BZP: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO wraz z wyżywieniem w ramach projektu projektu „Kompas Kariery”
30.10.2025
2025/BZP 00507339/01
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie
umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO wraz z wyżywieniem w ramach projektu projektu „Kompas Kariery”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.3.) Oddział zamawiającego: Lubelska WK OHP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14c
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-410
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 524 51 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubelska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohplublin.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie
umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO wraz z wyżywieniem w ramach projektu projektu „Kompas Kariery”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f54ffd5-a82f-478c-ba57-3ba3a23aaf84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Kompas Kariery - Działanie FELU.09.08 Aktywizacja zawodowa projekty OHP
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f54ffd5-a82f-478c-ba57-3ba3a23aaf843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: .Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych
w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań
i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowied zi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
pu blicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz
zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin
Platformy e Zamówienia, dostępny na stroni e internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta d otyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu
korzystania z usług Platformy e Zamówienia oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizyczn ych w związku
z przetwarzaniem danych osobow ych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
18.1.1. Ad ministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Komendant
Ochotniczych Hufców Pracy w Lublinie; dane adresowe: ul. 1 Maja 14c, 20 410
Lublin.
18.1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan
kontaktować się we wszystkich sprawach do tyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez:
email: iod@lubelska.ohp.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
18.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
18.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 19 oraz art.
74 76 ustawy.
18.1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zak ończenia realizacji
celu określonego w pkt 18.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia . Po tym czasie z danych
będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
18.1.6. Obowiązek podania pr zez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w prz episach
ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
18.1.7. Stosownie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji,
która opierać się będzie wyłą cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym
profilowaniu.
18.1.8. Jeżeli LWK OHP uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania
przekazanych informacji, jak również weryfikować je w oparciu o informacje ze
źródeł otwartych.
18.1.9. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy, instytucje lub
podmioty upoważnione z mocy obowiązujących przepisów prawa.
18.1.10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej.
18.1.11. Posiada Pani/Pan:
18.1.11.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dost ępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących,
18.1.11.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych*, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków**, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
18.1.11.3. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
18.1.12. nie przysługuje Pani/Panu:
18.1.12.1. w związku z art. 17 us t. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych,
18.1.12.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
18.1.12.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pa na
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: LWK.ZPM.270.07.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie
umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO
wraz z wyżyw ieniem (obiad lub przerwa kawowa lub zimny bufet) w wymiarze 16 godzin
dydaktycznych na grupę 10 osobową dla 25 grup w 14 miejscowościach województwa
lubelskiego dla łącznej liczby 250 uczestników projektu „Kompas Kariery” Projekt
realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Programu
Regionalnego Fundusze Europejskie dla Lubelskiego, Oś priorytetowa IX Zaspokajanie
potrzeb rynku pracy, Działanie FELU.09.08 Aktywizacja zawodowa projekty OHP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną liczbę punktów (80 pkt). Pozostałe oferty
będą oceniane według wzoru:
(Cena najniższa / Cena badana) × 80 pkt,
Punkty przyznawane za zobowiązanie wykonawcy do zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby należącej do grupy społecznie defaworyzowanej,
Ocena w tym kryterium będzie dokonana w sposób następujący:
• wykonawca, który zobowiąże się do zatrudnienia co najmniej 1 osoby z ww. grup
20 pkt,
• wykonawca, który nie przewidzi zatrudnienia takich osób
0 pkt.
Wykonawca, który w ofercie zadeklaruje zatrudnienie osób z grup defaworyzowanych,
zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedstawienia oświadczenia
o planowanym zatrudnieniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca winien posiadać wpis do Rejestru InstytucjiSzkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy
właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający określa minimalne poziomy
zdolności dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na
odpowiednim poziomie jakości: a) w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 2 szkolenia o tematyce
zbliżonej do przedmiotu zamówienia (kompetencje społeczne,
komunikacja interpersonalna, praca zespołowa, trening umiejętności
miękkich itp.),
b) Kierunkowe wykształcenie wyższe w zakresie: psychologia i/lub
socjoterapia i/lub pedagogika i/lub która ukończyła studia podyplomowe
z zakresu treningu umiejętności społecznych oraz która przeprowadziła
minimum dwa warsztaty/ szkolenia/ zajęcia grupowe z zakresu
umiejętności i kompetencji społecznych każde po min. 16 h
dydaktycznych dla grupy min. 10 osób w ostatnich trzech latach
c) dysponują kadrą umożliwiającą realizację szkoleń w co najmniej 2
grupach szkoleniowych jednocześnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wykaz usług zał. 8SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W zakresie określonym w pkt 6.2.4. co najmniej jeden z wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, dysponuje wymaganą zdolnością
techniczną lub zawodową i wykona usługi, do realizacji, których te zdolności są
wymagane.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Oświadczenie wymagane w pkt 7.1.1.1. oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane w pkt 7.1.1.2. (o ile zachodzi taka okoliczność) winien złożyć każdy wykonawca. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie wymagane w 7.1.1.3. oraz podmiotowe środki
dowodowe wymagane w pkt 7.1.1.4. winny być złożone wspólnie przez
wykonawców.
Dokumenty wymagane w pkt 7.1.2.1. winien złożyć każdy wykonawca.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażonąw formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony wyłączają możliwość dokonywania istotnych zmian umowy, o których mowa
w art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:
1) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku:
a) wystąpienia sytuacji epidemiologicznej/pandemicznej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy. Termin realizacji umowy zostanie zmieniony odpowiednio do czasu trwania okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w terminach w niej wskazanych, oraz o czas nie zbędny do usunięcia skutków zaistniałych okoliczności, uniemożliwiających powrót do realizacji zamówienia.
b) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron tj. braku możliwości uczestnictwa w usłudze uczestników z przyczyn zdrowotnych i / lub losowych. Termin realizacji umowy zostanie zmieniony o czas wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w terminach w niej wskazanych oraz o czas nie zbędny do usunięcia skutków zaistniałych okoliczności, uniemożliwiających powrót do realizacji zamówienia.
2) zmiana sposobu wykonania umowy. Zmianie może ulec tryb realizacji usługi, jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w § 12 ust. 1 pkt. 2 i 3. W przypadku zaistnienia ograniczeń
w możliwości realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym może zmienić sposób realizacji przedmiotu umowy, przeprowadzając szkolenie w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO w sposób zdalny za pośrednictwem komunikacji elektronicznej,
3) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku, gdy jego wykonanie
w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym wraz z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy; zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, odpowiednio do wartości zmniejszonego zakresu zamówienia nie więcej niż 10% wartości umowy/ zakresu
4) Zmiana osoby wskazanej w § 1 ust. 4, w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ww. osoba nie może uczestniczyć w realizacji zamówienia. Zmiana nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. Niniejszej zmiany można dokonać pod warunkiem, iż nowa zaproponowana przez Wykonawcę osoba posiada tożsame kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe co osoba wskazana w § 1 ust. 4 oraz złoży aktualne zaświadczenie dla osób fizycznych o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne