BZP: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów oraz bazy magazynowo-transportowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
05.11.2025
2025/BZP 00517231/01
Gmina Miejska Łeba
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów oraz bazy magazynowo-transportowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kościuszki 90
1.4.2.) Miejscowość: Łeba
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-360
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: 593067128
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.renka@leba.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517231
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00493225
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa PSZOK oraz bazy magazynowo-transportowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą o powierzchni około 12000 m2.
Przedmiotowa inwestycji obejmuje zakres robót m. in. :
1) Cały teren inwestycji zostanie podniesiony średnio o do rzędnej 1,2 m n.p.m.;
2) Budowę instalacji kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wody bytowej, elektrycznej, hydrantowej, oświetlenia zewnętrznego, oświetlenia awaryjnego; CCTV;
3) Budowę przyłącza wodociągowego;
4) Budowę placu parkingowego na 5 pojazdów ciężarowych;
5) Budowę placu parkingowego na 6 pojazdów osobowych;
6) Utwardzenie pod kontenery;
7) Budowę placu utwardzonego pod sekcję magazynową;
8) Budowę garażu ze stanowiskiem naprawczym na co najmniej 1 pojazd;
9) Budowę wiaty garażowej z myjnią pojazdów – plac zadaszony z myjką ciśnieniową i separatorem substancji ropopochodnych;
10) Budowa zbiornika retencyjnego i zbiorników szczelnych na wody opadowe i roztopowe
11) Budowę stanowisk na pojemniki na odpady zbierane selektywnie;
12) Budowę boksów magazynowych z betonowych bloków wraz z zadaszeniem;
13) Budowę hali doczyszczania – parterowy, niepodpiwniczony wolnostojący budynek o konstrukcji stalowej;
14) Budowę rampy rozładunkowej;
15) Budowę ogrodzenia z dwiema bramami wjazdowymi i szlabanem;
16) Budowę dwóch zjazdów z drogi publicznej;
17) Budowę instalacji fotowoltaicznej;
18) Ciągi piesze;
19) Ciągi jezdne;
20) Ścieżka edukacyjna;
21) Zieleń.
22) Dostawę i montaż niezbędnej infrastruktury towarzyszącej. Kontenery socjalne oraz biurowy muszą być wyposażone w instalacje wod-kan, elektryczną, centralny system podgrzewania w postaci grzejników elektrycznych. Montaż obejmuje również podłączenie kontenerów socjalnych i biurowego do wybudowanych przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej. Dostawa i montaż obejmuje:
a) Pomieszczenie magazynowe na odpady wyłącznie ciekłe palne, Pz = 15 m2;
b) Pomieszczenie do magazynowe na odpady niebezpieczne i zsee, Pz = 15 m2;
c) Pomieszczenie do magazynowania przedmiotów ponownego użycia, odpadów przeznaczonych do naprawy, Pz = 15 m2;
d) Kontener socjalny z jadalnią podwójny, Pz = 30 m2;
e) Kontener socjalny z szatnią podwójny, Pz = 30 m2;
f) Kontener biurowy, Pz = 15 m2;
g) Kontenery otwarte KP7 9 sztuk;
h) Kontenery otwarte KP30 6 sztuk.
23) Dostawę i montaż wagi najazdowej wyniesionej, stalowo-betonowej do 60 t o wymiarach 3x12 m. Element najazdowy wagi musi być zrównany z projektowaną nawierzchnią i umożliwiać korzystanie z wagi samochodów osobowych oraz ciężarowych.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zapisami SWZ oraz dokumentacją projektową pn. „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów oraz bazy magazynowo-transportowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”, stanowiącą Załącznik nr 9 do SWZ. Dokumentacja projektowa obejmuje:
2.1. Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu;
2.2. Projekt techniczno-wykonawczy – branża konstrukcyjna;
2.3. Projekt techniczno-wykonawczy – architektura, tereny utwardzone oraz zieleń;
2.4. Projekt techniczno-wykonawczy – budynek hali do doczyszczania (nr 14) – branża konstrukcyjna;
2.5. Projekt techniczno-wykonawczy – wiata garażowa z myjnią (nr 8) – branża konstrukcyjna;
2.6. Projekt techniczno-wykonawczy branża sanitarna – instalacja wod-kan, C.O.;
2.7. Projekt techniczno-wykonawczy branża sanitarna – instalacja wentylacji;
2.8. Projekt techniczno-wykonawczy branża elektryczna;
2.9. Specyfikacja techniczna branża architektoniczna;
2.10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża sanitarna;
2.11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna;
2.12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża CCTV;
2.13. Projektowana charakterystyka energetyczna;
2.14. Przedmiar.
2.15. Decyzja Starosty Lęborskiego nr 69/24 z dnia 25.03.2025 r. zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany oraz udzielenia pozwolenia na budowę.
3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
3.1. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie rozpoczęcia robót budowlanych 1 tablicę informacyjną, której wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Księdze Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2027 stanowiącej Załącznik nr 9 Dokumentacja projektowa. Miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający. Przed montażem treść tablicy musi zatwierdzić Zamawiający. W przypadku uszkodzenia tablicy w trakcie realizacji robót budowlanych bądź zawarcia aneksu do umowy, skutkującego koniecznością aktualizacji danych na tablicy informacyjnej, Wykonawca wykona i umieści na elewacji budynku nowa tablicę informacyjną.
3.2. Przed dokonaniem zamówienia na kontenery Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego w odniesieniu do wybranego wariantu kontenerów socjalnych, kontenera biurowego, kontenerów magazynowych.
3.3. Kontenery i waga po dostawie będą podlegały dodatkowemu odbiorowi przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i przedstawicieli zamawiającego.
3.4. Zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich, między innymi zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i wygrodzeń tymczasowych.
3.5. Utrzymywania porządku w trakcie realizacji robót oraz systematycznego porządkowania terenu budowy, w tym każdorazowo po zakończeniu robót danego dnia.
3.6. Przetrzymywania wszelkich odpadów w kontenerze wynajętym przez Wykonawcę, opróżniania na bieżąco i sukcesywnie kontenera nie dopuszczając do nadmiernego nagromadzenia śmieci.
3.7. Stosowania środków transportu, maszyn i urządzeń sprawnych technicznie niepowodujących nadmiernego hałasu i zanieczyszczeń środowiska.
3.8. Prowadzenia robót w sposób bezpieczny, w tym zabezpieczenia części przebudowywanej
i remontowanej przed dostępem osób trzecich.
3.9. Niezwłocznego i skutecznego usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót.
3.10. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem.
3.11. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją.
3.12. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych.
3.13. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
3.14. Wszelkie materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
3.15. Wykonawca ma obowiązek zastosować się do wytycznych zawartych w uzgodnieniach oraz dokonać wszelkich czynności w nich wskazanych (z wyłączeniem zawierania umów). Kopie prowadzonej korespondencji należy niezwłocznie przekazywać Zamawiającemu do trzech dni od ich wysłania i otrzymania.
3.16. Wykonawca ma obowiązek poinformowania właściwych gestorów sieci i urządzeń o rozpoczęciu prac. Kopie zgłoszeń należy niezwłocznie przekazywać Zamawiającemu do trzech dni od ich wysłania.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa PSZOK oraz bazy magazynowo-transportowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą o powierzchni około 12000 m2.
Przedmiotowa inwestycji obejmuje zakres robót m. in. :
1) Cały teren inwestycji zostanie podniesiony średnio o do rzędnej 1,2 m n.p.m.;
2) Budowę instalacji kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wody bytowej, elektrycznej, hydrantowej, oświetlenia zewnętrznego, oświetlenia awaryjnego; CCTV;
3) Budowę przyłącza wodociągowego;
4) Budowę placu parkingowego na 5 pojazdów ciężarowych;
5) Budowę placu parkingowego na 6 pojazdów osobowych;
6) Utwardzenie pod kontenery;
7) Budowę placu utwardzonego pod sekcję magazynową;
8) Budowę garażu ze stanowiskiem naprawczym na co najmniej 1 pojazd;
9) Budowę wiaty garażowej z myjnią pojazdów – plac zadaszony z myjką ciśnieniową i separatorem substancji ropopochodnych;
10) Budowa zbiornika retencyjnego i zbiorników szczelnych na wody opadowe i roztopowe
11) Budowę stanowisk na pojemniki na odpady zbierane selektywnie;
12) Budowę boksów magazynowych z betonowych bloków wraz z zadaszeniem;
13) Budowę hali doczyszczania – parterowy, niepodpiwniczony wolnostojący budynek o konstrukcji stalowej;
14) Budowę rampy rozładunkowej;
15) Budowę ogrodzenia z dwiema bramami wjazdowymi i szlabanem;
16) Budowę dwóch zjazdów z drogi publicznej;
17) Budowę instalacji fotowoltaicznej;
18) Ciągi piesze;
19) Ciągi jezdne;
20) Ścieżka edukacyjna;
21) Zieleń.
22) Dostawę i montaż niezbędnej infrastruktury towarzyszącej. Kontenery socjalne oraz biurowy muszą być wyposażone w instalacje wod-kan, elektryczną, centralny system podgrzewania w postaci grzejników elektrycznych. Montaż obejmuje również podłączenie kontenerów socjalnych i biurowego do wybudowanych przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej. Dostawa i montaż obejmuje:
a) Pomieszczenie magazynowe na odpady wyłącznie ciekłe palne, Pz = 15 m2;
b) Pomieszczenie do magazynowe na odpady niebezpieczne i zsee, Pz = 15 m2;
c) Pomieszczenie do magazynowania przedmiotów ponownego użycia, odpadów przeznaczonych do naprawy, Pz = 15 m2;
d) Kontener socjalny z jadalnią podwójny, Pz = 30 m2;
e) Kontener socjalny z szatnią podwójny, Pz = 30 m2;
f) Kontener biurowy, Pz = 15 m2;
g) Kontenery otwarte KP7 9 sztuk;
h) Kontenery otwarte KP30 6 sztuk.
23) Dostawę i montaż wagi najazdowej wyniesionej, stalowo-betonowej do 60 t o wymiarach 3x12 m. Element najazdowy wagi musi być zrównany z projektowaną nawierzchnią i umożliwiać korzystanie z wagi samochodów osobowych oraz ciężarowych.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zapisami SWZ oraz dokumentacją projektową pn. „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów oraz bazy magazynowo-transportowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”, stanowiącą Załącznik nr 9 do SWZ. Dokumentacja projektowa obejmuje:
2.1. Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu;
2.2. Projekt techniczno-wykonawczy – branża konstrukcyjna;
2.3. Projekt techniczno-wykonawczy – architektura, tereny utwardzone oraz zieleń;
2.4. Projekt techniczno-wykonawczy – budynek hali do doczyszczania (nr 14) – branża konstrukcyjna;
2.5. Projekt techniczno-wykonawczy – wiata garażowa z myjnią (nr 8) – branża konstrukcyjna;
2.6. Projekt techniczno-wykonawczy branża sanitarna – instalacja wod-kan, C.O.;
2.7. Projekt techniczno-wykonawczy branża sanitarna – instalacja wentylacji;
2.8. Projekt techniczno-wykonawczy branża elektryczna;
2.9. Specyfikacja techniczna branża architektoniczna;
2.10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża sanitarna;
2.11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna;
2.12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża CCTV;
2.13. Projektowana charakterystyka energetyczna;
2.14. Przedmiar.
2.15. Decyzja Starosty Lęborskiego nr 69/24 z dnia 25.03.2025 r. zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany oraz udzielenia pozwolenia na budowę.
3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
3.1. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie rozpoczęcia robót budowlanych 1 tablicę informacyjną, której wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Księdze Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2027 stanowiącej Załącznik nr 9 Dokumentacja projektowa. Miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający. Przed montażem treść tablicy musi zatwierdzić Zamawiający. W przypadku uszkodzenia tablicy w trakcie realizacji robót budowlanych bądź zawarcia aneksu do umowy, skutkującego koniecznością aktualizacji danych na tablicy informacyjnej, Wykonawca wykona i umieści na elewacji budynku nowa tablicę informacyjną.
3.2. Przed dokonaniem zamówienia na kontenery Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego w odniesieniu do wybranego wariantu kontenerów socjalnych, kontenera biurowego, kontenerów magazynowych.
3.3. Kontenery i waga po dostawie będą podlegały dodatkowemu odbiorowi przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i przedstawicieli zamawiającego.
3.4. Zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich, między innymi zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i wygrodzeń tymczasowych.
3.5. Utrzymywania porządku w trakcie realizacji robót oraz systematycznego porządkowania terenu budowy, w tym każdorazowo po zakończeniu robót danego dnia.
3.6. Przetrzymywania wszelkich odpadów w kontenerze wynajętym przez Wykonawcę, opróżniania na bieżąco i sukcesywnie kontenera nie dopuszczając do nadmiernego nagromadzenia śmieci.
3.7. Stosowania środków transportu, maszyn i urządzeń sprawnych technicznie niepowodujących nadmiernego hałasu i zanieczyszczeń środowiska.
3.8. Prowadzenia robót w sposób bezpieczny, w tym zabezpieczenia części przebudowywanej
i remontowanej przed dostępem osób trzecich.
3.9. Niezwłocznego i skutecznego usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót.
3.10. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem.
3.11. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją.
3.12. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych.
3.13. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
3.14. Wszelkie materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
3.15. Wykonawca ma obowiązek zastosować się do wytycznych zawartych w uzgodnieniach oraz dokonać wszelkich czynności w nich wskazanych (z wyłączeniem zawierania umów). Kopie prowadzonej korespondencji należy niezwłocznie przekazywać Zamawiającemu do trzech dni od ich wysłania i otrzymania.
3.16. Wykonawca ma obowiązek poinformowania właściwych gestorów sieci i urządzeń o rozpoczęciu prac. Kopie zgłoszeń należy niezwłocznie przekazywać Zamawiającemu do trzech dni od ich wysłania.
3.17. Dostawy i montażu wagi najazdowej o parametrach maksymalnego obciążenia do 50t. Waga musi spełniać następujące wymagania:
- waga musi posiadać wyświetlacz zewnętrzny umożliwiający odczytanie wyników z wyświetlacza w kontenerze biurowym. Zakres ważenia do 50t. Pomost stalowo – betonowy. Nośność 60t, podziałka legalizacyjna oraz użytkowa 10kg. Pomost przygotowany do legalizacji WE zgodnie z OIML. Pomost pod 8 gniazd na czujniki tensometryczne w obudowie pyło i wodoszczelnej IP68.
- nowoczesne oprogramowanie komputerowe do zarządzania danymi ważenia;
- wielogabarytowy wyświetlacz zewnętrzny;
- interkom;
- drukarka termiczna;
- sygnalizacja świetlna;
- szlaban elektryczny ze sterowaniem zdalnym;
- system identyfikacji pojazdów połączony z systemem kamerowym przewidzianym dla zamierzenia;
- zewnętrzny terminal dla kierowcy przy wadze z czytnikiem kart. Wagę należy wyposażyć w system kart identyfikacyjnych dla kierowcy.
Do wagi doprowadzić niezbędną instalację elektryczną oraz logiczną (teletechniczną).
Sterowanie wagą będzie się odbywać z proj. kontenera biurowego.
Waga, o wymiarach 3x12m oraz dopuszczalnej wadze pojazdu do 50t. Urządzenie należy posadowić na fundamentach/ławach żelbetowych zgodnie z częścią rysunkową opracowań branży architektonicznej oraz konstrukcyjnej. Dno posadowienia wagi należy wyposażyć we wpusty odwodnieniowe. Dodatkowo wagę należy wyposażyć w instalację odgromową zgodnie z opisem w części rysunkowej projektu technicznego konstrukcji. Pomost jezdny stalowo – betonowy.
3.18. Dostawy i montaży kontenerów socjalnych i kontenera biurowego wraz z wyposażeniem w pomieszczeniach łazienek i WC w zakresie przedstawionym w części rysunkowej projektu budowlanego i projektu technicznego.
3.19. Dla zamierzenia planuje się przebudowę istniejącego zjazdu – przedłużenie przepustu oraz dowiązanie nawierzchniowe – kostka brukowa do nawierzchni projektowanej. Zgodnie z powyższym należy przewidzieć prace polegające na demontażu płyt betonowych na istniejącym zjeździe.
3.20. Budynek garażowy/warsztatowy należy wyposażyć w następujące urządzenia grzewcze:
- grzejnik elektryczny 2kw – 2szt.;
- kurtyny powietrzna pionowa KP6 – 1szt.;
- kurtyna powietrzna pionowa KP7 – 1szt.;
- kurtyna powietrzna nad wejściem KP16 – 1szt.;
- nagrzewnica elektryczna ścienna – 1szt.;
- podgrzewacz ciepłej wody użytkowej 3,5kw – 1szt..
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Uzupełnienie do zmiany opisu przedmiotu zamówienia:
3.21. W studni wodomierzowej należy zamontować wodomierz sprzężony DN 100. Należy wykonać przyłącze wodociągowe fi 160. Następnie ze studni wodomierzowej należy wykonać rozdział wód na wodę do celów przeciwpożarowych – zasilanie trzech naziemnych hydrantów zewnętrznych DN 80 oraz odejście wody na cele wody bytowej (punkty poboru wody wyznaczone na terenach zielonych) oraz użytkowej (do budynków i obiektów). Przebiegi zgodnie z rysunkami instalacji zewnętrznych.
3.22. Dostawy i montażu przepompowni gotowej do podłączenia, do użytku w ograniczonym zakresie, przystosowna do usuwania ścieków z pojednczych miejsc odpływu. Przepompownia wyposażona w pompę zatapialną z przełącznikiem pływakowym. Zbiornik wykonany z tworzywa sztucznego (PP) posiadający otwartą pompę i odporny na działanie agresywnych ścieków. Urządzenie dostarczone powinno posiadać wszystkie poszczególne elementy pozwalajace na samoczynne załączanie się w przypadku podniesienia wody do odpowiedniej rzędnej zadanej (ustawienie pływaka). Dodatkowo do urządzenia należy dostarczyć niezbędne redukcje i zastosować odpowiednie rurociągi – w celu wprowadzenia przepompowanej wody ze studni do kanalizacji deszczowej.Do danego urządzenia należy doprowadzić zasilanie z rozdzielnicy elektrycznej przewodem odpowiedniem, dostosowanym do wytycznych przyjętego urządzenia. Cechy ogólne przepompowni:
Typ ścieków: ścieki bez fekaliów
Sterowanie pompą: pływak
Zawór zwrotny: zintegrowany
Pojemność użytkowa zbiornika urządzenia: 7 litrów
Typ pokrywy: pokrywa z rusztem szczelinowym
Materiały pokrywy: tworzywo sztuczne/żeliwo
Liczba pomp: 1szt.
Napięcie robocze: 230V
Stopień ochrony pompy: IP 68 (3m)
Maks. wydajność tłoczenia: 8m3/h
Maks. wys. podnoszenia: 6m
Typ wirnika: wolny przelot
Wolny przelot: 10mm
Wymagane zabezpieczenie (pompa): C16A
Długość przewodu sieciowego pompy: 5m
Typ przyłącza: Wtyczka ze stykiem ochronnym, 2-biegunowa
Typ przewodu przyłączeniowego: H07RN-F 1,5mm2
Klasa obciążenia: K 3 (EN 1253-1).”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-07 08:45
Po zmianie:
2025-11-14 08:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-07 09:00
Po zmianie:
2025-11-14 09:00