BZP: Świadczenie usług cateringowych polegających na zapewnieniu codziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie z uwzględnieniem diet i kaloryczności-powtórka
04.11.2025
2025/BZP 00514961/01
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych polegających na zapewnieniu codziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie z uwzględnieniem diet i kaloryczności-powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270641184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chełmońskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaworzno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych polegających na zapewnieniu codziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie z uwzględnieniem diet i kaloryczności-powtórka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f288e2f8-1d73-46c3-b678-2d42e23208f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00182958/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Usługi żywienia pacjentów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dalsza numeracja zgodna z Rozdz. XIV do SWZ:
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
- drogą elektroniczną: zampubl@szpital.jaworzno.pl;
- poprzez Platformę MarketPlanet, dostępną pod adresem: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl/
Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga dokonania następujących czynności:
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie SP ZOZ Szpital
Wielospecjalistyczny w Jaworznie: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja konta Wykonawcy następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w
postaci elektronicznej.
Szczegółowe informacje zostały uwzględnione w instrukcjach dla Wykonawców.
3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dalsza numeracja zgodna z Rozdz. II do SWZ:
1. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
3. Administratorem danych osobowych jest:
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno
tel. 32 616 44 82; fax. 32 751 98 44; www.szpital.jaw.pl
4. Odbiorcą danych osobowych będą upoważnieni pracownicy SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy z dnia 11 września
2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp” oraz spółka Hubexo Poland Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49 – w przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, wpisaną do
Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-
153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl
Pozostałe informacje dotyczące RODO dostępne są w Rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.III.240/34/25/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym przetargu jest: „Świadczenie usług cateringowych, polegających na zapewnieniu codziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie z uwzględnieniem diet i
kaloryczności”. Szczegółowe ilości posiłków oraz opis usług i świadczeń objętych przedmiotem zamówienia zostały zawarte
w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 3 Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, w razie potrzeby, winien zapewnić opakowania jednorazowe (doliczane – w razie potrzeby zgłoszonej przez
zamawiającego - do 1 osobodnia tj. komplet opakowań, sztućców i innych akcesoriów), w których dostarczane będą posiłki
dla pacjentów/ na oddziały; potrzeba dostarczenia posiłku w indywidualnym opakowaniu (wraz ze sztućcami) będzie
każdorazowo zgłaszana przy składaniu zamówienia. Rodzaj opakowania i dobór sztućców winien być dostosowany do
rodzaju posiłku. Szacowana ilość opakowań 250 na rok.
Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować proces realizacji przedmiotu zamówienia aby zapewnić ciągłość i
nieprzerwany tok dostarczania posiłków szczególnie biorąc pod uwagę możliwość wystąpienia po jego stronie zdarzeń
mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia np. w postaci zwiększonej zachorowalności pracowników.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w zależności od liczby
hospitalizowanych pacjentów; zmniejszenie wynosić będzie nie więcej niż 40%. Wykonawca zobowiązany jest także
reagować na zwiększone zapotrzebowanie dotyczące zamawianych posiłków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Rozdział XV SWZ:1. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji opcji do końca trwania umowy.
2. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w terminie przewidzianym prawem opcji.
3. W celu skorzystania z prawa opcji osoba wskazana jako odpowiedzialna za realizację umowy przekaże Wykonawcy
oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
4. Podaną w Załączniku nr 1 i nr 3 ilość przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach posiłków należy traktować
jako ilość szacunkową na potrzeby przygotowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
5. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji jest
uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy.
6. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
7. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w
projektowanych postanowieniach umowy oraz Formularzu ofertowym stanowiących Załączniki do SWZ.
8. Prawo opcji polegać będzie na zwiększeniu zakresu zamówienia o zwiększenie dostawy przedmiotu zamówienia w ilościach, które zostały określone przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach w Załączniku nr 1 i nr 3 do SWZ.
9. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będą wymagane.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena opakowania jednorazowego
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość wsadu do kotła
4.3.6.) Waga: 19
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 18
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena posiłku gotowego (słoiczki)
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie:- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, którą utrzyma w trakcie realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą, niż 1 000 000,00 złotych.
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga:
• aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest
krótszy – w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej trzy usługi cateringowe żywienia pacjentów w podmiotach
leczniczych, które wykonują działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne – świadczone
sukcesywnie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy na rzecz przynajmniej jednego podmiotu i o wartości rocznej nie
mniejszej niż 1 500 000 zł brutto dla jednego podmiotu (w przypadku zamówienia rozliczanego w walutach innych niż polski
złoty, wartość należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu).
Wykonane/wykonywane usługi cateringowe muszą obejmować także transport posiłków samochodem dostawczym,
dostępnym Wykonawcy, w celu dostawy posiłków do zamawiającego i wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi
przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
• aby, Wykonawca dysponował lub będzie dysponować osobami, które będą wykonywać usługę: w tym kucharz legitymujący
się wykształceniem o profilu związanym z gastronomią,
z minimum 5 letnim stażem pracy na stanowiskach dotyczących zbiorowego żywienia oraz dietetyk legitymujący się
wykształceniem o profilu – dietetyka i minimum rocznym doświadczeniem związanym z wykonywaniem czynności z zakresu
dietetyki.
Kwalifikacje zawodowe (wykształcenie) oraz doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia podlegają ocenie
w ramach kryterium oceny ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dalsza numeracja zgodna z Rozdz. X do SWZ:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków
udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ,
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (za wyjątkiem wykazu osób na
załączniku nr 7 do SWZ, który jako podmiotowy środek dowodowy objęty kryterium oceny ofert należy złożyć wraz z ofertą):
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
A. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dalsza numeracja zgodna z Rozdz. X do SWZ:
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (za wyjątkiem wykazu osób na
załączniku nr 7 do SWZ, który jako podmiotowy środek dowodowy objęty kryterium oceny ofert należy złożyć wraz z ofertą):
B. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług (wzór - Załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
3) wykaz osób (Załącznik nr 7 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dalsza numeracja zgodna z Rozdz. XI do SWZ:1. Zamawiający będzie wymagał złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego:
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dalsza numeracja zgodna z Rozdz. XV do SWZ:3. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą składane są również:
1) wykaz osób (wzór – załącznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania
zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami w ramach przyjętego kryterium oceny ofert (jeżeli dotyczy). Wykaz służący uzyskaniu dodatkowych punktów w
ramach kryterium oceny ofert nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku jego braku punkty w ramach w/w kryterium nie
zostaną Wykonawcy przyznane.
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
3) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ;
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Dalsza numeracja zgodna z Rozdz. XVII do SWZ:1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 30 000,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
w Banku: VeloBank S.A. 50 1560 0013 2027 9915 6000 0005 (decydująca jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego poprzez zaksięgowanie kwoty wadium przez bank zamawiającego). Wykonawca w tytule przelewu winien zamieści sygnaturę postępowania.
Pozostałe informacje dot. wadium zostały podane w Rozdziale XVII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dalsza numeracja zgodna z Rozdz. XIII SWZ:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje dot. rodzaju, zakresu zmian i warunków ich wprowadzania zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Podstawy wykluczenia z postępowania:1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp. i art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. Dz.U.2025 poz.514).
2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 Pzp oraz zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U.2025 poz.514).