BZP: „Dokończenie prac drogowych na zadaniu Budowa Parku Dinozaura w Prusicach”
03.11.2025
2025/BZP 00511349/01
Gmina Prusice
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            „Dokończenie prac drogowych na zadaniu Budowa Parku Dinozaura w Prusicach”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Prusice
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szachniewicz-smaczynska@prusice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511349
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00463825
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia                    Przed zmianą: 
                        1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja i dokończenie robót budowanych w zakresie zagospodarowania terenu obejmujących układ komunikacji oraz budowę przebieralni terenowej dla realizowanego zadania „Park Dinozaura w Prusicach”. 
2.	Inwestycja obejmuje wykonanie brakujących lub niedokończonych elementów zagospodarowania terenu, uwzględniając pełną funkcjonalność i zgodność z dokumentacją oraz wymaganiami użytkowymi wraz  ze sporządzeniem i przekazaniem dokumentacji powykonawczej na potrzeby realizacji inwestycji „ Budowa Parku Dinozaura w Prusicach przy ul. Młynarskiej”.
3.	Inwestycja obejmuje roboty budowlane obejmujące wykonanie brakujących lub niedokończonych elementów zagospodarowania terenu. 
4.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie  z dokumentacją projektową sporządzoną przez Piotra Dominiczaka, na podstawie której uzyskane zostało Pozwolenie na budowę nr 604/22 z dnia 14 czerwca 2022 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielające pozwolenia na budowę.
5.	Wszystkie prace muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami technicznymi, w tym projektem budowlanym i projektem wykonawczym.
6.	Szczegółowy przedmiot zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
7.	Zamawiający nie wymaga funkcji posiadania kierownika budowy, ponieważ dysponuje w swoim zakresie. 
8.	Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej  terenu budowy, dodatkowo musi  zapoznać się warunkami prowadzenia robót , istniejącą infrastrukturą oraz uwarunkowaniami organizacyjnymi w tym  konieczności  współpracy z innymi wykonawcami. Wniosek z potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej stanowi obowiązkowy załącznik do oferty (wg. załącznika nr 5 do SWZ).  C.d. opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III SWZ Opis przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                        1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja i dokończenie robót budowanych w zakresie zagospodarowania terenu obejmujących układ komunikacji oraz budowę przebieralni terenowej dla realizowanego zadania „Park Dinozaura w Prusicach”. 
2.	Inwestycja obejmuje wykonanie brakujących lub niedokończonych elementów zagospodarowania terenu, uwzględniając pełną funkcjonalność i zgodność z dokumentacją oraz wymaganiami użytkowymi wraz  ze sporządzeniem i przekazaniem dokumentacji powykonawczej na potrzeby realizacji inwestycji „ Budowa Parku Dinozaura w Prusicach przy ul. Młynarskiej”.
3.	Inwestycja obejmuje roboty budowlane obejmujące wykonanie brakujących lub niedokończonych elementów zagospodarowania terenu. 
4.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie  z dokumentacją projektową sporządzoną przez Piotra Dominiczaka, na podstawie której uzyskane zostało Pozwolenie na budowę nr 604/22 z dnia 14 czerwca 2022 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielające pozwolenia na budowę.
5.	Wszystkie prace muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami technicznymi, w tym projektem budowlanym i projektem wykonawczym.
6.	Szczegółowy przedmiot zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
7.	Zamawiający nie wymaga funkcji posiadania kierownika budowy, ponieważ dysponuje w swoim zakresie. 
8.	Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej  terenu budowy, dodatkowo musi  zapoznać się warunkami prowadzenia robót , istniejącą infrastrukturą oraz uwarunkowaniami organizacyjnymi w tym  konieczności  współpracy z innymi wykonawcami. Wniosek z potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej stanowi obowiązkowy załącznik do oferty (wg. załącznika nr 5 do SWZ).  C.d. opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej i chodnika w technologii bitumicznej, zgodnie z Wyjaśnieniami z treści SWZ z dnia 24.10.2025r. oraz Zmianą treści SWZ z dnia 03.11.2025r.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania                    Przed zmianą: 
                        2025-12-15                
                    Po zmianie: 
                        2026-04-15                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Zmiana  ma charakter porządkujący i doprecyzowujący treść Specyfikacji Warunków Zamówienia  w zakresie:
- terminu realizacji zamówienia  ( wydłużenie do dnia 15.04.2026r.) 
-dopuszczenie technologii bitumicznej  dla nawierzchni ścieżki rowerowej i chodnika,
-wydłużenie terminu składania ofert do 13.11.2025r. 
Zmiana została dokonana na podstawie art. 286 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych w związku z Wyjaśnieniami treści  SWZ z dnia 24.10.2025r. oraz Zmianą treści SWZ  z dnia 24.10.2025r. oraz zmianą treści SWZ z dnia 03.11.2025r. 
Zmiana nie wpływa na zakres rzeczowy zamówienia ani warunki udziału w postępowaniu.                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert                    Przed zmianą: 
                        2025-11-05 11:00                
                    Po zmianie: 
                        2025-11-13 11:00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert                    Przed zmianą: 
                        2025-11-05 11:15                
                    Po zmianie: 
                        2025-11-13 11:15                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą                    Przed zmianą: 
                        2025-12-04                
                    Po zmianie: 
                        2025-12-12