BZP: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Góra,,.
05.11.2025
2025/BZP 00518046/01
Gmina Góra
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Góra,,.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Góra,,.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c225b33-e39a-452e-8c37-7374b7f61274
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028254/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Góra,,.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gora.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gora.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja pomiędzy wykonawcami i zamawiającym odbywa się odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy.
UWAGA:
DLA CZYTELNOŚCI PROWADZONEJ DOKUMENTACJI POSTĘPOWANIA WYKONAWCY WINNI DLA KAŻDEGO PODMIOTU, Z KTÓRYM SĄ W JAKIKOLWIEK SPOSÓB POWIĄZANI ZAKŁADAC ODRĘBNE KONTA NA PLATFORMIE
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gora.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod
z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gora.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod
z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm. ), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Góry mający siedzibę w Urzędzie Miasta i Gminy w Górze, ul. Adama Mickiewicza 1, 56-200 Góra tel.: 65 544 36 00, adres e-mail: umig.kancelaria@gora.com.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem: tel. 65 544 36 00, adres e-mail: inspektor.odo@gora.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
BZP.271.109.2025
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Góra,,.
prowadzonym w trybie podstawowym w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( dalej ustawą Pzp) oraz – w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej – w celu podpisania i realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z ustawą Pzp;
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp), osoby korzystające z Platformy https://gora.ezamawiajacy.pl oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione dane Wykonawcy są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (Poczta Polska, kurierzy itp.), podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług, w tym zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych tj. m.in. podmiot serwisujący system EZD (elektronicznego zarządzania dokumentami), system poczty elektronicznej, przy czym zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii.
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych – przez okres trwałości projektu;
5.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7.posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia ( ...)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie z art. 19 ust. 5 ustawy Pzp zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.109.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem robót w ramach czterech zadań składających się na inwestycję p.n. ,, Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Góra,,:
Zadanie 1 Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Wierzowice Wielkie – dz. nr 11/21
1) Branża budowlana: prace wewnątrz budynku nr 1, prace przy obiekcie nr 2 – betonowy zbiornik na popłuczyny, zagospodarowanie terenu;
2) Branża sanitarna:
a) instalacje międzyobiektowe wod- kan.: woda surowa, woda uzdatniona do sieci, popłuczyny z hali filtrów i odwodnienia liniowego, woda uzdatniona do zbiorników wody, woda uzdatniona ze zbiornika na zestaw hydroforowy, przelew awaryjny ze zbiornika + spust wody ze zbiornika, renowacja istniejącej studni głębinowej,
b) renowacja zbiornika na wodę i popłuczyn,
c) technologia stacji uzdatniania wody: technologia wewnątrz budynku SUW,
3) Branża elektryczna: instalacje wewnętrzne: rozdzielnice sterownicze, aparatura pomiarowa, wizualizacja, pozostałe instalacje.
Zadanie 2 Przebudowa stacji uzdatniania wody w m. Ryczeń – dz. nr 215/6
1) Branża budowlana:
a) roboty rozbiórkowe,
b) remont budynku hali SUW: prace wewnętrze, stolarka, ściany, dach, inne
c) budowa budynku socjalnego przy SUW: budynek socjalny, zagospodarowanie terenu.
2) Branża sanitarna:
a) instalacje międzyobiektowe wod- kan.:
stacja uzdatniania wody Ryczeń: woda surowa, woda uzdatniona do sieci, popłuczyny z hali filtrów i odwodnienia liniowego, woda uzdatniona do zbiorników wody czystej, woda uzdatniona ze zbiorników na zestaw hydroforowy, przelew awaryjny ze zbiornika + spust wody ze zbiorników, kanalizacja sanitarna z budynku socjalnego, instalacje wewnętrzne, rozbiórka i ponowne wykonanie nasypu zbiorników
b) renowacja zbiornika na wodę i popłuczyn,
- zbiornik na popłuczyny 4 szt.: przygotowanie podłoża, zabezpieczenie odsłoniętego zbrojenia ok 20% pow. całkowitej powierzchni wewnętrznej, wykonanie warstwy odsączającej na całej powierzchni wewnętrznej, wykonanie warstwy odcinającej na całej powierzchni wewnętrznej, wykonanie warstwy naprawczej, aplikacja membrany, renowacja zewnętrznej powierzchni zbiornika, demontaż i montaż osprzętu zbiorniki popłuczyn,
- zbiorniki na wodę 3 szt.: przygotowanie podłoża, zabezpieczenie odsłoniętego zbrojenia ok 20 % pow. całkowitej powierzchni wewnętrznej, wykonanie warstwy odcinającej na całej powierzchni wewnętrznej, wykonanie warstwy naprawczej, aplikacja membrany, renowacja zewnętrznej powierzchni zbiornika – kominki, demontaż i montaż osprzętu zbiorniki na wodę,
c) technologia stacji uzdatniania wody.
3) Branża elektryczna
a) budynek hali SUW,
b) budynek socjalny przy SUW.
Zadanie 3 Wymiana sieci wodociągowej na odcinku Starogórska – Osiedle Kazimierza Wielkiego w m. Góra
a) sieć wodociągowa: rozebranie i renowacja nawierzchni drogowych, roboty ziemne, roboty montażowe, roboty przygotowawcze i obsługa budowy.
Zadanie 4 Zakup wraz z montażem urządzeń na oczyszczalni ścieków w Górze ul. Zielona – dz. nr 231: agregat prądotwórczy wolnostojący, kontenerowa stacja zlewna, dmuchawy śrubowe.
Uwaga dodatkowa dla obu lokalizacji:
Na czas robot budowlanych SUW należ zapewnić ciągłość dostawy wody pitnej poprzez montaż tymczasowej stacji SUW.
Wykonawca robót budowlanych zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych, których kompleksowe nadzorowanie w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej stanowi przedmiot zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby delegowanej do pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – określa warunek w następujący sposób:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż w badanym okresie wykonał w sposób należyty przynajmniej jedną usługę polegającą na kierowaniu robotami lub pełnieniu nadzoru inwestorskiego ( min. w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej) nad robotą budowlaną obejmującą budowę, przebudowę lub remont stacji uzdatniania wody o wartości minimum 2 000 000,00 złotych brutto, obejmującą montaż układu uzdatniania wody, montaż układu AKPiA wraz z wykonaniem systemu monitoringu
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek zdolności technicznej i zawodowej spełniają wspólnie, mając na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Art. 116 ust. 2 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.3. Zgodnie z Art. 118 ustawy Pzp ,, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Art. 118 ust. 2 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Art. 118 ust. 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Art. 118 ust. 3 , potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie, podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
At. 119 - Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu,
a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
Art. 122 - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Art. 123 - Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj. art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4,5 i 7 oraz aktualności oświadczenia w zakresie podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego / składa Wykonawca/ Wykonawcy występujący wspólnie oraz podmiot udostępniający zasoby, zastrzeżeniem, iż Wykonawca udostępniający zasoby nie składa oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie dotyczącym art. 108 ust. 1 pkt 5/.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu usług stanowi załącznik do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7.1 Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą ( wypełniony formularz ofertowy wraz z tabelą elementów rozliczeniowych, której wzór stanowi załącznik do SWZ).1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik SWZ)
1.1. Art. 125 ust. 4 W przypadku wspólnego składania oferty oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców. Potwierdzają one brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
1.2) Art. 125 ust. 5 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, jeżeli dotyczy;
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
Art. 117 ust. 3 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
Wymóg ten dotyczy Wykonawcy, wykonawców występujących wspólnie oraz podmiotu udostępniającego zasoby / jeżeli nie Wykonawca nie wskazał odpowiednio w oświadczeniu
z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp adresu bezpłatnej i ogólnodostępnej bazy danych, w której są one dostępne i Zamawiający może je pobrać samodzielnie/
5) pełnomocnictwo do podpisania oferty wykonawcy, jeżeli w jego imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS CEIDG lub innego właściwego rejestru.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniaArt. 58 ust. 1 – ( …) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Art. 117 ust. 3 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.2.Istnieje możliwość dokonania zmiany inspektora wskazanego przez Wykonawcę, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby wyszczególnionej w § 2 ust. 1 w następujących przypadkach dotyczących tej osoby:
a) choroby lub innych zdarzeń losowych; b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
3.W przypadku zmiany osoby wyszczególnionej § 2 ust. 1 nowa osoba powołana do pełnienia obowiązków nadzoru musi spełniać wymagania określone w przepisach prawa, a w przypadku osoby delegowanej do pełnienia nadzoru w branży sanitarnej winna ona legitymować się na dzień składania ofert doświadczeniem na poziomie tożsamym jak ocenione w ramach kryterium oceny ofert.
4.Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w § 2 ust. 1, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku w ww. zakresie przez Zamawiającego. Nowa osoba powołana do pełnienia obowiązków nadzoru musi spełniać wymagania określone w przepisach prawa, a w przypadku osoby delegowanej do pełnienia nadzoru sanitarnego winna legitymować się na dzień składania ofert doświadczeniem na poziomie ocenionym w ramach kryterium oceny ofert.
5. Wykonawca nie może dokonać bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie cesji praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie pod rygorem nieważności bezwzględnej takiej czynności.
6. W przypadku zmiany terminu zakończenia robót budowlanych, Wykonawca będzie pełnił nadal powierzone mu obowiązki nadzoru inwestorskiego do ich zakończenia w ramach ryczałtowego wynagrodzenia określonego w §7 ust. 1 umowy.
7. Zgodnie z art. 436 ustawy pzp ustala się następujące zasady wprowadzania zmian wynagrodzenia pod warunkiem, iż zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę:
1) gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany podatku od towarów i usług;
2) gdy nastąpiła zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym oraz ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne;
4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
7.1 Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia, przedstawienie i badanie odpowiednich dowodów z dokumentów i wyjaśnień, potwierdzających wpływ zaistniałych okoliczności na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7.2 Wynagrodzenie może zostać zmienione wyłącznie w zakresie i wysokości, w jakiej powyższe zmiany okoliczności prawnych wpłynęły na koszty wykonania zamówienia.
7.3. Powyższe zmiany nie dotyczą okoliczności prawnych znanych w dacie składania ofert.
Dokładny opis zawarto w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gora.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/245115
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania wyklucza się Wykonawców na zasadach opisanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj.1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.