BZP: Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
05.11.2025
2025/BZP 00517139/01
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY MICHAŁOWICE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006712150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 350 91 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gops.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6894e730-b303-4191-b412-73a1cd1b55e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042916/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6894e730-b303-4191-b412-73a1cd1b55e03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 4.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz adresu poczty elektronicznej Zamawiającego: sekretariat@gops.michalowice.pl
4.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4.3 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
4.4 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). Numer identyfikacyjny postepowania:
4.5 Na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnione będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem oudzielenie zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.6 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4.7 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4.8 Postępowanie, którego dotyczy niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia dotyczy zamówienia publicznego i oznaczone jest znakiem: GOPS.261.01.2025 Wykonawcy w korespondencji z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 17.1 Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
17.2 Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
17.3 Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
17.4 Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
17.5 Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ.
17.6 Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w ppkt 2) powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w ppkt 2) powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
17.7 Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
• obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
• obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 17.8 W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w
postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w formularzu ofertowym.
17.9 Zamawiający informuje, że:
• Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
• Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych
genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
• W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
• Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
• W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
• W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.SO.261.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz w obydwie strony maksymalnie 30 seniorów będących uczestnikami Dziennego Domu Senior+ od dnia 2 stycznia do 31 grudnia 2026 roku z terenu Gminy Michałowice z miejsca zamieszkania do Dziennego Domu Senior+, jak również odwiezienie uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania na terenie Gminy Michałowice.
2) Siedziba Dziennego Domu Senior Komorów, ul. Ceglana 2d.
3) Termin realizacji przewozu: 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (wyłączając dni wolne ustawowo w tygodniu). Przywóz uczestników w danym dniu w godz. od 8.00 max. do 9:30 do Placówki, odebranie Uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania od 14.00 max. do 16:00.
4) Przewóz osób ma być wykonany pojazdami w należytym stanie technicznym, co będzie potwierdzone aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów będzie gwarantował przebywanie podróżujących w czystości i komforcie. Realizator usługi powinien zapewnić środek transportu do przewozu osób łatwo dostępny dla osób o obniżonej sprawności, w razie
potrzeby kierowca powinien udzielić pomocy osobie przy wsiadaniu lub wysiadaniu oraz powinien dysponować bagażnikiem, w którym można przewieźć sprzęt służący do pomocy w poruszaniu się np. kule, balkonik.
5) Zamawiający przewiduje ,że w okresie realizacji umowy tj. przez 251 dni roboczych wykonawca wykona przewóz 20 osób w limicie przebytych 17 570 km , dodatkowo w okresie zastępstwa pracowników Ośrodka wykonawca wykona dodatkowy przewóz dla 10 osób w limicie 2520 km.
6) Zamawiający wymaga aby przewóz 20 osób odbywał się jednym pojazdem. Zamawiający dopuszcza włączenie do realizacji drugiego pojazdu w przypadku świadczenia dodatkowego przewozu dla 10 osób.
7) Realizator usługi powinien posiadać urządzenie (tachograf, GPS itp.) z którego jest w stanie wyciągnąć raport o ilości rzeczywiście przebytych kilometrów w ramach wykonanej usługi.
8) Zamawiający na dzień przed realizacją usługi ustala faktyczną ilość przewożonych osób nie przekraczając maksymalnej liczby 30 uczestników.
9) Planowana dzienna ilość kilometrów to średnio 70 km - na trasie obejmującej teren Gminy Michałowice
10) Przez cały okres trwania umowy będzie obowiązywała stała stawka brutto za 1 km usługi transportowej (zgodnie ze złożoną ofertą) i nie będzie ona podlegała podwyższeniu w trakcie realizacji zamówienia.
11) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona usługi zgodnie z ustalonym i przyjętym harmonogramem realizacji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę jakości wykonywanych usług.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów prawa według obowiązujących standardów, dotyczących ruchu drogowego i oświadcza, iż ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu naruszenia ww. przepisów łącznie z ich następstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
12) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. Postanowienia opisu przedmiotu zamówienia i projektu umowy wzajemnie się uzupełniają.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenie usługi z wykorzystaniem pojazdu o napędzie niskoemisyjnym /elektrycznymi, gazowymi CNG,LNG
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1 Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca przedłoży zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, się:
a) wykonaniem lub wykonywaniem należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 usługi transportowej polegającej na przewozie osób przez okres co najmniej 6 pełnych miesięcy, o wartości min. 160.000,00 zł brutto, potwierdzonej dokumentami o należytym wykonaniu. W przypadku usługi aktualnie wykonywanej, wartość usługi wykonanej nie może być mniejsza niż
160.000,00 zł brutto, a czas jej trwania nie może być krótszy niż 6 pełnych miesięcy.
b) ,że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 pojazdem samochodowym przystosowanym do przewozu przynajmniej 30 osób o obniżonej sprawności i wyposażonym w bagażnik w którym można przewieźć sprzęt służący do pomocy w poruszaniu się, np. kule, balkonik., wózek, wyprodukowany nie
wcześniej niż w 2019 roku. Pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z więcej niż jednego pojazdu w przypadku transportu dla maksymalnej liczby osób objętych usługą. Wykonawca usługi powinien posiadać urządzenie (tachograf, GPS itp.) z którego jest w stanie
wygenerować raport o ilości rzeczywiście przebytych kilometrów w ramach wykonanej usługi.
c) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- min. 1 kierowcą posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. II pkt 9.1 ppkt 1) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.2 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego przewidziane przepisami ustawy z
dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub ważną licencję na wykonywanie krajowego
transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
9.2.3 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych - nieprzerwanie przez okres min. 6 pełnych miesięcy - w okresie ostatnich 3 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane
oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
18
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami – potencjał techniczny.
Wzór wykazu narzędzi stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oferta musi być sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.2) Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenia o : -braku podstaw do wykluczenia,- spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz rozdz. II pkt 7 i 8 SWZ. Oświadczenia te zastępują tymczasowo wymagane podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. II pkt 9.2 SWZ. Są składane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.
Oświadczenia składają odrębnie:
Wykonawca (lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie),
Podmiot trzeci, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – w zakresie, w jakim udostępnia swoje zasoby,
Podwykonawcy – w przypadkach wskazanych w art. 462 ust. 2–4 pkt 1 Pzp, jeśli są znani Wykonawcy.
3) Do oferty należy załączyć:
a) Pełnomocnictwo – gdy osoba podpisująca ofertę nie jest ujawniona w rejestrze lub gdy oferta jest składana wspólnie. Pełnomocnictwo musi określać: postępowanie, którego dotyczy,
wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie,
ustanowionego pełnomocnika i zakres umocowania.
Forma: zgodna z wymogami SWZ.
b) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli Wykonawca polega na jego zasobach (załącznik nr 3 do SWZ). Dokument ma potwierdzać rzeczywisty dostęp do zasobów i określać:
zakres udostępnianych zasobów,
sposób i okres ich udostępnienia,
zakres udziału podmiotu w realizacji zamówienia.
Forma: jak wyżej.
c) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeśli oferta zawiera takie informacje, Wykonawca musi wskazać, które dane są tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz wykazać zasadność ich zastrzeżenia.
Forma: jak wyżej.
d) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ) – wskazujące, które części zamówienia realizują poszczególni wykonawcy. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych spośród nich, którzy wykonają odpowiednie roboty lub usługi.
Szczegółowy opis wymaganych dokumentów określa Rozdział 9 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi,
podpisane (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została
zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia
5) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. 9 SWZ. w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zamieścił przewidywane zmiany do umowy w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy