BZP: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku
28.10.2025
2025/BZP 00499449/01
Przedszkole Miejskie nr 6 "Kasztanowy Domek" w Słupsku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego
nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie nr 6 "Kasztanowy Domek" w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221114646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wandy
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm6@scuw.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: edu.slupsk.eu/placowki/508
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego
nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a669fcd-17f0-4d5b-9d11-d46fb52e8a51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080996/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy produktów Zynościowych do Przedszkola Miejskiego nr6 "Kasztanowy Domek" w Słupsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a669fcd-17f0-4d5b-9d11-d46fb52e8a513.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: https://ezamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: https://ezamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” (załącznik nr 1 do
SWZ).
4.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
5.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: pm25@scuw.slupsk.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Miejskie nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku, mająca siedzibę pod adresem: 76-200 Słupsk, ul. Wandy 3.
Z administratorem można się skontaktować:
3.1.1. listownie na adres: 76-200 Słupsk, ul. Wandy 3
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez e-mail: agamazur@autograf.pl.
3.4. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych przez okres czasu trwania realizacji umowy oraz przez czas wynikający z przepisów nakładających na Administratora archiwizację dokumentacji. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.
3.5. Odbiorcy danych
Administrator nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych podmiotom innym niż jest to wymagane na podstawie przepisów prawa (organy kontrolne).
3.6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
3.7. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
3.7.1. prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
3.7.2. prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3.7.3. prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa;
3.7.4. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.
3.8. Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Podanie danych jest dobrowolne jednak w niektórych sytuacjach może być niezbędne do realizacji umowy.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Miejskiego nr 6 Kasztanowy Domek w Słupsku
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych:
2.1. Zadanie nr 1: Dostawa jaj do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku
3. Wykonawca będzie dostarczał produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis, szacunkowa ilość oraz częstotliwość dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odrębnie zadanie częściowe od nr 1 do nr 9).
4. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji zamówienia, ilości produktów stanowią tylko i wyłącznie szacunkowe ilości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostaw do 50 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, a Wykonawcy nie będzie służyło roszczenie związane z dostawą pozostałej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1. cena – waga kryterium 100%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Miejskiego nr 6 "Kasztanowy Domek” w Słupsku.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych:
Zadanie nr 2: Dostawa mleka i produktów mleczarskich do Przedszkola Miejskiego nr 6 Kasztanowy Domek w Słupsku.
3. Wykonawca będzie dostarczał produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis, szacunkowa ilość oraz częstotliwość dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odrębnie zadanie częściowe od nr 1 do nr 9).
4.Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji zamówienia, ilości produktów stanowią tylko i wyłącznie szacunkowe ilości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostaw do 50 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, a Wykonawcy nie będzie służyło roszczenie związane z dostawą pozostałej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1. cena – waga kryterium 100%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych:
Zadanie nr 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku.
3.Wykonawca będzie dostarczał produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis, szacunkowa ilość oraz częstotliwość dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odrębnie zadanie częściowe od nr 1 do nr 9).
4. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji zamówienia, ilości produktów stanowią tylko i wyłącznie szacunkowe ilości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostaw do 50 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, a Wykonawcy nie będzie służyło roszczenie związane z dostawą pozostałej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1. cena – waga kryterium 100%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku.
2.Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych:
2.4. Zadanie nr 4: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i cukierniczych do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku
3. Wykonawca będzie dostarczał produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis, szacunkowa ilość oraz częstotliwość dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odrębnie zadanie częściowe od nr 1 do nr 9).
4. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji zamówienia, ilości produktów stanowią tylko i wyłącznie szacunkowe ilości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostaw do 50 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, a Wykonawcy nie będzie służyło roszczenie związane z dostawą pozostałej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1. cena – waga kryterium 100%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku.
2.Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych:
2.5. Zadanie nr 5: Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy domek” w Słupsku.
3.Wykonawca będzie dostarczał produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis, szacunkowa ilość oraz częstotliwość dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odrębnie zadanie częściowe od nr 1 do nr 9).
4.Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji zamówienia, ilości produktów stanowią tylko i wyłącznie szacunkowe ilości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostaw do 50 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, a Wykonawcy nie będzie służyło roszczenie związane z dostawą pozostałej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131110-9 - Mięso na wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1. cena – waga kryterium 100%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku.
4.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych:
Zadanie nr 6: Dostawa warzyw i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 6 "Kasztanowy Domek” w Słupsku
3. Wykonawca będzie dostarczał produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis, szacunkowa ilość oraz częstotliwość dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odrębnie zadanie częściowe od nr 1 do nr 9).
4.4.Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji zamówienia, ilości produktów stanowią tylko i wyłącznie szacunkowe ilości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostaw do 50 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, a Wykonawcy nie będzie służyło roszczenie związane z dostawą pozostałej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1. cena – waga kryterium 100%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych:
Zadanie nr 7: Dostawa artykułów mrożonych do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku
3. Wykonawca będzie dostarczał produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis, szacunkowa ilość oraz częstotliwość dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odrębnie zadanie częściowe od nr 1 do nr 9).
4. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji zamówienia, ilości produktów stanowią tylko i wyłącznie szacunkowe ilości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostaw do 50 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, a Wykonawcy nie będzie służyło roszczenie związane z dostawą pozostałej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1. cena – waga kryterium 100%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku.
2.Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych:
Zadanie nr 8: Dostawa ryb świeżych, wędzonych i mrożonych do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku
3. Wykonawca będzie dostarczał produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis, szacunkowa ilość oraz częstotliwość dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odrębnie zadanie częściowe od nr 1 do nr 9).
4.Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji zamówienia, ilości produktów stanowią tylko i wyłącznie szacunkowe ilości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostaw do 50 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, a Wykonawcy nie będzie służyło roszczenie związane z dostawą pozostałej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1. cena – waga kryterium 100%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Miejskiego nr 6 „Kasztanowy Domek” w Słupsku.
2.Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych:
Zadanie nr 9: Dostawa soków i musów NFC 100 % do Przedszkola Miejskiego nr 6 "Kasztanowy Domek” w Słupsku.
3.Wykonawca będzie dostarczał produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis, szacunkowa ilość oraz częstotliwość dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odrębnie zadanie częściowe od nr 1 do nr 9).
4. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji zamówienia, ilości produktów stanowią tylko i wyłącznie szacunkowe ilości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostaw do 50 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, a Wykonawcy nie będzie służyło roszczenie związane z dostawą pozostałej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1. cena – waga kryterium 100%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (określone w pkt. 9.1.1. SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:1) ceny, na skutek:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czyn cena netto jest stała,
– o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy;
b) zmiany artykułu spożywczego wskazanego w ofercie Wykonawcy na artykuł o takiej samej lub wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na ogólnodostępnym rynku w chwili realizacji przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu należytej staranności. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania konieczności dokonania takiej zmiany. Zmiana artykułu może nastąpić jedynie po takiej samej lub niższej cenie niż określona w zestawieniu ilościowo-cenowym, stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy;
2. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-05 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza także się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514 ze zm.). Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm. 3) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm. 4), albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2. Wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności