BZP: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6”.
06.11.2025
2025/BZP 00521107/01
Gmina Sianów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 346 95 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ada4a3fe-3c97-44b4-b847-f86a5f6cbac1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020379/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ada4a3fe-3c97-44b4-b847-f86a5f6cbac13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej e-zamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy eZamówienia,
dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Szczegółowy opis zawarto w pkt. 4 rozdz. II SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020r. poz. 2415) zmienionego
rozporządzeniem z dnia 3 sierpnia 2023 r. (Dz. U. z 2023 poz. 1824).
Wymagania techniczne umożliwiające pracę na e-zamowienia.gov.pl:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -
MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Szczegółowy opis zawarto w pkt. 4 rozdz. II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w rozdział II pkt. 22 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w rozdział II pkt. 22 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.38.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6”.
Zakres zamówienia :
Zakres obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad ww. zadaniem, obejmującego następujące branże:
1) drogową
2) sanitarną
3) elektryczną
4) konstrukcyjno-budowlaną.
Ponadto w ramach nadzoru inwestorskiego będzie sprawowany nadzór nad rozliczeniem finansowo-rzeczowym projektowanej inwestycji.
Zadanie pn.: Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6 polega na zaprojektowaniu i wykonaniu robót, związanych z budową dróg do terenów przemysłowych i usługowych wraz z budową oświetlenia drogowego, kanału technologicznego, ciągu pieszo-rowerowego, przebudową linii elektroenergetycznych napowietrznych wysokiego napięcia, budową sieci kanalizacyjnej wraz wodociągowej, budową jednego SUW z dwoma studniami, budową 3 przepompowni ścieków oraz przebudowę drogi powiatowej. Projektowana inwestycja będzie realizowana na terenie działek nr:
Obręb Skibno: 287/6,282/7, 287/3, 287/1, 245/9, 245/10, 259/2, 259/3, 255/1, 255/2, 259/5,287/2, 287/5 285/20, 285/22, 261/2, 260/2, 245/8, 282/2, 285/3, 247/3, 247/4, 247/7, 245/12, 245/11, 248/10, 248/11, 260/9, 260/3, 222, 212/3, 215, 214, 285/18, 285/21, 301/2, 301/18, 301/5, 301/17, 301/19, 301/4, 301/20, 297/32, 297/33, 297/30, 297/31, 297/11, 297/25, 297/26, 297/10, 297/12, 301/12, 301/13, 297/3, 301/11, 301/3, 301/9, 301/10, 301/15, 285/32, 261/4, 260/13, 260/15, 260/17
Obręb 3 miasta Sianów: 701/3, 701/1
Obręb Karnieszewice: 227/4, 206, 185/9, 227/8, 484/19, 484/78, 484/82, 484/52, 150/2, 217/1, 204/13, 204/14, 204/12, 218/2, 218/4, 204/8, 219/11, 227/3, 219/16, 219/12.
Głównym celem projektu jest poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6, tj. zapewnienie dojazdu do terenów przemysłowych i usługowych wyznaczonych w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz zapewnienie komunikacji na tych terenach.
Projektowane drogi gminne wyniosą max. 8,0 km zaś przebudowa drogi powiatowej (3510Z) obejmuje odcinek ok. 2,0 km.
Szczegółowy opis zawarto w pkt. 3 rozdz. I SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik no niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena - 60 pkt., 2) B. Doświadczenie personelu - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów-
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
1.3 sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że:
a) posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją roboty budowlanej obejmującej budowę/przebudowę drogi o długości min. 4 km,
- 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją roboty budowlanej obejmującej budowę sieci wodno-kanalizacyjnej o długości min. 3 km i przebudowie/budowie min. 2 przepompowni ścieków,
- 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją roboty budowlanej obejmującej budowę/przebudowę stacji uzdatniania wody wraz z budową/rozbudową ujęcia wody o wartości robót budowlanych min. 700 000,00 zł brutto.
Ww. zadania mogą być wykonane w ramach jednej umowy/zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:
Funkcja/Uprawnienia Doświadczenie
Koordynator zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego - Inspektor Nadzoru branży drogowej
- posiadający niezbędne uprawnienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego w specjalności drogowej bez ograniczeń
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót branży drogowej, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych;
- pełnienie nadzoru nad realizacją co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę/przebudowę drogi o długości min. 4 km;
Inspektor Nadzoru branży sanitarnej
- posiadający niezbędne uprawnienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót branży sanitarnej, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych;
- pełnienie nadzoru nad realizacją co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę sieci wod.-kan. o długości min. 3 km;
- pełnienie nadzoru nad realizacją co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę/ przebudowę stacji uzdatniania wody wraz z budową /rozbudową ujęcia wody o wartości robót budowlanych min. 1 mln złotych brutto
Inspektor Nadzoru branży elektrycznej
- posiadający niezbędne uprawnienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót branży elektrycznej, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych
Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej
- posiadający niezbędne uprawnienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót branży elektrycznej, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych;
Specjalista ds. rozliczeń posiadający wykształcenie wyższe - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń;
- pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę/przebudowę drogi o długości min. 4 km;
- pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę sieci wod. - kan. o długości min. 3 km;
- pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę/przebudowę stacji uzdatniania wody wraz z budową /rozbudową ujęcia wody.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 z późn. zm.), które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.
Ilekroć się mówi o osobach posiadających uprawnienia budowlane, wymagana jest przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia funkcji na dwóch stanowiskach, pod warunkiem wykazania spełniania przez wskazaną osobę wymagań Zamawiającego określonych dla poszczególnych funkcji.
Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt B muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B.2 niniejszej SWZ składa:
1) dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Informacja i dokument o którym mowa w pkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 miesiące przed ich złożeniem).
Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) zdolności technicznej lub zawodowej potwierdzonej:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, spełniających wymagania określone w punkcie 1.4 a) Rozdz. II SWZ sporządzony na/wg załącznika Nr 7.
b) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1.4. lit. b) rozdz. II SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę zawierającą:1) Formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1),
2) Wykaz osób do oceny w kryterium: Doświadczenie Personelu - Koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego (inspektora nadzoru branży drogowej) oraz Inspektora Nadzoru branży sanitarnej i Specjalisty ds. rozliczeń wyznaczonych do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 11.2. B rozdz. II SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 2 do SWZ
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - pkt. 3.A1 SWZ (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4),
4) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - pkt. 7.10) SWZ – jeżeli dotyczy,
5) Zobowiązane podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby, o którym mowa w pkt. 3D rozdz. II SWZ, sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SWZ- jeżeli dotyczy,
6) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów,
7) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie cztery tysiące złotych 00/100)5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert.
5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.
5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie - Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010.
Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu – nr Z.271.38.2025).
5.5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
5.6 Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą,
w postaci elektronicznej.
5.7 Z treści gwarancji/poręczenia musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
5.8 Dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia) muszą zostać dołączone do oferty w postaci elektronicznej przez wczytanie na Platformie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).
5.9 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy PZP.
5.10 Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.A.1 rozdz. II SWZ , składa każdy z wykonawców. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego lub wspólnika). Szczegółowe wymagania zawarto w pkt. 7 rozdz. II SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wykonawcy może nastąpić wyłącznie za zgodą obustronną wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.2. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą przypadkach określonych w par. 11 projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy