BZP: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2026 roku
04.11.2025
2025/BZP 00514867/01
Gmina Szczytno
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f867abd3-2bd5-48d6-abcb-f0ee49947d67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005152/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Szczytno w 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12069083.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno.
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/login. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ugszczytno@ug.szczytno.pl lub tworkowski@ug.szczytno.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: ugszczytno@ug.szczytno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno; tel. (89) 62 32 580, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Szczytno jest Pan Kamil Maliszewski, kontakt: e-mail: iodo@ug.szczytno.pl, tel. (89) 62 32 583;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR-PFZ.271.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Rudka, Wawrochy, Lipowiec) w 2026 roku
Adresy szkół i przedszkoli oraz godziny początku zajęć lekcyjnych:
1) Szkoła Podstawowa w Rudce, Rudka 10, - godz. 8:00;
2) Szkoła Podstawowa w Wawrochach, Wawrochy 12, - godz. 8:00;
3) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Lipowcu, Lipowiec 48, - godz. 8:20.
Opis:
Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:
do Szkoły Podstawowej w Rudce na godz. 7:50 z miejscowości: Czarkowy Grąd (3,3 km) – 7 osób, Małdaniec (5,5 km) – 14 osób, Rudka (Lipnik) (8,00 km) – 4 osoby, maksymalny czas dojazdu wynosi 25 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
do Szkoły Podstawowej w Wawrochach na godz. 7:50 z miejscowości: Młyńsko (5,5 km) - 3 osoby, Płozy (3,2 km) –20 osób, Prusowy Borek (2,2 km) – 8 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 20 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
Zespół Szkolno – Przedszkolny w Lipowcu:
- do Szkoły Podstawowej w Lipowcu na godz. 8:10 z miejscowości: Wały (4,6 km) – 15 osób, Płozy
(10,0 km) – 1 osoba, Pużary (3,0 km) – 1 osoba, Piecuchy (8,1 km) – 11 osób, Łuka (5,4 km) – 13 osób, Mały Lipowiec (3,0 km) – 11 osób, Kolonia Lipowiec (2,0 km) – 16 osób, Gawrzyjałki (6,0 km) – 16 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 50 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
- do Gminnego Przedszkola w Lipowcu z miejscowości: Wały (4,6 km) – 2 osoby, Piecuchy (8,1 km)
- 2 osoby, Łuka (5,4 km) – 6 osób, Mały Lipowiec (3,0 km) – 1 osoba, Kolonia Lipowiec (2,0 km) – 3 osoby, Gawrzyjałki (6,0 km) – 4 osoby maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
Powrót ze szkoły lub przedszkola:
ze Szkoły Podstawowej w Rudce do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 5 osób, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 2 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby.
Wtorek:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 5 osób, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 2 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby.
Środa:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 5 osób, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 2 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby.
Czwartek:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 5 osób, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 2 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby.
Piątek:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 5 osób, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 2 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby.
ze Szkoły Podstawowej w Wawrochach do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:25: Prusowy Borek – 6 osób, Płozy – 11 osób, Młyńsko – 3 osoby;
o godz. 15:30: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 9 osób.
Wtorek:
o godz. 13:25: Prusowy Borek – 6 osób, Płozy – 11 osób, Młyńsko – 3 osoby;
o godz. 15:30: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 9 osób.
Środa:
o godz. 13:25: Prusowy Borek – 6 osób, Płozy – 11 osób, Młyńsko – 3 osoby;
o godz. 15:30: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 9 osób.
Czwartek:
o godz. 13:25: Prusowy Borek – 6 osób, Płozy – 11 osób, Młyńsko – 3 osoby;
o godz. 15:30: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 9 osób.
Piątek:
o godz. 13:25: Prusowy Borek – 6 osób, Płozy – 11 osób, Młyńsko – 3 osoby;
o godz. 15:30: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 9 osób.
z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lipowcu:
Poniedziałek:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 11 osób, Łuka – 10 osób, Lipowiec Mały – 8 osób, Gawrzyjałki - 16 osób, Piecuchy – 8 osób; Wały - 9 osób;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 5 osób, Łuka – 3 osoby, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 1 osoba, Piecuchy –3 osoby, Płozy – 1 osoba, Wały 6 osób.
Wtorek:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 11 osób, Łuka – 12 osób, Lipowiec Mały – 9 osób, Gawrzyjałki - 16 osób, Piecuchy – 11 osób; Wały - 9 osób;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 8 osób, Łuka – 2 osoby, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 2 osoby, Piecuchy –3 osoby, Płozy – 1 osoba, Wały 6 osób.
Środa:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 11 osób, Łuka – 10 osób, Lipowiec Mały – 8 osób, Gawrzyjałki - 16 osób, Piecuchy – 8 osób; Wały - 9 osób;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 5 osób, Łuka – 3 osoby, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 1 osoba, Piecuchy –3 osoby, Płozy – 1 osoba, Wały 6 osób.
Czwartek:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 11 osób, Łuka – 10 osób, Lipowiec Mały – 8 osób, Gawrzyjałki - 16 osób, Piecuchy – 8 osób; Wały - 9 osób;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 5 osób, Łuka – 3 osoby, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 1 osoba, Piecuchy –3 osoby, Płozy – 1 osoba, Wały 6 osób.
Piątek:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 11 osób, Łuka – 10 osób, Lipowiec Mały – 8 osób, Gawrzyjałki - 16 osób, Piecuchy – 8 osób; Wały - 9 osób;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 5 osób, Łuka – 3 osoby, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 1 osoba, Piecuchy –3 osoby, Płozy – 1 osoba, Wały 6 osób.
z Gminnego Przedszkola w Lipowcu z miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 1 osoba, Gawrzyjałki – 3 osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 3 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 6 osób, Gawrzyjałki – 1 osoba.
Wtorek:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 1 osoba, Gawrzyjałki – 3 osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 3 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 6 osób, Gawrzyjałki – 1 osoba.
Środa:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 1 osoba, Gawrzyjałki – 3 osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 3 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 6 osób, Gawrzyjałki – 1 osoba.
Czwartek:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 1 osoba, Gawrzyjałki – 3 osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 3 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 6 osób, Gawrzyjałki – 1 osoba.
Piątek:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 1 osoba, Gawrzyjałki – 3 osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 3 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 6 osób, Gawrzyjałki – 1 osoba.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zaplecze techniczne do obsługi zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Olszyny) w 2026 roku
Adresy szkół i przedszkoli oraz godziny początku zajęć lekcyjnych:
1) Szkoła Podstawowa w Olszynach, Olszyny 30, - godz. 8:00
Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:
Szkoła Podstawowa w Olszynach, Olszyny 30 (na godz. 7:50) z miejscowości: Niedźwiedzie (4,9 km) – 19 osób, Gawrzyjałki (8,8 km) – 9 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 30 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
Powrót z Szkoła Podstawowa w Olszynach do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 6 osób;
o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 3 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby.
Wtorek:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 6 osób;
o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 3 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby.
Środa:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 6 osób;
o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 3 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby.
Czwartek:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 6 osób;
o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 3 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby.
Piątek:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 19 osób, Gawrzyjałki – 9 osób.
Brak drugiego kursu w piątki (sytuacja jednak może ulec zmianie)
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zaplecze techniczne do obsługi zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Szczytno) w 2026 roku
Adresy szkół oraz godz. początku zajęć lekcyjnych:
1) Szkoła Podstawowa nr 6 w Szczytnie, ul. Bohaterów Września 1939 r. 2, - godz. 8:00;
2) Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie, ul. W. Kętrzyńskiego 6, - godz. 8:00;
3) Sportowa Szkoła Podstawowa nr 4 w Szczytnie, ul. J. Lanca 1, 12-100 Szczytno;
4) Gminne Przedszkole w Szczytnie, ul. Łomżyńska 3.
Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:
Dowóz osób do:
Szkoła Podstawowa nr 6 w Szczytnie, ul. Bohaterów Września 1939 r. 2, (na godz. 7:45) z miejscowości:
trasa I: Lemany (1,9 km) – 8 osób, Zielonka (5,5 km) – 5 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie, ul. W. Kętrzyńskiego 6, (na godz. 7:50)
z miejscowości: trasa I: Marksewo (15,0 km) –2 osoby, Stare Kiejkuty (10,5 km) – 1 osoba, Zielonka (5,5 km) – 7 osób, Lemany (2,6 km) – 11 osób; trasa II: Dębówko (4,08 km) – 23 osoby, Kobyłocha (8,0 km) – 3 osoby, Romany (4,0 km) – 37 osób, Trelkówko (10,0 km) – 2 osoby, trasa III: Janowo (7,3 km) – 16 osób, Sędańsk (9,5 km) – 1 osoba, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
Sportowa Szkoła Podstawowa nr 4 w Szczytnie, ul. J. Lanca 1, z miejscowości: trasa I: Lemany (2,6 km) –
7 osób, Stare Kiejkuty (10,5 km) – 2 osoby, Marksewo (15,0 km) – 6 osób, trasa II: Romany (4,0 km) – 2 osoby maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
Gminne Przedszkole w Szczytnie, który znajduje się w Szczytnie, ul. Łomżyńska 3, z miejscowości:
trasa I: Marksewo (15,0 km) – 1 osoba, Zielonka (5,5 km) – 2 osoby, Lemany (2,6 km) – 2 osoby, Korpele (3,5 km) – 1 osoba, Trelkówko (10,0 km) - 1 osoba, Lipowa Góra Zachodnia (2,6 km) – 2 osoby, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
* - trasa – istnieje możliwość zmian w zakresie danej trasy
Powrót ze szkoły lub przedszkola:
Szkoła Podstawowa nr 6 w Szczytnie do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:45:Lemany – 5 osób, Zielonka – 3 osoby;
o godz. 16:00: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby.
Wtorek:
o godz. 13:45:Lemany – 5 osób, Zielonka – 3 osoby;
o godz. 16:00: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby.
Środa:
o godz. 13:45:Lemany – 5 osób, Zielonka – 3 osoby;
o godz. 16:00: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby.
Czwartek:
o godz. 13:45:Lemany – 5 osób, Zielonka – 3 osoby;
o godz. 16:00: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby.
Piątek:
o godz. 13:45:Lemany – 5 osób, Zielonka – 3 osoby;
o godz. 16:00: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby.
ze Szkoły Podstawowej z Oddz. Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:45: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 20 osób, Kobyłocha – 3 osoby, Trelkówko – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo – 8 osób;
o godz. 16:15: Lemany – 8 osób, Zielonka – 5 osób, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Dębówko – 3 osoby, Romany 17 - osób, Janowo – 8 osób, Sędańsk – 1 osoba.
Wtorek:
o godz. 13:45: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 20 osób, Kobyłocha – 3 osoby, Trelkówko – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo – 8 osób;
o godz. 16:15: Lemany – 8 osób, Zielonka – 5 osób, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Dębówko – 3 osoby, Romany 17 - osób, Janowo – 8 osób, Sędańsk – 1 osoba.
Środa:
o godz. 13:45: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 20 osób, Kobyłocha – 3 osoby, Trelkówko – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo – 8 osób;
o godz. 16:15: Lemany – 8 osób, Zielonka – 5 osób, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Dębówko – 3 osoby, Romany 17 - osób, Janowo – 8 osób, Sędańsk – 1 osoba.
Czwartek:
o godz. 13:45: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 20 osób, Kobyłocha – 3 osoby, Trelkówko – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo – 8 osób;
o godz. 16:15: Lemany – 8 osób, Zielonka – 5 osób, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Dębówko – 3 osoby, Romany 17 - osób, Janowo – 8 osób, Sędańsk – 1 osoba.
Piątek:
o godz. 13:45: Lemany – 3 osoby, Zielonka – 2 osoby, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 20 osób, Kobyłocha – 3 osoby, Trelkówko – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo – 8 osób;
o godz. 16:15: Lemany – 8 osób, Zielonka – 5 osób, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Dębówko – 3 osoby, Romany 17 - osób, Janowo – 8 osób, Sędańsk – 1 osoba.
ze Sportowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Szczytnie do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:35: Lemany – 4 osoby, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 15:50: Stare Kiejkuty – 2 osoby, Marksewo – 3 osoby, Lemany – 3 osoby, Romany – 2 osoby.
Wtorek:
o godz. 13:35: Lemany – 4 osoby, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 15:50: Stare Kiejkuty – 2 osoby, Marksewo – 3 osoby, Lemany – 3 osoby, Romany – 2 osoby.
Środa:
o godz. 13:35: Lemany – 4 osoby, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 15:50: Stare Kiejkuty – 2 osoby, Marksewo – 3 osoby, Lemany – 3 osoby, Romany – 2 osoby.
Czwartek:
o godz. 13:35: Lemany – 4 osoby, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 15:50: Stare Kiejkuty – 2 osoby, Marksewo – 3 osoby, Lemany – 3 osoby, Romany – 2 osoby.
Piątek:
o godz. 13:35: Lemany – 4 osoby, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 15:50: Stare Kiejkuty – 2 osoby, Marksewo – 3 osoby, Lemany – 3 osoby, Romany – 2 osoby.
Gminne Przedszkole w Szczytnie, który znajduje się w Szczytnie, ul. Łomżyńska 3, do miejscowości: Marksewo – 1 osoba, Zielonka – 2 osoby, Lemany – 2 osoby, Korpele – 1 osoba, Trelkówko - 1 osoba, Lipowa Góra Zachodnia – 2 osoby.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zaplecze techniczne do obsługi zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Szymany, Nowiny) w 2026 roku
Adresy szkół i przedszkoli oraz godz. początku zajęć lekcyjnych:
1) Szkoła Podstawowa w Szymanach, Szymany 21, - godz. 8:00;
2) Gminne Przedszkole w Nowinach, Nowiny 31.
Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:
do Szkoły Podstawowej w Szymanach na godz. 7:55 z miejscowości: Siódmak (5,3 km) – 11 osób, Wólka Szczycieńska (5,3 km) – 2 osoby, Sasek Mały (10,5 km) – 2 osoby, Sasek Wielki (9,2 km) –
10 osób, Szymanki (2,6 km) – 16 osób, Nowiny (2,5 km) – 25 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 35 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
do Gminnego Przedszkola w Nowinach na godz. 7:30 z miejscowości: Siódmak (3,3 km) – 4 osoby, Szymanki (4,9 km) – 5 osób, Szymany (2,5 km) – 11 osób, Sasek Wielki (9,2 km) –
2 osoby, maksymalny czas dojazdu wynosi 35 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
Powrót ze szkoły lub przedszkola:
Szkoła Podstawowa w Szymanach do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 12:40: Nowiny – 15 osób, Sasek Wielki – 8 osoby, Szymanki – 10 osób, Siódmak – 5 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;
o godz. 15:20: Nowiny – 10 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Szymanki – 6 osób, Siódmak – 6 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby.
Wtorek:
o godz. 12:40: Nowiny – 15 osób, Sasek Wielki – 8 osoby, Szymanki – 10 osób, Siódmak – 5 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;
o godz. 15:20: Nowiny – 10 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Szymanki – 6 osób, Siódmak – 6 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby.
Środa:
o godz. 12:40: Nowiny – 15 osób, Sasek Wielki – 8 osoby, Szymanki – 10 osób, Siódmak – 5 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;
o godz. 15:20: Nowiny – 10 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Szymanki – 6 osób, Siódmak – 6 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby.
Czwartek:
o godz. 12:40: Nowiny – 15 osób, Sasek Wielki – 8 osoby, Szymanki – 10 osób, Siódmak – 5 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;
o godz. 14:30: Nowiny – 10 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Szymanki – 6 osób, Siódmak – 6 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby.
Piątek:
o godz. 12:40: Nowiny – 15 osób, Sasek Wielki – 8 osoby, Szymanki – 10 osób, Siódmak – 5 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;
o godz. 14:30: Nowiny – 10 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Szymanki – 6 osób, Siódmak – 6 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby.
Gminne Przedszkole w Nowinach do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 12:30: Szymany – 2 osoby, Szymanki – 2 osoby;
o godz. 15:10: Szymanki – 2 osoby, Siódmak – 1 osoba, Szymany – 6 osób.
Wtorek:
o godz. 12:30: Szymany – 2 osoby, Szymanki – 2 osoby;
o godz. 15:10: Szymanki – 2 osoby, Siódmak – 1 osoba, Szymany – 6 osób.
Środa:
o godz. 12:30: Szymany – 2 osoby, Szymanki – 2 osoby;
o godz. 15:10: Szymanki – 2 osoby, Siódmak – 1 osoba, Szymany – 6 osób.
Czwartek:
o godz. 12:30: Szymany – 2 osoby, Szymanki – 2 osoby;
o godz. 14:20: Szymanki – 2 osoby, Siódmak – 1 osoba, Szymany – 6 osób.
Piątek:
o godz. 12:30: Szymany – 2 osoby, Szymanki – 2 osoby;
o godz. 14:20: Szymanki – 2 osoby, Siódmak – 1 osoba, Szymany – 6 osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zaplecze techniczne do obsługi zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy pzp w zakresie dotyczącym:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.728 z późn. zm.), ważną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
3) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym o wartości usługi co najmniej 80 000,00 zł brutto;
b) w zakresie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada minimalne zaplecze techniczne w przypadku:
części I – 3 autobusy,
części II – 1 autobus,
części III – 4 autobusy,
części IV- 2 autobusy.
Zamawiający dopuszcza możliwość transportu busami, z zachowaniem maksymalnego czasu dojazdu.
4) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 8 Ustawy pzp oraz wykonawcy, w stosunku do których nie zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego Podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.);
2) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu – załącznik nr 6 do SWZ);
3) Wykazu narzędzi (środków transportu) dostępnych wykonawcy, które zostaną użyte do realizacji zamówienia (wzór wykazu – załącznik nr 7 do SWZ).
2. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, składane są wraz z ofertą, w celu przyspieszenia czynności w postępowaniu.
3. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, jedynie do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonych wraz z ofertą dokumentów, jeżeli okażą się one niekompletne, błędne lub budzą wątpliwości.
4. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:Część I – 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100)
Część II – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)
Część III – 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100)
Część IV – 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100)