BZP: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową systemów bezpieczeństwa energetycznego na terenie Akademii Marynarki Wojennej
05.11.2025
2025/BZP 00517907/01
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową systemów bezpieczeństwa energetycznego na terenie Akademii Marynarki Wojennej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 261262527
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową systemów bezpieczeństwa energetycznego na terenie Akademii Marynarki Wojennej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be0d8bc6-8049-4d09-953f-71085daa204a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.59 Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową systemów bezpieczeństwa energetycznego na terenie Akademii Marynarki Wojennej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Dokumenty o charakterze poufnym można uzyskać po złożeniu Wniosku o udostępnienie informacji poufnych stanowiący załącznik nr 21 do SWZ.Wniosek należy wypełnić, zapisać w postaci pliku pdf i podpisać podpisem kwalifikowanym, podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną i przesłać do Zamawiającego przez platformę zakupową prowadzonego postępowania.
Po wpłynięciu wniosku, na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do katalogu w usłudze OneDrive, na którym są zamieszczone wszystkie dokumenty o charakterze poufnym
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.84.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje koordynację
i zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego:
weryfikację dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami,
pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązkami określonymi w Ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r z późn. zm. oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich uzgodnień, decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy,
rozliczanie wykonanych robót (sprawdzanie ilości robót, potwierdzanie i przygotowywanie dokumentów do płatności częściowych i końcowych),
przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i we współpracy z nim
wykonywanie innych czynności o których mowa w SWZ i szczegółowo opisanych we wzorze umowy,
wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2034-06-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora branży elektrycznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej warto-ści 1.000.000,00 zł.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi dostarczyć opłaconą polisę (tj. wraz z dowodem opłaty jeżeli nie wynika bezpośrednio z dokumentu, że jest opłacona), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przed-miotem zamówienia o minimalnej wartości 1.000.000,00 zł
zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik nr 11), że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie łącznie:
Usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościami przedmiotowi zamówienia, które zostały wykonane z należytą starannością, polegające na pełnieniu funkcji Inwestora nadzoru inwestorskiego/Inwestora Zastępczego:
1) Przy budowie elektrowni PV o mocy min 300kWp z magazynem energii i stacją transformatorową SN
2) przy Budowie mikrosieci elektroenergetycznych o długości min. 1,0 km
3) przy wykonaniu instalacji elektrycznej w budynkach, o wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000,0 zł brutto.
a) Wykonawca musi dysponować osobami, (Wykaz osób - załącznik nr 12) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Jako osoby pełniące funkcje inspektorów nadzoru z ramienia Zamawiającego które posiadają co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe tj. uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów min. 10 lat przed terminem składania ofert w specjalnościach:
a. konstrukcyjno-budowlanej załącznik nr 13
b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych załącznik nr 14
c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych załącznik nr 15
d. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych załącznik nr 16
e. drogowej załącznik nr 17
f. architektonicznej ( wymaganie zawarte w Decyzji o pozwolenie na budowę) załącznik nr 18
A. osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Inspektorów Nadzoru inwestorskiego, będącego odpowiedzialnym za koordynację powierzonych zadań – wskazaną spośród ww. inspektorów nadzoru inwestorskiego
B. Inne wymagania:
Inspektor branży elektrycznej lub konstrukcyjno – budowlanej musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w 37c Ustawy o Ochronie Zabytków (oświadczenie)
Przez minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk dla których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych potwierdzone przynależnością do izby inżynierów budownictwa
Osoby wskazane w pkt. b) muszą posiadać:
1. aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB,
2. aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w dziedzinie BHP,
3. aktualne zaświadczenie z badania lekarskiego, w tym, dla osób nadzorujących roboty na dachach budynków, badania wysokościowego do prac na wysokości powyżej 3m które muszą być odnawiane/ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia;
Brak jakiegokolwiek z ww. zaświadczeń dyskwalifikuje osobę z pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
wadium w wysokości: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych)Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.