BZP: Kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe dla Uczestników projektu „Najlepsi na rynku pracy” – kursy dla uczniów Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych w Tomaszowie Lubelskim
04.11.2025
2025/BZP 00515420/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-ZAWODOWYCH IM.MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe dla Uczestników projektu „Najlepsi na rynku pracy” – kursy dla uczniów Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych w Tomaszowie Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-ZAWODOWYCH IM.MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 5
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 84 665 05 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zstz-tl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstztomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe dla Uczestników projektu „Najlepsi na rynku pracy” – kursy dla uczniów Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych w Tomaszowie Lubelskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-720efe2d-0fb9-456b-a7a2-a8812c464bd4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082805/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe dla uczestników projektu,, Najlepsi na rynku pracy'' - kursy dla uczniów Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych w Tomaszowie Lubelskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu „NAJLEPSI NA RYNKU PRACY” FELU.10.04-IZ.00-00043/24, którego Beneficjentem jest Powiat Tomaszowski z siedzibą władz w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 10.4 Kształcenie zawodowe Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofert i oświadczeń wskazanych w pkt 8.1 SWZ - które mogą być przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.15 SWZ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
a)Platformy zakupowej: https:// powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl
lub
b)poczty elektronicznej Zamawiającego: przetargi@zstz-tl.edu.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
− podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
− komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
− wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie https://adoptopenjdk.net;
- podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
- certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .zip, .7zip, .pdf., .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .cades, .pades, .sig,
4. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
- znaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofert i oświadczeń wskazanych w pkt 8.1 SWZ - które mogą być przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.15 SWZ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem: a) Platformy zakupowej: https:// powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl lub b) poczty elektronicznej: poczty Zamawiającego przetargi@zstz-tl.edu.pl.
8. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Panią Anetę Pisarczyk oraz Panią Ewelinę Kuma - w zakresie formalno-prawnym,
- Pana Monikę Strup – w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,
email: przetargi@zstz-tl.edu.pl.
9. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich rejestracji na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe dla Uczestników projektu „Najlepsi na rynku pracy” – kursy dla uczniów Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych w Tomaszowie Lubelskim”.
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSTZ.26.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Kursy dla uczniów z zakresu informatyki
1. Kurs 1: Tworzenie witryn internetowych.
1.1. Wykonawca przeprowadzi kurs dla 30 osób (3 grup/y). Czas trwania kursu dla jednej grupy: 80 godzin zajęć (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
1.2. Cel i program: Przygotowanie do samodzielnego zaprojektowania i zaprogramowania frontendu witryny internetowej, wykorzystując technologię HTML, CSS i JavaScript. Program szkolenia: 1. Planowanie witryny, 2. Tworzenie witryny, 3. Uruchamianie witryny, 4. Utrzymywanie witryny.
1.3. Sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego na terenie Miasta Tomaszów Lubelski.
1.4. Kurs zakończony egzaminem i certyfikatem zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez:
• ustawę z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1606)
• obwieszczenie właściwego Ministra w sprawie włączenia danej kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji – zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i aktami prawnymi.
2. Kurs 2: Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D.
2.1. Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grup/y). Czas trwania kursu dla jednej grupy: 50 godzin zajęć (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
2.2. Cel i program: Samodzielne stosowanie techniki druku 3D w celu wytwarzania obiektów fizycznych na podstawie dostarczonych modeli komputerowych. Program szkolenia: ZESTAW I: Przygotowanie procesu druku 3D na podstawie dokumentacji , ZESTAW II: Realizowanie procesu druku 3D.
2.3. Sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego na terenie Miasta Tomaszów Lubelski.
2.4. Kurs zakończony egzaminem i certyfikatem zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez:
• ustawę z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1606)
• obwieszczenie właściwego Ministra w sprawie włączenia danej kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji – zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i aktami prawnymi.
3. Kurs 3: Modelowanie i skanowanie 3D.
3.1. Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grup/y). Czas trwania kursu dla jednej grupy: 50 godzin zajęć (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
3.2. Cel i program: Posługiwanie się wiedzą na temat modelowania 3D, w tym komputerowego wspomagania projektowania (CAD) oraz komputerowego wspomagania wytwarzania (CAM). Program szkolenia: I. Planowanie metody projektowania, II. Wykonywanie modelu 3D,
III. Przygotowanie modelu 3D do przekazania klientowi, IV. Wykorzystanie skanera 3D do uzyskania modelu CAD.
3.3. Sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego na terenie Miasta Tomaszów Lubelski.
3.4. Kurs zakończony egzaminem i certyfikatem zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez:
• ustawę z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1606)
• obwieszczenie właściwego Ministra w sprawie włączenia danej kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji – zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i aktami prawnymi.
4. Kurs 4: Inżynieria projektowania komputerowego CAD 2D i 3D.
4.1. Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grup/y). Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
4.2. Cel i program: Przygotowanie uczestników do samodzielnego projektowania technicznego z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komputerowego wspomagania projektowania (CAD) w środowisku 2D i 3D. Nauka obsługi programów CAD, tworzenia dokumentacji technicznej, modelowania bryłowego i przestrzennego oraz interpretacji rysunków technicznych.
4.3. Sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego na terenie Miasta Tomaszów Lubelski.
4.4. Kurs zakończony egzaminem i certyfikatem zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez:
• ustawę z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1606)
• obwieszczenie właściwego Ministra w sprawie włączenia danej kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji – zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i aktami prawnymi.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ - Część 1.
5. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie wyłącznie przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania. Zmiana osób wyznaczonych do realizacji zadania jest możliwa jedynie w przypadku, gdy osoby te będą posiadać wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje oraz po wyrażeniu przez Zamawiającego pisemnej zgody na zmianę osób. O każdej planowanej zmianie osób wyznaczonych do realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany najpóźniej 24 godziny przed zmianą.
6. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia min. realizację zajęć (trener), koszt materiałów dydaktycznych i informacyjno-promocyjnych, sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych szkoleń/kursów, wydanie zaświadczeń/certyfikatów/świadectw ukończenia szkoleń/kursów, przeprowadzenie badania kompetencji oraz badania lekarskiego koszty dojazdów, wyżywienia i ewentualnego noclegu dla wykładowców/trenerów.
7. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi ich maksymalną liczbę w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 80% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie cenowej Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, w każdej z części:
Lp. / Nazwa kryterium / Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) - 95
2 Kryterium społeczne - 5
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 95 pkt
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. W kryterium oceny „Kryterium społeczne” (Ks) punkty będą przyznawane w sposób następujący:
Lp. / Liczba punktów
1 Ilość osób zatrudnionych przez wykonawcę w celu realizacji projektu zgodnie z zapisem w pkt 4.11 SWZ - Co najmniej 1 osoba 5
2 Brak - 0
3.1. Ocena w kryterium „Kryterium społeczne” dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad: ocenie podlegać będzie informacja wskazana w Formularzu ofertowym o zatrudnieniu lub oddelegowaniu spośród katalogu osób wymienionych w art.. 96 ust. 2 pkt. 2) Pzp, tj.:
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 formy pomocy osobie usamodzielnianej ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
f) innych osób niż określone w lit. a–e, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2241) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, do realizacji przedmiotowego zamówienia w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy,
3.2. Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę wymienioną w katalogu w pkt. 17.3.1. na czas realizacji, nie otrzyma żadnego punktu w kryterium „Kryterium społeczne”,
3.3. liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w
następujący sposób:
- zatrudnienie lub oddelegowanie do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 5 pkt.
- brak zatrudnienia lub oddelegowania do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 0 pkt.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać w niniejszym kryterium te same osoby dla różnych części zamówienia.
4. Łącznie, badana Oferta otrzyma punkty według następującego wzoru:
O = C + Ks
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
Ks - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Kryterium społeczne”.
5. Punktacja zostanie ustalona do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
6. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów dla danej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Kursy dla uczniów z zakresu gastronomii.
1. Kurs 1: Przygotowywanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia. 1.1. Wykonawca przeprowadzi kurs dla 30 osób (3 grupy). Czas trwania kursu dla jednej grupy: 80 godzin zajęć (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
1.2. Cel i program: Samodzielne planowanie i przygotowywanie potraw według podanej receptury, z zastosowaniem zasad zdrowego żywienia i nowoczesnych technik kulinarnych. Samodzielne przygotowywanie typowych potraw zgodnie z koncepcją fine dining oraz serwowanie ich według przyjętych zasad.
1.3. Sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego na terenie Miasta Tomaszów Lubelski.
1.4. Kurs zakończony egzaminem i certyfikatem zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez:
• ustawę z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1606)
• obwieszczenie właściwego Ministra w sprawie włączenia danej kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji – zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i aktami prawnymi.
2. Kurs 2: Serwis napojów mieszanych i alkoholi.
2.1. Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grupy). Czas trwania kursu dla jednej grupy: 80 godzin zajęć (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
2.2. Cel i program: Przyrządzanie mieszanych napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych (soft drinks) według gotowych receptur oraz tworzenie autorskich receptur. Przygotowywanie i serwowanie drobnych przekąsek na życzenie gości, korzystając z dostępnych produktów.
2.3. Sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego na terenie Miasta Tomaszów Lubelski.
2.4. Kurs zakończony egzaminem i certyfikatem zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez:
• ustawę z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1606)
• obwieszczenie właściwego Ministra w sprawie włączenia danej kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji – zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i aktami prawnymi.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ - Część 2.
3. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie wyłącznie przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania. Zmiana osób wyznaczonych do realizacji zadania jest możliwa jedynie w przypadku, gdy osoby te będą posiadać wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje oraz po wyrażeniu przez Zamawiającego pisemnej zgody na zmianę osób. O każdej planowanej zmianie osób wyznaczonych do realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany najpóźniej 24 godziny przed zmianą.
4. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia min. realizację zajęć (trener), koszt materiałów dydaktycznych i informacyjno-promocyjnych, sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych szkoleń/kursów, wydanie zaświadczeń/certyfikatów/świadectw ukończenia szkoleń/kursów, przeprowadzenie badania kompetencji oraz badania lekarskiego koszty dojazdów, wyżywienia i ewentualnego noclegu dla wykładowców/trenerów.
5. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi ich maksymalną liczbę w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 80% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie cenowej Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, w każdej z części:
Lp. / Nazwa kryterium / Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) - 95
2 Kryterium społeczne - 5
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 95 pkt
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. W kryterium oceny „Kryterium społeczne” (Ks) punkty będą przyznawane w sposób następujący:
Lp. / Liczba punktów
1 Ilość osób zatrudnionych przez wykonawcę w celu realizacji projektu zgodnie z zapisem w pkt 4.11 SWZ - Co najmniej 1 osoba 5
2 Brak - 0
3.1. Ocena w kryterium „Kryterium społeczne” dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad: ocenie podlegać będzie informacja wskazana w Formularzu ofertowym o zatrudnieniu lub oddelegowaniu spośród katalogu osób wymienionych w art.. 96 ust. 2 pkt. 2) Pzp, tj.:
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 formy pomocy osobie usamodzielnianej ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
f) innych osób niż określone w lit. a–e, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2241) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, do realizacji przedmiotowego zamówienia w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy,
3.2. Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę wymienioną w katalogu w pkt. 17.3.1. na czas realizacji, nie otrzyma żadnego punktu w kryterium „Kryterium społeczne”,
3.3. liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w
następujący sposób:
- zatrudnienie lub oddelegowanie do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 5 pkt.
- brak zatrudnienia lub oddelegowania do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 0 pkt.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać w niniejszym kryterium te same osoby dla różnych części zamówienia.
4. Łącznie, badana Oferta otrzyma punkty według następującego wzoru:
O = C + Ks
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
Ks - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Kryterium społeczne”.
5. Punktacja zostanie ustalona do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
6. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów dla danej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Kursy dla uczniów z zakresu stolarki.
1. Kurs 1: Montowanie stolarki budowlanej.
1.1. Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grupy); Czas trwania kursu dla jednej grupy: 80 godzin zajęć; (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
1.2. Program szkolenia: I. Montaż okien zewnętrznych i drzwi balkonowych, II. Montaż okien dachowych, III. Montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, IV. Montaż bram i krat.
1.3. Sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego na terenie Miasta Tomaszów Lubelski.
1.4. Kurs zakończony egzaminem i certyfikatem zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez:
• ustawę z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1606)
• obwieszczenie właściwego Ministra w sprawie włączenia danej kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji – zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i aktami prawnymi.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ - Część 3.
2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie wyłącznie przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania. Zmiana osób wyznaczonych do realizacji zadania jest możliwa jedynie w przypadku, gdy osoby te będą posiadać wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje oraz po wyrażeniu przez Zamawiającego pisemnej zgody na zmianę osób. O każdej planowanej zmianie osób wyznaczonych do realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany najpóźniej 24 godziny przed zmianą.
3. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia min. realizację zajęć (trener), koszt materiałów dydaktycznych i informacyjno-promocyjnych, sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych szkoleń/kursów, wydanie zaświadczeń/certyfikatów/świadectw ukończenia szkoleń/kursów, przeprowadzenie badania kompetencji oraz badania lekarskiego koszty dojazdów, wyżywienia i ewentualnego noclegu dla wykładowców/trenerów.
4. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi ich maksymalną liczbę w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 80% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie cenowej Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, w każdej z części:
Lp. / Nazwa kryterium / Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) - 95
2 Kryterium społeczne - 5
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 95 pkt
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. W kryterium oceny „Kryterium społeczne” (Ks) punkty będą przyznawane w sposób następujący:
Lp. / Liczba punktów
1 Ilość osób zatrudnionych przez wykonawcę w celu realizacji projektu zgodnie z zapisem w pkt 4.11 SWZ - Co najmniej 1 osoba 5
2 Brak - 0
3.1. Ocena w kryterium „Kryterium społeczne” dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad: ocenie podlegać będzie informacja wskazana w Formularzu ofertowym o zatrudnieniu lub oddelegowaniu spośród katalogu osób wymienionych w art.. 96 ust. 2 pkt. 2) Pzp, tj.:
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 formy pomocy osobie usamodzielnianej ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
f) innych osób niż określone w lit. a–e, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2241) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, do realizacji przedmiotowego zamówienia w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy,
3.2. Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę wymienioną w katalogu w pkt. 17.3.1. na czas realizacji, nie otrzyma żadnego punktu w kryterium „Kryterium społeczne”,
3.3. liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w
następujący sposób:
- zatrudnienie lub oddelegowanie do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 5 pkt.
- brak zatrudnienia lub oddelegowania do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 0 pkt.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać w niniejszym kryterium te same osoby dla różnych części zamówienia.
4. Łącznie, badana Oferta otrzyma punkty według następującego wzoru:
O = C + Ks
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
Ks - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Kryterium społeczne”.
5. Punktacja zostanie ustalona do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
6. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów dla danej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Kursy dla uczniów z zakresu zarządzania.
1. Kurs 1: Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM
1.1. Wykonawca przeprowadzi kurs dla 10 osób (1 grupa); Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć; (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
1.2. Program szkolenia: 1. Budowanie bazy klientów, 2. Prowadzenie procesu obsługi klienta z wykorzystaniem systemu CRM.
1.3. Sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego na terenie Miasta Tomaszów Lubelski.
1.4. Kurs zakończony egzaminem i certyfikatem zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez:
• ustawę z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1606)
• obwieszczenie właściwego Ministra w sprawie włączenia danej kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji – zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i aktami prawnymi.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ - Część 4.
2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie wyłącznie przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania. Zmiana osób wyznaczonych do realizacji zadania jest możliwa jedynie w przypadku, gdy osoby te będą posiadać wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje oraz po wyrażeniu przez Zamawiającego pisemnej zgody na zmianę osób. O każdej planowanej zmianie osób wyznaczonych do realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany najpóźniej 24 godziny przed zmianą.
3. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia min. realizację zajęć (trener), koszt materiałów dydaktycznych i informacyjno-promocyjnych, sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych szkoleń/kursów, wydanie zaświadczeń/certyfikatów/świadectw ukończenia szkoleń/kursów, przeprowadzenie badania kompetencji oraz badania lekarskiego koszty dojazdów, wyżywienia i ewentualnego noclegu dla wykładowców/trenerów.
4. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi ich maksymalną liczbę w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 80% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie cenowej Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, w każdej z części:
Lp. / Nazwa kryterium / Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) - 95
2 Kryterium społeczne - 5
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 95 pkt
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. W kryterium oceny „Kryterium społeczne” (Ks) punkty będą przyznawane w sposób następujący:
Lp. / Liczba punktów
1 Ilość osób zatrudnionych przez wykonawcę w celu realizacji projektu zgodnie z zapisem w pkt 4.11 SWZ - Co najmniej 1 osoba 5
2 Brak - 0
3.1. Ocena w kryterium „Kryterium społeczne” dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad: ocenie podlegać będzie informacja wskazana w Formularzu ofertowym o zatrudnieniu lub oddelegowaniu spośród katalogu osób wymienionych w art.. 96 ust. 2 pkt. 2) Pzp, tj.:
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 formy pomocy osobie usamodzielnianej ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
f) innych osób niż określone w lit. a–e, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2241) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, do realizacji przedmiotowego zamówienia w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy,
3.2. Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę wymienioną w katalogu w pkt. 17.3.1. na czas realizacji, nie otrzyma żadnego punktu w kryterium „Kryterium społeczne”,
3.3. liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w
następujący sposób:
- zatrudnienie lub oddelegowanie do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 5 pkt.
- brak zatrudnienia lub oddelegowania do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 0 pkt.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać w niniejszym kryterium te same osoby dla różnych części zamówienia.
4. Łącznie, badana Oferta otrzyma punkty według następującego wzoru:
O = C + Ks
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
Ks - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Kryterium społeczne”.
5. Punktacja zostanie ustalona do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
6. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów dla danej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Szkolenia dla uczniów z zakresu sztucznej inteligencji, programowania i robotyki
1. Kurs 1: Robotyka na Lego inventor programowanie w języku Python
1.1.Wykonawca przeprowadzi kurs dla 10 osób (1 grup/y); Czas trwania kursu dla jednej grupy: 40 godzin zajęć; (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
1.2 Program kursu:
• Wprowadzenie do robotyki edukacyjnej i zestawów LEGO.
• Budowa i zasada działania elementów zestawu (czujniki, silniki, huby).
• Podstawy programowania w Pythonie.
• Sterowanie robotem i reakcja na dane z otoczenia.
• Projektowanie, budowanie i testowanie modeli robotów.
• Podstawy automatyki, sterowania i algorytmiki.
• Realizacja projektów kreatywnych w zespołach.
• Prezentacja i omówienie efektów pracy.
1.3. Miejsce realizacji:
a) zajęcia teoretyczne: sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego,
b) zajęcia praktyczne: Zmawiający dopuszcza realizację zajęć praktycznych w ramach kursów poza siedzibą Zamawiającego lub miastem Tomaszów Lubelski (22-600)
1.4 Szkolenie kończy się egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia.
2. Kurs 2: Mechatronika z wykorzystaniem arduino programowanie w języku C++
2.1 Wykonawca przeprowadzi kurs dla 10 osób (1 grup/y);Czas trwania kursu dla jednej grupy: 40 godzin zajęć; (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
2.2. Program kursu:
1. Wprowadzenie do mechatroniki i mikroelektroniki, prezentacja mikrokontrolera Arduino Uno Rev3.
2. Podstawy programowania w języku C++ dla mikrokontrolerów: struktury, pętle, funkcje i obsługa sprzętowa.
3. Praktyczne wykorzystanie czujników, aktuatorów i elementów elektronicznych w układach interaktywnych.
4. Projektowanie i montaż prototypów z użyciem płytek stykowych, przewodów i komponentów THT.
5. Podstawy automatyki i sterowania, w tym obsługa przycisków, wyświetlaczy, matryc LED i komunikacji IR.
6. Robotyka mobilna: montaż i programowanie pojazdu z podwoziem robota i sterowaniem silnikami.
2.3. Miejsce realizacji:
a) zajęcia teoretyczne: sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego.
b) zajęcia praktyczne: Zmawiający dopuszcza realizację zajęć praktycznych w ramach kursów poza siedzibą Zamawiającego lub miastem Tomaszów Lubelski (22-600)
2.4. Szkolenie kończy się egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia.
3. Kurs 3. Obsługa mediów społecznościowych z pomocą AI
3.1. Wykonawca przeprowadzi kurs dla 10 osób (1 grup/y); Czas trwania kursu dla jednej grupy: 40 godzin zajęć; (1 godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut).
3.2. Program kursu
1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych: podstawowe pojęcia, funkcje i zastosowania w komunikacji i marketingu.
2. Podstawy sztucznej inteligencji i jej zastosowania w mediach społecznościowych.
3. Tworzenie treści przy wsparciu AI: teksty, grafiki, materiały wideo.
4. Planowanie i organizacja działań w mediach społecznościowych z wykorzystaniem narzędzi AI.
5. Analiza efektywności publikowanych treści z użyciem narzędzi analitycznych i rekomendacji AI.
6. Etyczne i odpowiedzialne korzystanie z AI oraz rozpoznawanie potencjalnych zagrożeń.
7. Tworzenie i prezentacja prostego projektu komunikacyjnego w mediach społecznościowych przy wsparciu AI.
3.3. Miejsce realizacji:
a) zajęcia teoretyczne: sale szkoleniowe zapewnione nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego.
b) zajęcia praktyczne: Zmawiający dopuszcza realizację zajęć praktycznych w ramach kursów poza siedzibą Zamawiającego lub miastem Tomaszów Lubelski (22-600).
3.4. Szkolenie kończy się egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ - Część 5.
4. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie wyłącznie przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania. Zmiana osób wyznaczonych do realizacji zadania jest możliwa jedynie w przypadku, gdy osoby te będą posiadać wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje oraz po wyrażeniu przez Zamawiającego pisemnej zgody na zmianę osób. O każdej planowanej zmianie osób wyznaczonych do realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany najpóźniej 24 godziny przed zmianą.
5. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia min. realizację zajęć (trener), koszt materiałów dydaktycznych i informacyjno-promocyjnych, sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych szkoleń/kursów, wydanie zaświadczeń/certyfikatów/świadectw ukończenia szkoleń/kursów, przeprowadzenie badania kompetencji oraz badania lekarskiego koszty dojazdów, wyżywienia i ewentualnego noclegu dla wykładowców/trenerów.
6. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi ich maksymalną liczbę w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 80% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie cenowej Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, w każdej z części:
Lp. / Nazwa kryterium / Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) - 95
2 Kryterium społeczne - 5
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 95 pkt
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. W kryterium oceny „Kryterium społeczne” (Ks) punkty będą przyznawane w sposób następujący:
Lp. / Liczba punktów
1 Ilość osób zatrudnionych przez wykonawcę w celu realizacji projektu zgodnie z zapisem w pkt 4.11 SWZ - Co najmniej 1 osoba 5
2 Brak - 0
3.1. Ocena w kryterium „Kryterium społeczne” dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad: ocenie podlegać będzie informacja wskazana w Formularzu ofertowym o zatrudnieniu lub oddelegowaniu spośród katalogu osób wymienionych w art.. 96 ust. 2 pkt. 2) Pzp, tj.:
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 formy pomocy osobie usamodzielnianej ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
f) innych osób niż określone w lit. a–e, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2241) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, do realizacji przedmiotowego zamówienia w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy,
3.2. Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę wymienioną w katalogu w pkt. 17.3.1. na czas realizacji, nie otrzyma żadnego punktu w kryterium „Kryterium społeczne”,
3.3. liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w
następujący sposób:
- zatrudnienie lub oddelegowanie do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 5 pkt.
- brak zatrudnienia lub oddelegowania do wykonywania zamówienia minimum jednej osoby wymienionej w pkt. 17.3.1. na czas realizacji zamówienia = 0 pkt.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać w niniejszym kryterium te same osoby dla różnych części zamówienia.
4. Łącznie, badana Oferta otrzyma punkty według następującego wzoru:
O = C + Ks
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
Ks - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Kryterium społeczne”.
5. Punktacja zostanie ustalona do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
6. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów dla danej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
co najmniej jedną kompleksową usługę szkoleniową polegającą na przeprowadzeniu zajęć teoretycznych, przez trenera lub wykładowcę dla minimum 10 osób,
b) w zakresie części 2 zamówienia:
co najmniej jedną kompleksową usługę szkoleniową polegającą na przeprowadzeniu zajęć teoretycznych, przez trenera lub wykładowcę dla minimum 10 osób,
c) w zakresie części 3 zamówienia:
co najmniej jedną kompleksową usługę szkoleniową polegającą na przeprowadzeniu zajęć teoretycznych, przez trenera lub wykładowcę dla minimum 10 osób,
d) w zakresie części 4 zamówienia:
co najmniej jedną kompleksową usługę szkoleniową polegającą na przeprowadzeniu zajęć teoretycznych, przez trenera lub wykładowcę dla minimum 10 osób,
e) w zakresie części 5 zamówienia:
co najmniej jedną kompleksową usługę szkoleniową polegającą na przeprowadzeniu zajęć teoretycznych, przez trenera lub wykładowcę dla minimum 10 osób,
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji następujące osoby:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
co najmniej jednego Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przeprowadził minimum:
− 80 godzin dydaktycznych z tematyki tworzenia witryn internetowych, gdzie zakres zajęć obejmował tworzenie makiety witryny, wybieranie hostingu i domeny, wybieranie technologii tworzenia witryny,
− 50 godzin dydaktycznych z tematyki programowania i obsługiwania procesu druku 3D, gdzie zakres zajęć obejmował dobieranie parametrów druku 3D, Przygotowanie modelu CAD 3D na potrzeby wytworzenia obiektu, Przygotowywanie drukarki do druku 3D, Monitorowanie procesu druku 3D,
− 50 godzin dydaktycznych z tematyki modelowania i skanowania 3D, gdzie zakres zajęć obejmował planowanie metody projektowania, wykonywanie modelu 3D, Przygotowanie modelu 3D do przekazania klientowi, wykorzystanie skanera 3D do uzyskania modelu CAD.
− 60 godzin dydaktycznych z tematyki inżynierii projektowania komputerowego CAD 2D i 3D, gdzie zakres zajęć obejmował zarządzanie danymi graficznymi, tworzenie kreskowania, wypełnienia i przykrycia, rysowanie precyzyjne i wymiarowanie, stosowanie narzędzi rysowania precyzyjnego, modelowanie bryłowe (ACIS), nawigacja 3D, rysowanie precyzyjne 3D, modyfikowanie obiektów za pomocą metauchwytów.
b) w zakresie części 2 zamówienia:
co najmniej jednego Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przeprowadził minimum:
− 80 godzin dydaktycznych z tematyki przygotowywania potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia, gdzie zakres zajęć obejmował przestrzeganie zasad BHP i HACCP w zakładzie gastronomicznym, planowanie procesu produkcyjnego potraw, sporządzanie potraw z różnych grup produktów, stosowanie receptur i dobór surowców, stosowanie wiedzy kulinarnej i trendów rynkowych,
− 80 godzin dydaktycznych z tematyki serwisu napojów mieszanych i alkoholi gdzie zakres zajęć obejmował przygotowywanie i podawanie alkoholi oraz mieszanych napojów alkoholowych i bezalkoholowych, przygotowanie przekąsek, obsługiwanie gości,
c) w zakresie części 3 zamówienia:
co najmniej jednego Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przeprowadził minimum 80 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki montowania stolarki budowlanej, gdzie zakres zajęć obejmował montaż okien zewnętrznych i drzwi balkonowych, montaż okien dachowych, montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, montaż bram i krat.
d) w zakresie części 4 zamówienia:
co najmniej jednego Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przeprowadził minimum 60 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM, gdzie zakres zajęć obejmował budowanie bazy klientów, prowadzenie procesu obsługi klienta z wykorzystaniem systemu CRM.
e) w zakresie części 5 zamówienia:
co najmniej jednego Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przeprowadził minimum:
− 40 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki robotyki, gdzie zakres zajęć obejmował budowę i zasady działania elementów zestawu (czujniki, silniki, huby), podstawy programowania w Pythonie, sterowanie robotem i reakcja na dane z otoczenia, projektowanie, budowanie i testowanie modeli robotów, podstawy automatyki, sterowania i algorytmiki,
− 40 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki mechatroniki, gdzie zakres zajęć obejmował wprowadzenie do mechatroniki i mikroelektroniki, prezentację mikrokontrolera Arduino Uno Rev3, podstawy programowania w języku C++ dla mikrokontrolerów: struktury, pętle, funkcje i obsługa sprzętowa, projektowanie i montaż prototypów z użyciem płytek stykowych, przewodów i komponentów THT,
− 40 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki sztucznej inteligencji, gdzie zakres zajęć obejmował obsługę mediów społecznościowych z pomocą AI.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić zakres usług, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający dopuszcza wykazanie organizacji tej samej kompleksowej usługi szkoleniowej, o której mowa w punkcie 6.1.4 pkt 1) w celu spełnienia warunku udziału w jednej lub większej ilości części.
3) Wykonawca powinien w wykazie osób wyraźnie określić zakres przeprowadzonych zajęć dydaktycznych (poprzez określenie nazwy szkolenia lub kursu lub zajęć oraz jeśli z nazwy szkolenia nie wynika, również szczegółowej tematyki zajęć dydaktycznych, która bezspornie odpowiada swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, aby można było ustalić, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu.
4) Przez „zajęcia” zamawiający rozumie zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji kursów lub szkolenia
5) Zamawiający dopuszcza wskazanie jednego trenera/wykładowcy skierowanego do wykonania zakresu zamówienia w więcej niż jednym zakresów tematycznych na spełnienie warunku udziału w ramach danej części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7.7. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegają Wykonawcy:
1) wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
7.8. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.6 SWZ następuje na okres trwania ww. okoliczności.
7.9. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 7.7 SWZ, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
7.10. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, na podstawie pkt 7.6 SWZ które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
1..1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) Oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 9.8 SWZ (jeżeli dotyczy),
6) Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
7) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach i zakresie:1) stawki podatku od towarów i usług VAT oraz podatku akcyzowego, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Stawka i kwota podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie wykonano;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:
a) udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
b) wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę.
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:
a) udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
b) wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów.
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:
a) udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
b) wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę.
5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy - w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne (...)ciąg dalszy w § 13 umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 14.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „OFERTY”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg podziału wskazanego w pkt. 4.4 SWZ.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,
o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą
w walutach obcych.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
Ponadto Zamawiający informuje, że wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia – klauzule społeczne.
1) Zatrudnienie lub oddelegowanie osób wymienionych w katalogu osób ujętych w art. 96 ust 2 pkt 2) ustawy Pzp stanowi kryterium oceny ofert.
2) Zatrudnienie osób zgodnie z pkt. 1) może dotyczyć zarówno osób nowo
zatrudnionych, jak również osób wcześniej zatrudnionych przez Wykonawcę, skierowanych/oddelegowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Do realizacji przedmiotowego zamówienia należy wskazać osobę, która jest zatrudniona w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy.
3) Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże, że zatrudni lub oddeleguje do wykonywania zamówienia osobę katalogu osób ujętych w art. 96 ust 2 pkt 2) ustawy Pzp na czas realizacji, nie otrzyma żadnego punktu w kryterium „Aspekt społeczny”,
4) Wykonawca zobowiązany będzie zatrudniać lub oddelegować do realizacji zamówienia osoby, o których mowa pkt 2), na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę.
5) Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, winno trwać przez cały okres realizacji zamówienia