BZP: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ PODCZAS SPOTKANIA ŚWIĄTECZNEGO DLA PRACOWNIKÓW STUDIUM JĘZYKÓW OBCYCH POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ W DNIU 18.12.2025 ROKU
04.11.2025
2025/BZP 00513295/01
POLITECHNIKA WARSZAWSKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ PODCZAS SPOTKANIA ŚWIĄTECZNEGO DLA PRACOWNIKÓW STUDIUM JĘZYKÓW OBCYCH POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ W DNIU 18.12.2025 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.sjo@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ PODCZAS SPOTKANIA ŚWIĄTECZNEGO DLA PRACOWNIKÓW STUDIUM JĘZYKÓW OBCYCH POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ W DNIU 18.12.2025 ROKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7946a1c0-57ed-4e08-b03c-61a76461a22d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035324/50/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.104 Catering (usługi dostarczania posiłków)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SJO.262.65.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Świadczenie usługi cateringowej podczas spotkania świątecznego dla pracowników Studium Języków Obcych Politechniki Warszawskiej w dniu 18.12.25 roku, sygnatura: SJO.262.65.2025, polegającej na przygotowaniu poczęstunku na spotkanie spotkania dla 70 osób.
2. Catering będzie miał formę stołu szwedzkiego.
3. Usługa będzie dostarczona do Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej – parking (wjazd od ulicy Noakowskiego).
4. Do opisu przedmiotu zamówienia przyjęto klasyfikację ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.
55321000-6 - usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - usługi podawania posiłków
55400000-4 - usługi podawania napojów
5. Usługa cateringowa na dzień 18.12.2025 r. godz. 14.00.
6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Sala 412 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej;
7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
8. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dostarczenia obrusów jednorazowych białe 4 szt (140cm x200cm);
2) dostarczenia zastawy stołowej jednorazowej biodegradowalnej: sztućców (widelce, noże, łyżeczki) i talerzy ( obiadowe i deserowe), kubki do napojów gorących i zimnych, kieliszki jednorazowe;
3) zapewnienia serwetek jednorazowych (trzywarstwowe).
4) zapewnienia ilości zastawy stołowej adekwatnej do liczby uczestników, rodzaju potraw, rodzaju napojów;
5) zapewnienia termosów z gorącą wodą;
6) serwowania przekąsek na jednorazowych tackach, gorące dania w naczyniach z podgrzewaczami;
7) zapewnienia lampka wina (białe i czerwone – półwytrawne), dobrej jakości;
8) zapewnienia napojów gorących:
a) termosy z wodą gorącą 2 szt - wrzątek z warników z odpowiednim poziomem gorącej wody do sporządzenia kawy i herbaty.
b) dodatki do napojów gorących: mleko, cukier, cytryna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Merytoryczna Ocena Menu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10