BZP: Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.”
07.11.2025
2025/BZP 00523233/01
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610283589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimleczyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wod - kan, komunalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4ca0a4-4b5f-4280-b0d1-69f4cd18e17b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf4ca0a4-4b5f-4280-b0d1-69f4cd18e17b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZO.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie w każdy dzień roboczy pomieszczeń zakładowych o powierzchni 923,6 m2, w trzech budynkach PGKiM znajdujących się na terenie miasta Łęczycy oraz mycie okien w w/w budynkach dwa razy do roku.
1.W budynkach zakładowych PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o.:
1) Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni podłogi: wykładziny PCV, terakoty, albo wykładziny dywanowej.
2) Codzienne odkurzanie wykładzin podłogowych, bieżące usuwanie plam z wykładzin.
3) Codzienne zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, pomieszczeniach
biurowych.
4) Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad.
5) Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury.
6) Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach.
7) Systematyczne mycie luster, kontaktów, włączników światła, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki.
8) Codzienne mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych.
9) Codzienne uzupełnianie środków czystości i sanitarnych i artykułów higienicznych.
10) Codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach.
11) Okresowe mycie stolarki okiennej 1 raz w okresie kwiecień - maj i 1 raz w okresie wrzesień - październik.
12) Okresowe sprzątanie korytarza i schodów w piwnicy w budynku biurowca dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym.
13) Codzienne mycie powierzchni podłóg i powierzchni dotykowych (np. blaty, biurka, klamki w drzwiach, uchwyty, krzesła, poręcze, włączniki świateł) oraz zlewów, baterii w pomieszczeniach socjalnych i w łazienkach winno być wykonywane wodą z detergentem.
2. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania:
1) Własnym sprzętem.
2) Zakupuje na własny koszt środki czystości, higieniczne, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci.
3) Przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod
własnym nadzorem. Czynność należy powtórzyć przy każdej zmianie personelu.
W przypadku gdy zamawiający wykaże wykonawcy, że wskazana przez niego do wykonania usługi osoba nienależycie wykonuje powierzone obowiązki, wykonawca niezwłocznie zastąpi pracownika inną osobą.
3. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
4. Wszystkie czynności porządkowe w budynkach należy wykonywać w dni robocze:
1) w budynku biurowym przy ul. Tumskiej 2 od godz. 1445 do efektywnego ich zakończenia, z
uwzględnieniem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być
wykonywane w godzinach pracy,
2) w budynku socjalnym przy ul. Tumskiej 2 od godz. 1500 do efektywnego ich zakończenia,
3) w budynku administracyjnym oczyszczalni ścieków przy ul. Kazimierza odnowiciela 21b od godz. 1500 do efektywnego zakończenia.
5. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości równoważnej jak środki: domestos, ajax, cif, cilit, pronto.
6. Zakres usług obejmuje dostarczanie i uzupełnianie:
1) Środków zapachowych do toalet ( odświeżaczy, kostek zapachowych).
2) Papieru toaletowego – białego, w gatunku I, wielkością dostosowanego do pojemników lub uchwytów.
3) Ręczników papierowych – białych w rolce, w gatunku I, wielkością dostosowanych do uchwytów.
4) Mydła w płynie.
5) Worków na śmieci.
Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp... ).
Środki czystości muszą posiadać atest PZH.
7. Wykonawca wyznaczy osobę koordynującą prace, która będzie systematycznie kontrolowała pracę osób sprzątających oraz poda Wykonawcy dane kontaktowe.
8. Powierzchnia użytkowa budynków objętych sprzątaniem: 923,6 m2, zgodnie z wykazem pomieszczeń i budynków zakładowych, ich powierzchnią i ilością okien wg załącznika nr 2.