BZP: Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Starostwa Powiatowego i jednostek podległych w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd” – obszar techniczny
30.10.2025
2025/BZP 00505169/01
Powiat Gostyński
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Starostwa Powiatowego i jednostek podległych w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd” – obszar techniczny    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Starostwa Powiatowego i jednostek podległych w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd” – obszar techniczny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e77cd700-6b9c-45f6-ab1f-e3d95a3e5416
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064743/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Starostwa Powiatowego w Gostyniu i podległych jednostek w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Cyberbezpieczny Powiat Gostyński”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
W ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 FERC. Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta,wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego
i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.4.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. Rozszerzenia plików przez wykonawców powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej przetargi@powiat.gostyn.pl jako kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych.6. Szczegółowe informacje techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale XI oraz w XII SWZ.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami z rozdziału III SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami z rozdziału III SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO.272.4.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część I obejmuje:
- dostawę systemu archiwizacji danych wraz z wdrożeniem dla Starostwa Powiatowego w Gostyniu – 1 kpl
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ            
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Nr	Nazwa kryterium	Waga kryterium-pkt.
1	Cena (C)	60 pkt.
2	Termin realizacji dostawy (T)	40 pkt.
 
Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.:
a)	za najniższą cenę		 		                  – 60 pkt. 
b)	za najkrótszy termin realizacji dostawy	 		– 40 pkt.
2.	W kryterium „cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:	
           C=Cmin/Cn*60pkt.  
 
	Gdzie:
	C – ilość punktów dla badanej oferty
	Cmin – najniższa cena brutto
	Cn – cena badanej oferty brutto 
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów – 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium „cena”. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium „cena”. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3.	W kryterium „termin realizacji dostawy/ wdrożenia” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu następującej punktacji Punkty zostaną przyznane, zgodnie z poniższym wskazaniem:
1)	dla Części I zamówienia:
90 dni - 0 pkt.
od 85 do 89 dni (włącznie) - 20 pkt.
84 dni i mniej - 40 pkt.
	
(UWAGA!) Termin wykonania przedmiotu zamówienia w ofercie należy podać w pełnych dniach kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek podać w formularzu oferty (stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), oferowany termin realizacji dostawy/ wdrożenia, liczony od dnia podpisania umowy.
4.	Przez kryterium „termin realizacji dostawy/ wdrożenia” zamawiający rozumie termin liczony od dnia podpisania umowy, do dnia dostarczenia wraz z protokolarnym odbiorem przez zamawiającego przedmiotu zamówienia.
5.	Zamawiający wskazuje, iż termin dostawy nie może być dłuższy niż 90 dni dla części nr I zamówienia i 50 dni dla części nr II i nr III zamówienia od dnia podpisania umowy. 
6.	Oferty, w których Wykonawca nie wskaże terminu dostawy/ wdrożenia lub wskaże termin realizacji dostawy/ wdrożenia dłuższy niż 90 dni dla części nr I zamówienia i 50 dni dla części nr II i nr III zamówienia, zostaną uznane za niezgodne z treścią SWZ i zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
7.	Łączna liczba punktów zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem:
	P = C + T
		Gdzie:
		P – łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach
		C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „cena”
		T - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „termin realizacji dostawy/ wdrożenia”
	
8.	Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach oceny ofert „cena” i „termin realizacji dostawy/ wdrożenia” będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
11.	W sytuacji, gdy nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert mają taką samą cenę, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część II obejmuje:
dostawę urządzeń typu UTM wraz wdrożeniem, konfiguracją, szkoleniem 
oraz wsparciem technicznym dla jednostki organizacyjnej powiatu – 2 szt
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Nr	Nazwa kryterium	Waga kryterium-pkt.
1	Cena (C)	60 pkt.
2	Termin realizacji dostawy (T)	40 pkt.
 
Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.:
a)	za najniższą cenę		 		                  – 60 pkt. 
b)	za najkrótszy termin realizacji dostawy	 		– 40 pkt.
2.	W kryterium „cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:	
C= Cmin/Cn*60 pkt.
	Gdzie:
	C – ilość punktów dla badanej oferty
	Cmin – najniższa cena brutto
	Cn – cena badanej oferty brutto 
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów – 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium „cena”. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium „cena”. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3.	W kryterium „termin realizacji dostawy/ wdrożenia” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu następującej punktacji Punkty zostaną przyznane, zgodnie z poniższym wskazaniem:
dla Części II i III zamówienia:
	50 dni - 0 pkt.
	od 45 do 49 dni (włącznie) - 20 pkt.
        44 dni i mniej - 40 pkt.
	
	(UWAGA!) Termin wykonania przedmiotu zamówienia w ofercie należy podać w pełnych dniach kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek podać w formularzu oferty (stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), oferowany termin realizacji dostawy/ wdrożenia, liczony od dnia podpisania umowy.
4.	Przez kryterium „termin realizacji dostawy/ wdrożenia” zamawiający rozumie termin liczony od dnia podpisania umowy, do dnia dostarczenia wraz z protokolarnym odbiorem przez zamawiającego przedmiotu zamówienia.
5.	Zamawiający wskazuje, iż termin dostawy nie może być dłuższy niż 90 dni dla części nr I zamówienia i 50 dni dla części nr II i nr III zamówienia od dnia podpisania umowy. 
6.	Oferty, w których Wykonawca nie wskaże terminu dostawy/ wdrożenia lub wskaże termin realizacji dostawy/ wdrożenia dłuższy niż 90 dni dla części nr I zamówienia i 50 dni dla części nr II i nr III zamówienia, zostaną uznane za niezgodne z treścią SWZ i zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
7.	Łączna liczba punktów zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem:
	P = C + T
		Gdzie:
		P – łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach
		C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „cena”
		T - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „termin realizacji dostawy/ wdrożenia”
	
8.	Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach oceny ofert „cena” i „termin realizacji dostawy/ wdrożenia” będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
11.	W sytuacji, gdy nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert mają taką samą cenę, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do zło¬żenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część III obejmuje:
- Serwer plików NAS – 1 szt.
-dostawę urządzeń sieciowych – przełączników dla jednostki organizacyjnej powiatu – 5 szt.
-dostawę urządzeń zasilania awaryjnego dla jednostek organizacyjnych powiatu – 9 szt            
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Nr	Nazwa kryterium	Waga kryterium-pkt.
1	Cena (C)	60 pkt.
2	Termin realizacji dostawy (T)	40 pkt.
 
Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.:
a)	za najniższą cenę		 		                  – 60 pkt. 
b)	za najkrótszy termin realizacji dostawy	 		– 40 pkt.
2.	W kryterium „cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:	
C= Cmin/Cn*60 pkt.
	Gdzie:
	C – ilość punktów dla badanej oferty
	Cmin – najniższa cena brutto
	Cn – cena badanej oferty brutto 
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów – 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium „cena”. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium „cena”. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3.	W kryterium „termin realizacji dostawy/ wdrożenia” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu następującej punktacji Punkty zostaną przyznane, zgodnie z poniższym wskazaniem:
dla Części II i III zamówienia:
	50 dni - 0 pkt.
	od 45 do 49 dni (włącznie) - 20 pkt.
        44 dni i mniej - 40 pkt.
	
	(UWAGA!) Termin wykonania przedmiotu zamówienia w ofercie należy podać w pełnych dniach kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek podać w formularzu oferty (stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), oferowany termin realizacji dostawy/ wdrożenia, liczony od dnia podpisania umowy.
4.	Przez kryterium „termin realizacji dostawy/ wdrożenia” zamawiający rozumie termin liczony od dnia podpisania umowy, do dnia dostarczenia wraz z protokolarnym odbiorem przez zamawiającego przedmiotu zamówienia.
5.	Zamawiający wskazuje, iż termin dostawy nie może być dłuższy niż 90 dni dla części nr I zamówienia i 50 dni dla części nr II i nr III zamówienia od dnia podpisania umowy. 
6.	Oferty, w których Wykonawca nie wskaże terminu dostawy/ wdrożenia lub wskaże termin realizacji dostawy/ wdrożenia dłuższy niż 90 dni dla części nr I zamówienia i 50 dni dla części nr II i nr III zamówienia, zostaną uznane za niezgodne z treścią SWZ i zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
7.	Łączna liczba punktów zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem:
	P = C + T
		Gdzie:
		P – łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach
		C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „cena”
		T - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „termin realizacji dostawy/ wdrożenia”
	
8.	Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach oceny ofert „cena” i „termin realizacji dostawy/ wdrożenia” będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
11.	W sytuacji, gdy nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert mają taką samą cenę, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do zło¬żenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Dla Części I przedmiotu zamówienia:
- co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego tj. serwera lub/i macierzy dyskowej lub/i biblioteki taśmowej, o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto każda lub co najmniej jednej o wartości minimum 130 000,00 zł brutto
Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną dostawę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
2. Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez Zamawiającego lub odbiorcę usługi.
3. W przypadku dostaw nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności
technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nim stosunków prawnych.
7. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie 
z załącznikiem nr 4 do SWZ;
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;            
                                5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie (załącznik nr 7 do SWZ).            
    5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
dla Części I zamówienia:1. Biblioteka taśmowa:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2) Certyfikat potwierdzający spełnienie przez podmiot realizujący serwis posiadanie ISO 9001 w zakresie świadczenia usług związanych z serwisem urządzeń do zabezpieczania danych i demagnetyzacji.
2. Serwer:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2) Certyfikaty zgodności z normami CB, RoHS, WEEE.
3) Oświadczenie wykonawcy lub producenta, że elementy, z których zbudowany jest serwer muszą być produktami producenta serwera lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta.
4) Oświadczenie wykonawcy stwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5) Certyfikat ISO 9001:2000 firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych.
6) Wydruk dla procesora/procesorów umożliwiające osiągnięcie wyniku min. 220 w teście SPECrate2017_int_base, dostępnym na stronie www.spec.org nie wcześniej niż 7 dni przed złożeniem oferty
3. Macierz dyskowa:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2) Dokument potwierdzający zgodność dyrektywami i normami: Dyrektywa 2001/95/WE, Dyrektywa 2014/35/EU, PN-EN 62368-1:2015-03.
4. Przełącznik zarządzalny typ 1:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
5. Przełącznik zarządzalny typ 2:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
6. Przełącznik sieciowy typ 3:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
dla Części II zamówienia:
1. Dostawa urządzeń typu UTM:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2) Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci(NS)
3) Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej(PCS)
4) Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa(SO)
5) Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu Zero Trust (ZTA)
dla Części III zamówienia:
1. Serwer plików NAS :
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2. Przełącznik sieciowy:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
3. Zasilacze awaryjne typ 1:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
4. Zasilacz awaryjny typ 2:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
dla Części I zamówienia:1. Biblioteka taśmowa:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2) Certyfikat potwierdzający spełnienie przez podmiot realizujący serwis posiadanie ISO 9001 w zakresie świadczenia usług związanych z serwisem urządzeń do zabezpieczania danych i demagnetyzacji.
2. Serwer:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2) Certyfikaty zgodności z normami CB, RoHS, WEEE.
3) Oświadczenie wykonawcy lub producenta, że elementy, z których zbudowany jest serwer muszą być produktami producenta serwera lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta.
4) Oświadczenie wykonawcy stwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5) Certyfikat ISO 9001:2000 firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych.
6) Wydruk dla procesora/procesorów umożliwiające osiągnięcie wyniku min. 220 w teście SPECrate2017_int_base, dostępnym na stronie www.spec.org nie wcześniej niż 7 dni przed złożeniem oferty
3. Macierz dyskowa:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2) Dokument potwierdzający zgodność dyrektywami i normami: Dyrektywa 2001/95/WE, Dyrektywa 2014/35/EU, PN-EN 62368-1:2015-03.
4. Przełącznik zarządzalny typ 1:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
5. Przełącznik zarządzalny typ 2:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
6. Przełącznik sieciowy typ 3:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
dla Części II zamówienia:
1. Dostawa urządzeń typu UTM:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2) Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci(NS)
3) Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej(PCS)
4) Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa(SO)
5) Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu Zero Trust (ZTA)
dla Części III zamówienia:
1. Serwer plików NAS :
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
2. Przełącznik sieciowy:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
3. Zasilacze awaryjne typ 1:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
4. Zasilacz awaryjny typ 2:
1) Certyfikat CE lub inny dopuszczający do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, o którym mowa w ust. 1.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.