BZP: ZP/73/2025 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia
31.10.2025
2025/BZP 00507691/01
21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP/73/2025 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/73/2025 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-247b0c22-28fb-4de0-b914-f82ee565625b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100427/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem dedykowanej Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot.
Szczegółowo określono w Rozdziale 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zawarte są w Rozdziale 24 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zawarte są w Rozdziale 24 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/73/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na praniu wodnym i czyszczeniu chemicznym z pełnym wykończeniem, a także usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia dla służby mundurowej w 21. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) pranie wodne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: pranie, suszenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego), maglowanie oraz częściowe prasowanie,:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 21 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem
w ilości 10 500,00 kg;
b) czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: czyszczenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego) oraz częściowe prasowanie :
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 14 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem
w ilości 7 000,00 kg;
c) dezynfekcję obuwia:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000 par. Zamawiający gwarantuje realizację usługi dezynfekcji obuwia w ilości 500 par.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Postanowienia dotyczące prawa opcji:a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ilościowej, o której mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji będzie realizowane w ilości i terminie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości przydzielonego limitu finansowego - w ilości szczegółowo określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ).
b) Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony wykonawcy.
c) Zamawiający poinformuje w sposób określony w projekcie umowy Wykonawcę
o potrzebie skorzystania z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium - Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 100 %
Cena najniższa
Cena = x 100 (pkt) Cena badanej oferty
3. Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty będę oceniane odrębnie w każdym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
6. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
6.1 Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
6.2 Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
6.3 Oferta nie podlega odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na praniu wodnym i czyszczeniu chemicznym z pełnym wykończeniem, a także usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia dla służby mundurowej w 21. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) pranie wodne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: pranie, suszenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego), maglowanie oraz częściowe prasowanie,:
- Zadanie nr 2 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 5 200,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 2 600,00 kg;
b) czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: czyszczenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego) oraz częściowe prasowanie:
- Zadanie nr 2 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 500,00 kg;
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Postanowienia dotyczące prawa opcji:a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ilościowej, o której mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji będzie realizowane w ilości i terminie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości przydzielonego limitu finansowego - w ilości szczegółowo określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ).
b) Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony wykonawcy.
c) Zamawiający poinformuje w sposób określony w projekcie umowy Wykonawcę o potrzebie skorzystania z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium - Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 100 %
Cena najniższa
Cena = x 100 (pkt) Cena badanej oferty
3. Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty będę oceniane odrębnie w każdym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
6. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
6.1 Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
6.2 Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
6.3 Oferta nie podlega odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na praniu wodnym i czyszczeniu chemicznym z pełnym wykończeniem, a także usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia dla służby mundurowej w 21. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) pranie wodne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: pranie, suszenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego), maglowanie oraz częściowe prasowanie:
- Zadanie nr 3 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 8 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 4 000,00 kg.
b) czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: czyszczenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego) oraz częściowe prasowanie:
- Zadanie nr 3 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 2 800,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem
w ilości 1 400,00 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Postanowienia dotyczące prawa opcji:a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ilościowej, o której mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji będzie realizowane w ilości i terminie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości przydzielonego limitu finansowego - w ilości szczegółowo określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ).
b) Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony wykonawcy.
c) Zamawiający poinformuje w sposób określony w projekcie umowy Wykonawcę o potrzebie skorzystania z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium - Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 100 %
Cena najniższa
Cena = x 100 (pkt) Cena badanej oferty
3. Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty będę oceniane odrębnie w każdym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
6. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
6.1 Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
6.2 Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
6.3 Oferta nie podlega odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferty składane wspólnie.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy.
3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4. Wszelką korespondencje w postępowaniu Zamawiający kierować będzie do wskazanego pełnomocnika.
5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowania jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 3 niniejszego rozdziału.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w § 11 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp:a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku
z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) zw. dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zw. dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;