zamawiającego, jak również na wezwania alarmowe, poprzez wysłanie grupy interwencyjnej złożonej z co najmniej dwóch pracowników ochrony. Wymagany czas dotarcia na miejsce to maksymalnie 30 minut. Usługa świadczona będzie 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
2. Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej obejmować będzie teren:
1) kampusu przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie o powierzchni 5,1853 ha, w tym także wszystkie budynki znajdujące się na kampusie to jest budynki: A, B, C, D, E, F i G, teren kampusu jest objęty monitoringiem wizyjnym w zakresie 90%, ogrodzenie kampusu jest niepełne co powoduje, że dostęp do terenu mogą mieć osoby postronne, budynki otwierane są o godzinie 6.00 i zamykane o godzinie 22.00,
2) działki, na której znajduje się Dom Studenta, położony przy ul. Słowackiego 7 w Tarnowie o powierzchni 0,4776 ha, w tym także budynek Domu Studenta, teren działki objęty jest monitoringiem wizyjnym w zakresie 50 %, ogrodzenie działki jest niepełne co powoduje, że dostęp do terenu mogą mieć osoby postronne, wejście do budynku Domu Studenta przez całą dobę jest regulowane za pomocą karty dostępu.
3. W ramach realizacji usługi pracownicy ochrony fizycznej doraźnej będą zobowiązani do:
1) ustalania uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych oraz legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
2) wezwania osób do opuszczenia obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku,
3) ujęcia w granicach obszarów lub obiektów chronionych lub poza ich granicami osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji,
4) użycia lub wykorzystania środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 1 lit. a, b i d, pkt 2 lit. a, pkt 5, 7, 9, 11, pkt 12 lit. a oraz pkt 13 i 21 ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 383 i 1248 oraz z 2025 r. poz. 179):
a) w granicach chronionych obiektów i obszarów - w przypadkach, o których mowa w art. 11 pkt 2, 5, 8, 10, 13 i 15 tej ustawy,
b) poza granicami obiektów i obszarów chronionych - w przypadku, o którym mowa w art. 11 pkt 9 tej ustawy,
5) użycia lub wykorzystania broni palnej:
a) w granicach chronionych obiektów i obszarów - w przypadkach, o których mowa w art. 45 pkt 1 lit. a-c i pkt 2 oraz art. 47 pkt 3, 6 i 7 ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej, z wyłączeniem przypadków przeciwdziałania czynnościom zmierzającym bezpośrednio do zamachów, o których mowa w art. 45 pkt 1 lit. a-c tej ustawy,
b) poza granicami obiektów i obszarów chronionych - w przypadkach, o których mowa w art. 45 pkt 1 lit. e oraz art. 47 pkt 3 i 6 ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej.
IV. USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ POLEGAJĄCA NA STAŁYM DOZORZE SYGNAŁÓW
Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, będzie prowadzona w następującym zakresie:
1) obsługa systemów p.poż., przez pracowników ochrony wykonujących usługę bezpośredniej ochrony fizycznej stałej w godzinach ich pracy,
2) obsługa systemów monitoringu, przez pracowników ochrony wykonujących usługę bezpośredniej ochrony fizycznej stałej w godzinach ich pracy,
3) obsługa systemów alarmowych, przez pracowników ochrony wykonujących usługę bezpośredniej ochrony fizycznej stałej w godzinach ich pracy oraz przez pracowników Wykonawcy monitorujących sygnały zdalnie przez 24 godziny na dobę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo opcji - Zamawiający ze względu na charakter prowadzonej działalności przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (wartość zamówienia ustalana jest odpowiednio do brzmienia art. 31 ust. 2 Pzp) poprzez zwiększenie liczby roboczogodzin usług bezpośredniej ochrony fizycznej stałej wraz z usługami towarzyszącymi – maksymalnie do 3000 roboczogodzin dodatkowo w okresie obowiązywania umowy. Z prawem opcji całkowita liczba godzin w ramach umowy wynosić będzie 50216 roboczogodzin. Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji do ochrony nowopowstającego budynku lub poprzez wzmocnienie istniejących posterunków ochrony podczas imprez typu mecz lub noc naukowców. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na zawarcie prawa opcjiw umowie, nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Warunkiem uruchamiania prawa opcji jest złożenie oświadczenia przez Zamawiającego do Wykonawcy, dotyczącego realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-01 do 2027-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena za jedną roboczogodzinę pracy pracownika ochrony
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc , gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto zł spośród wszystkich ofert
Cof – cena brutto zł podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2. Czas dojazdu grupy interwencyjnej
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
10 minut- 40 pkt
15 minut - 30 pkt
20 minut - 20 pkt
25 minut - 10 pkt
30 minut- 0 pkt
Uwaga! W przypadku braku wskazania w formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) czasu dojazdu grupy interwencyjnej,
Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego czasu dojazdu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
- posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą
z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2025 poz.532 z póź. zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ oraz jej załączników. W szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ wraz z następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 7 SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców – Załącznik nr 3 do SWZ.
3) Oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 4 do SWZ,
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 5 do SWZ.
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 6 do SWZ.
6) Decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1165 z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez Wykonawcę, lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.
7) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy).
8) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie – konsorcja, spółki cywilne).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy
z Wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy i warunki jej wypowiedzenia określa Załącznik nr 8 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej. Adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/atar
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-04 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz.U. 2025 poz. 514).