BZP: Świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości jednostek należących do IAS w ZG w okresie 24 m-cy
03.11.2025
2025/BZP 00510535/01
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości jednostek należących do IAS w ZG w okresie 24 m-cy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 456 07 00
1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości jednostek należących do IAS w ZG w okresie 24 m-cy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4b20ef6-539f-4063-b63d-e662411715d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115658/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 2025 - Usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w okresie 24 mcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12035033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1203503
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w rozdziale XI, XII i XV SWZ oraz regulaminie Platformy zakupowej
(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o ochronie danych osobowych oraz klauzula
informacyjna zostały opisane w rozdziale XXVII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ochronie danych osobowych oraz klauzula
informacyjna zostały opisane w rozdziale XXVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ.260.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wlkp. i Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Urząd Skarbowy w Drezdenku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Urząd Skarbowy w Sulęcinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Lubuski Urząd Celno-Skarbowy Gorzowie Wlkp. budynki w Rzepinie, ul. Dworcowa 5 i ul. Zachodnia 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Urząd Skarbowy w Krośnie Odrzańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Urząd Skarbowy w Świebodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII - Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Urząd Skarbowy w Żarach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII - Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Urząd Skarbowy w Żaganiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX - Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Urząd Skarbowy w Międzyrzeczu, ul. Rynek 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X - Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Przejście graniczne w Gubinku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI - Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Oddział Celny w Olszynie, bud. 27, 28, 29, 45. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia, składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Maksymalny zakres zamówienia objętego prawem opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego (liczone oddzielnie dla każdej części zamówienia). Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji możliwe jest uruchomienie którejkolwiek usługi wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Usługi realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane wg cen określonych dla zamówienia podstawowego w Formularzu ofertowym -stanowiącym Załącznik nr 3.1- 3.11 do SWZ (w zależności od części zamówienia), na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy dla zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, lub skorzystania w wysokości niższej niż maksymalna, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, na warunkach tożsamych z warunkami niniejszego zmówienia. Wartość tych zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się wyłącznie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy, na obszarze której świadczona będzie usługa - na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2025 r. poz. 733),
b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i który to rejestr stanowi element Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy, na obszarze której świadczona będzie usługa - na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2025 r. poz. 733)- złożonego w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci cyfrowego odwzorowania opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i który to rejestr stanowi element Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami- złożonego w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci cyfrowego odwzorowania opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów oraz dołączone do oferty w postaci dokumentu elektronicznego. Wytyczne w zakresie pełnomocnictwa wskazano w rozdziale II ust. 14 SWZ.2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi samodzielnie potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 2 pkt 2 SWZ, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wskazane uprawnienia i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 2 Pzp).
6) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, nawarunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1203503
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak