BZP: Usługi cateringowe na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie
03.11.2025
2025/BZP 00511439/01
INSTYTUT SOLIDARNOŚCI I MĘSTWA IMIENIA WITOLDA PILECKIEGO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi cateringowe na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT SOLIDARNOŚCI I MĘSTWA IMIENIA WITOLDA PILECKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369236544
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienna 82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@instytutpileckiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutpileckiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f26c5b58-d439-4641-8976-d69d7c9c8339
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115199/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 "Catering dla Instytutu Pileckiego w Warszawie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://instytutpileckiego.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://instytutpileckiego.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB (pojedynczy plik): txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem SWZ XXIV
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.35.2025.1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotemsprawie zamówienia publicznego, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. zamówienia jest usługa cateringowa podczas wydarzeń organizowanych przez Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w okresie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy w
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Informacje dotyczące zakresu opcjonalnego zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w § 5 Załączniku nr 8 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.1. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. Zastosowanie prawa opcji oznacza, że wskazana w OPZ liczba usług cateringowych w może ulec zwiększeniu o maksymalnie 30 usług łącznie w ramach Prawa opcji, w związku z czym:
1) maksymalna liczba usług cateringowych: Kolacja bufetowa dla 20-60 osób wynosi 2 usługi; dla 101-190 osób wynosi 2 usługi,
2) maksymalna liczba usług cateringowych: Serwis kawowy dla 20 - 60 osób wynosi 5 usług; dla 101-190 osób wynosi 4 usługi,
3) maksymalna liczba usług cateringowych: Serwis kawowy ciągły do 3 godzin dla 20 – 60 osób wynosi 3 usługi, dla 20 – 100 osób wynosi 3 usługi, dla 101-190 osób wynosi 3 usługi,
4) maksymalna liczba usług cateringowych: Lunch dla 20-100 osób wynosi 5 usług; dla 101-190 osób wynosi 1 usługę,
5) maksymalna liczba usług cateringowych: Lunch w formie bufetu poza Warszawą |
(w odległości max. 400 km od Warszawy) dla 20-100 osób wynosi 1 usługę dla 101 - 190 osób wynosi 1 usługę.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji ma charakter fakultatywny, co oznacza, że w przypadku nie skorzystania, jak i częściowego skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa, Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o wykonanie zamówienia opcjonalnego, ani roszczenie odszkodowawcze.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia z art. 214 ust. 1 pkt. 7) Ustawy, tj. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług
1) Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług cateringowych podczas wydarzeń organizowanych przez Instytut Pileckiego w zależności od potrzeb.
2) Zamówienie o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) Ustawy, stanowi 20 % wartości zamówienia podstawowego.
3) Zamówienia na usługi o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) zostaną udzielone na warunkach określonych w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na przygotowywani, dostarczaniu a także wydawaniu posiłków o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych brutto) każda. Wykaz zrealizowanych usług należy przygotować zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.