BZP: Plac zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 33
04.11.2025
2025/BZP 00514552/01
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Plac zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 33
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@beerkancelaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: LegisLatte Radca Prawny Anna Beer
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040048737
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wyczółkowskiego 51
1.11.4.) Miejscowość: Gdańsk
1.11.5.) Kod pocztowy: 80-147
1.11.6.) Województwo: pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@beerkancelaria.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://beerkancelaria.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Plac zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 33
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ea83132-bab4-4aa3-94a1-10e95e33de38
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038361/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 33 - 2023/OKS/0008
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11979573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1197957
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem 6 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.271.61.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacji w Gdyni tj.
przebudowa placu zabaw przy ul. Cypriana Godebskiego 8 na terenie Szkoły Podstawowej nr
33 w Gdyni w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 „Plac zabaw na terenie SP nr 33”.
Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacji przetargowej tj.: w projekcie
budowlanym (stanowiącym Zał. A do SWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót budowlanych (stanowiącym Zał. B do SWZ), przedmiarze robót (stanowiącym Zał. C
do SWZ), przedmiar dot. Zieleni (stanowiący Zał. D do SWZ) oraz w kosztorysie ofertowym
stanowiącym załącznik do oferty).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:2.1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia w różnych
lokalizacjach obejmujące swym zakresem wykonanie robót budowlanych (w każdej lokalizacji
co najmniej jedną robotę budowlaną), obejmujących swoim zakresem zagospodarowanie
terenu wraz z montażem urządzań zabawowych lub urządzeń do ćwiczeń, oraz małej
architektury, o wartości jednostkowej każdego z zamówień równej lub wyższej niż 200 000 zł
brutto. Wykonawca wyszczególni podmiot, na rzecz którego były wykonywane roboty
budowlane, lokalizację oraz termin ich realizacji.
Przez „jedną robotę budowlaną” należy rozumieć jedną umowę.
Przez „różną lokalizację” należy rozumieć umiejscowienie lub położenie obiektów
budowlanych lub zadań inwestycyjnych.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany
warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. Zamawiający nie precyzuje
szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia.
2.2. skierują do realizacji zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w danej branży budowlanej, musi
posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - odpowiednie dla
tej branży, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z
2025 r., poz. 418) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019
r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z Rozdziałem 10 SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z Rozdziałem 10 SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.600,00 zł
słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100.
2.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie
do dnia upływu terminu związania ofert, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98
ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust.2 ustawy.
3.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.
U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.).
4.
Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę
Miasto Gdynia - Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni.
5.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu
Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni w PKO BP Oddział 14 w Gdyni nr: PL 56
1440 1084 0000 0000 0619 0227, z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr EZP.271.61.2025
6.
Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza zaleca się dołączyć do oferty.
7.
Gwarancje lub poręczenia, muszą być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej i
złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - PPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1197957
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art.7 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514 ze zm.)