BZP: Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
06.11.2025
2025/BZP 00519931/01
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010617968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sowińskiego 37
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (022) 7742087-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pec@pec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pec.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gaz i energia cieplna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wytwarzanie, przesył i dystrybucja ciepła, wytwarzanie, dystrybucja i obrót energią elektryczną
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: KZB Legionowo Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146799748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. J. Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (022) 774 45 95
1.5.8.) Numer faksu: (022) 774 11 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kzb-legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający działają na podstawie umowy konsorcjum zawartej dnia 9.11.2016 r. i reprezentowani są przez Lidera Konsorcjum tj. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sowińskiego 37, 05-120 Legionowo. Lider Konsorcjum na podstawie Aneksu nr 1 do Porozumienia z dnia 20.01.2017 r. przeprowadza postępowania w imieniu Zamawiających i na ich rzecz. Umowa o udzieleniu zamówienia zostanie zawarta z Liderem Konsorcjum.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd09faca-de5c-4920-82af-06cf506bfad9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd09faca-de5c-4920-82af-06cf506bfad93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd09faca-de5c-4920-82af-06cf506bfad9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd09faca-de5c-4920-82af-06cf506bfad9
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych.
4. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (plik opatrzony podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy e-zamówienia znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w Rozdziale XXV SWZ - Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 20/TTP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi - załącznik nr 1 do OPZ.
2) Dostawa i montaż parkomatów oraz oznakowania pionowego parkingu.
3) Wyposażenie strefy parkowania w urządzenia do pobierania i rozliczania opłat parkingowych (parkomaty oraz aplikacja mobilna) - załącznik nr 2 do OPZ.
4) Udostępnienie oprogramowania zarządzającego strefą parkowania - załącznik nr 3 do OPZ.
5) Dostosowanie parkomatów oraz aplikacji mobilnej do regulaminu pobierania opłat i korzystania z garaży wielopoziomowych wraz z terenami przyległymi wchodzących w skład Centrum Komunikacyjnego w Legionowie stanowiących własność Gminy Miejskiej Legionowo - załącznik nr 4 do OPZ.
6) Wprowadzenie do systemu i bieżąca aktualizacja listy pojazdów zarejestrowanych w bazie danych osób uprawnionych do bezpłatnego korzystania z garażu, prowadzonej przez Urząd Miasta Legionowo. W przypadku przystąpienia innych gmin z powiatu legionowskiego do programu bezpłatnego parkowania Zamawiający dopuszcza zmiany w postaci wprowadzenia dodatkowych rejestrów uprawnionych mieszkańców. W powyższym przypadku zostanie wyodrębniona strefa/strefy, w której parkować będą mieszkańcy innej/innych przystępującej/przystępujących gminy/gmin. Ww. zmiana nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia.
7) Aktualizacja będzie następować nie później niż w przeciągu 1 godziny (w dni robocze) od przesłania przez Zamawiającego aktualnych danych, przy czym dane przekazywane będą w formacie ustalonym z Zamawiającym (preferowany format pliku EXCEL).
8) Przychodami z działalności parkingowej są przychody ze wszystkich kanałów sprzedaży (opłaty parkingowe zgromadzone w parkomatach, opłaty parkingowe wniesione przez odpowiednią aplikację, opłaty z abonamentów parkingowych) określone Umową .
9) Miesięczne przychody z działalności parkingowej ze wszystkich kanałów sprzedaży (opłaty parkingowe zgromadzone w parkomatach, opłaty parkingowe wniesione przez odpowiednią aplikację, opłaty z abonamentów parkingowych) określone Umową - zostaną podzielone w stosunku: procentowym zgodnie z ofertą Wykonawcy (nie mniej niż 60%) dla Zamawiającego, jako wynagrodzenie z tytułu udostępnienia terenu parkingu na cele realizacji Umowy oraz (nie więcej niż 40%) dla Wykonawcy, jako jego wynagrodzenie z tytułu Umowy, począwszy od dnia uruchomienia systemu.
10) Przychody z tytułu egzekwowania naliczonych opłat dodatkowych, określonych w Regulaminie pobierania opłat i korzystania z garaży wielopoziomowych wraz z terenami przyległymi wchodzących w skład Centrum Komunikacyjnego w Legionowie stanowiących własność Gminy Miejskiej Legionowo, przyjętym przez Zamawiającego i stanowiącym Załącznik Nr 4 do OPZ w 100% należą do Wykonawcy i stanowią jego przychód. Przychód z tego tytułu nie jest uwzględniany przy obliczaniu wynagrodzenia należnego Zamawiającemu.
11) Windykacja należności związanych z opłatami dodatkowymi spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty postepowania, a przychody stanowią jego przychód.
12) Zamawiający dopuszcza instalację na każdym wjeździe i wyjeździe, zintegrowanego z kamerami systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych. System będzie umożliwiał klientom uprawnionym do korzystania z parkingu wjazd i wyjazd bez użycia kart i biletów.
13) Szczegółowy zakres został określony w Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i będącym integralną częścią umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38730000-1 - Parkometry
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
79941000-2 - Usługi pobierania opłat
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem z zakresu prowadzenia obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi, pod warunkiem, że:
− nie zostanie zawarta umowa z Wykonawcą w kolejnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany w Rozdziale XX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji parkomatów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XII SWZ;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej - Zamawiający wskazuje jako minimalne poziomy: Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedno zamówienie polegające na: administrowaniu strefą płatnego parkowania o liczbie miejsc parkingowych nie mniejszej niż 500 z wykorzystaniem minimum 10 sztuk parkomatów, przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesięcy.
(Jeżeli wśród całego zakresu usługi wskazanej w wykazie jedynie jakaś część potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca winien określić wartość jedynie tej zrealizowanej części zamówienia, która potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej - zamawiający wskazuje jako minimalne poziomy: Dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do realizacji przedmiotowej usługi, pełniące następujące funkcje (Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez 1 osobę)
1) Osoba pełniąca funkcję koordynatora – posiadająca min. 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem osób zajmujących się utrzymaniem i serwisem systemów parkingowych;
2) Kontroler – posiadający - min. 1 rok doświadczenia w zakresie wykonywania prac związanych z obsługą i utrzymaniem urządzeń elektrotechnicznych – podstawa dysponowania (umowa o pracę).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 9 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz Ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
5) dowód wniesienia wadium;
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej „Legionowo” Sp. z o.o. w Banku – Santander Bank Polska S.A. 55 1090 1841 0000 0001 4727 7962 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na „Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi w Legionowie – 20/TTP/2025”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) z treści gwarancji i poręczeń musi jasno wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi w Legionowie – 20/TTP/2025”.
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej „Legionowo” Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sowińskiego 37, 05-120 w Legionowie.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p.
zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. I pkt 4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w rozdziale VIII ust. 1 pkt 4.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie