BZP: Usługi hotelarskie, restauracyjne wynajem sali - projekt „CyberShield – wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości” finansowanego ze środków FBW na lata 2021 – 2027
27.10.2025
2025/BZP 00498694/01
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi hotelarskie, restauracyjne wynajem sali - projekt „CyberShield – wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości” finansowanego ze środków FBW na lata 2021 – 2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarskie, restauracyjne wynajem sali - projekt „CyberShield – wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości” finansowanego ze środków FBW na lata 2021 – 2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af43a027-abfb-4e57-b6dd-73b231ff7fa6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Świadczenie usług hotelarskich , restauracyjnych - szkolenia w ramach projektu pn. CyberShield- wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie cyberprzestępczości’’ dofinansowanego ze środków FBW - cz II.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„CyberShield– wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej poprze Platformę zakupową mieszczącą się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
2. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu należy się kontaktować z Centrum Wsparcia Klienta pod numerem 22 101 02 02 , cwk@platformazakupowa.pl .
3. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom za pośrednictwem dedykowanego formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4. Wiadomości wysyłane przez formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego” nie są szyfrowane.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów
i wiadomości bezpośrednio na: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie musi posiadać konta na platformie. Założenie konta na platformie jest bezpłatne.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określone zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
10. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: anna.ozga@ra.policja.gov.pl
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do „Instrukcji dla Wykonawców” dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeskładania ofert/wniosków.
14. Za datę przekazania korespondencji przesłanej za pomocą platformy przyjmuje się datę prawidłowego przekazania poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” na platformie i wyświetleniu komunikatu, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa.Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednaknie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 63/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1
Zakwaterowanie i wyżywienie w tym wynajem sali konferencyjnej dla 50 uczestników cyklu stacjonarnych szkoleń z realizacji czynności procesowo-operacyjnych w zakresie zwalczania przestępczości w sieci w obiekcie hotelowym zlokalizowanym poza granicami administracyjnymi miasta Radom oraz poza granicami powiatu radomskiego w terminie 19-21 listopada 2025 r.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy został zrealizowany w jednym kompleksie hotelowym
zlokalizowanym poza granicami administracyjnymi powiatu radomskiego, w odległości nie większej niż 120 km od siedziby KMP w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom.
Zamawiający dokona sprawdzenia odległości od siedziby KMP w Radomiu do miejsca świadczenia usługi za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” (najkrótsza z proponowanych tras, liczona w km)
Przedmiotem zamówienia nie jest usługa organizacji szkolenia przez wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi polegającej na wynajmie pokoi hotelowych, wyżywieniu oraz wynajmie sali konferencyjnej mieszczącej jednocześnie 50 osób.
Organizatorem szkolenia jest zamawiający - KWP zs. w Radomiu i to zamawiający zabezpiecza kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-19 do 2025-11-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Kryterium II: Standard hotelu (ilość gwiazdek) – waga 40%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Liczba punktów w kryterium Cena oferty brutto „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
C = (Cx / Co) x 60
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena,
CN- najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Co - cena oferty ocenianej (brutto).
Kryterium II: Standard hotelu (ilość gwiazdek) – waga 40%
W kryterium „Standard hotelu (ilość gwiazdek)” zamawiający wyliczy i przyzna punktację według poniższych zasad:
hotel posiada standard pięciu gwiazdek – 40 pkt
hotel posiada standard czterech gwiazdek – 25 pkt
hotel posiada standard trzech gwiazdek–15 pkt
hotel posiada standard poniżej trzech gwiazdek – 0 punktów
W przypadku nie wpisania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym informacji o standardzie oferowanego hotelu wykonawca oświadczy, że zaoferował hotel, który posiada standard poniżej trzech gwiazdek i zamawiający w tym kryterium przyzna ofercie 0 punktów.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja max 100 pkt.):
Ł = C + S
gdzie:
Ł – łączna punktacja,
C – punkty za cenę oferty brutto,
S – punkty za standard hotelu (ilość gwiazdek)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska najwyższą sumę punktów w ramach zadania wyliczoną na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu (ilość gwiazdek)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2
Zakwaterowanie i wyżywienie w tym wynajem sali konferencyjnej dla 50 uczestników cyklu stacjonarnych szkoleń z realizacji czynności procesowo-operacyjnych w zakresie zwalczania przestępczości w sieci w obiekcie hotelowym zlokalizowanym poza granicami administracyjnymi miasta Płock oraz poza granicami powiatu płockiego w terminie 26-28 listopada 2025 r.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy został zrealizowany w jednym kompleksie hotelowym
zlokalizowanym poza granicami administracyjnymi powiatu płockiego, w odległości nie większej niż 120 km od siedziby KMP w Płocku Al. Kilińskiego 8, 09-400 Płock.
Zamawiający dokona sprawdzenia odległości od siedziby KMP w Radomiu do miejsca świadczenia usługi za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” (najkrótsza z proponowanych tras, liczona w km)
Przedmiotem zamówienia nie jest usługa organizacji szkolenia przez wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi polegającej na wynajmie pokoi hotelowych, wyżywieniu oraz wynajmie sali konferencyjnej mieszczącej jednocześnie 50 osób.
Organizatorem szkolenia jest zamawiający- KWP zs. w Radomiu i to zamawiający zabezpiecza kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-26 do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Kryterium II: Standard hotelu (ilość gwiazdek) – waga 40%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Liczba punktów w kryterium Cena oferty brutto „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
C = (Cx / Co) x 60
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena,
CN- najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Co - cena oferty ocenianej (brutto).
Kryterium II: Standard hotelu (ilość gwiazdek) – waga 40%
W kryterium „Standard hotelu (ilość gwiazdek)” zamawiający wyliczy i przyzna punktację według poniższych zasad:
hotel posiada standard pięciu gwiazdek – 40 pkt
hotel posiada standard czterech gwiazdek – 25 pkt
hotel posiada standard trzech gwiazdek–15 pkt
hotel posiada standard poniżej trzech gwiazdek – 0 punktów
W przypadku nie wpisania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym informacji o standardzie oferowanego hotelu wykonawca oświadczy, że zaoferował hotel, który posiada standard poniżej trzech gwiazdek i zamawiający w tym kryterium przyzna ofercie 0 punktów.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja max 100 pkt.):
Ł = C + S
gdzie:
Ł – łączna punktacja,
C – punkty za cenę oferty brutto,
S – punkty za standard hotelu (ilość gwiazdek)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska najwyższą sumę punktów w ramach zadania wyliczoną na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu (ilość gwiazdek)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – załączniki nr 3.1 -3.2 do SWZ2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1). Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców
3. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna)
przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-04 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U.z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).2. .Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia osoby na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy – szczegóły zawarte są w §6 projektu umowy.