BZP: Budowa boiska przy ul. Granicznej w ramach zadania pn.: „Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad...
07.11.2025
2025/BZP 00523323/01
GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska przy ul. Granicznej w ramach zadania pn.: „Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 41
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska przy ul. Granicznej w ramach zadania pn.: „Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-718675f7-255b-436e-a913-e253c2085a60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049594/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Budowa boiska przy ul. Granicznej w ramach zadania pn.: „Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad...
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie projektu pn. „Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad Bobrem oraz boiska przy ul. Granicznej w Bolesławcu” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-718675f7-255b-436e-a913-e253c2085a603.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 6.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
6.4 Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu
oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.14 Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa §12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZI-II. 271.56.2025.DW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową nowego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy sztucznej wraz z instalacją oświetleniową i nagłaśniającą, montażem trybuny dla kibiców oraz montażem boksów dla zawodników rezerwowych i sędziów. Teren inwestycji zlokalizowany jest na działkach o nr 18/2, 16, położonych w obrębie 0002 miasta Bolesławiec. Roboty objęte przedmiotowym zamówieniem to w szczególności:
1) rozbiórka budynku magazynowego i boiska wielofunkcyjnego, demontaż urządzeń sportowych itp.,
2) budowa boiska piłkarskiego o wymiarach 110x 61 m z nawierzchnią z trawy sztucznej,
3) budowa dojścia i zjazdu z drogi w działce nr 16,
4) profilowanie terenu i formowanie nowych skarp,
5) montaż prefabrykowanej, dwurzędowej, stalowej, niezadaszonej trybuny na 101 miejsc siedzących,
6) montaż dwóch boksów stadionowych dla zawodników rezerwowych,
7) montaż jednego boksu stadionowego dla sędziów,
8) montaż obiektów małej architektury: kosze na śmieci (3szt.), stojaki na rowery (5 szt.), tablicy regulaminowej (1 szt.),
9) budowę piłkochwytów i ogrodzeń:
- piłkochyt wys. ok. 6m,
- piłkochyt wys. ok. 4m,
- ogrodzenie terenu wys. ok. 2m,
- ogrodzenie terenu wys. ok. 1,2 m,
10) budowę infrastruktury technicznej.
a) wykonanie instalacji elektroenergetycznej zasilającej projektowane obiekty w energię elektryczną wg warunków technicznych przyłączenia dystrybutora energii elektrycznej (przyłącze dla obiektu wykona dostawca energii elektrycznej wg odrębnego projektu i na podstawie odrębnej procedury administracyjnej),
b) budowę wewnętrznej instalacji rozdzielczej zasilającej projektowane odbiory,
c) wykonanie instalacji oświetlenia boiska,
d) budowę instalacji monitoringu CCTV i transmisji radiowej CCTV,
e) budowę instalacji nagłaśniającej trybunę,
f) budowę instalacji uziemień ochronnych i połączeń wyrównawczych,
g) budowę instalacji odgromowej.
3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Załączniku A: projekcie zagospodarowania terenu, projekcie architektoniczno-budowlanym, projekcie technicznym – branża budowlana, projekcie technicznym – instalacje elektryczne, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót - dołączonych do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Jego lub ich przedmiotem będzie: Powtórzenie robót budowlanych w zakresie określonym w przedmiarach robót, wchodzących w skład dołączonej dokumentacji projektowej zadania.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
17.1 Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, tj.:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
- minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie pola gry z trawy sztucznej boiska sportowego o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2,
lub
- minimum jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie pola gry z trawy sztucznej boiska sportowego o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2.
Pod pojęciem 1 roboty budowlanej zamawiający rozumie tzw. najważniejszą robotę rozumianą jako jedno zadanie, które zakontraktowano, wykonano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy.
17.2 Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobą, tj.:
1) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – Kierownik budowy,
1) do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osoba, o której mowa wyżej winne posiadać uprawnienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza posiadanie wyżej wymiennych uprawnień przez jedną osobą – w przypadku żądania przez Zamawiającego dysponowania kilkoma osobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18.1 Zamawiający nie będzie wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych, w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału określonych w ust. 17.1 lub 17.2 SWZ. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
18.3 Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, dla wskazanego w Formularzu ofertowym SYSTEMU nawierzchni z trawy sztucznej, tj:18.3.1 NAWIERZCHNIA Z TRAWY SZTUCZNEJ BOISKA - SYSTEM I
W celu potwierdzenia minimalnych parametrów nawierzchni należy wraz z ofertą przedstawić
poniższe dokumenty:
1. Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni(tj. mata + trawa+ wypełnienie
EPDM) przeprowadzonego przez specjalistyczne, akredytowane laboratorium potwierdzający zgodność parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji.
2. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (mata + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013
3. Raportu z badań testu Lisport XL wykonany przez niezależne laboratorium akredytowane przez FIFA na min 20.000 cykli dla oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (trawa+mata+wypełnienie),
4. Karta techniczna trawy potwierdzona przez jej producenta
5. Karta techniczna granulatu gumowego EPDM z recyklingu
6. Karta techniczna maty prefabrykowanej
7. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia
8. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej na to zadanie;
9. raport z badań przeprowadzony przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy spełnia wymagania normy EN 71-3, Bezpieczeństwo zabawek - Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków
10. Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);
11. Raport z badań włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium na zawartość wielopierścieniowych węglowodorów aromatyzowanych(WWA) potwierdzający zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH z 2006 roku lub dalsze.
12. Raport z badań przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium potwierdzające, że włókno oferowanej trawy spełnia zalecenia dotyczące ochrony środowiska zgodnie z normą DIN 18035-7:2019-12 „Boisko sportowe – Część 7: Systemy murawy syntetycznej”
13. Raport z badań testu Lisport na min. 600.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania” potwierdzający brak widocznych uszkodzeń włókien po 600 000 cykli w teście zużycia Lisport oraz niezmienność położenia włókien.
18.3.2 NAWIERZCHNIA Z TRAWY SZTUCZNEJ BOISKA - SYSTEM II
W celu potwierdzenia minimalnych parametrów nawierzchni należy wraz z ofertą przedstawić
poniższe dokumenty:
1. Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni(tj. mata + trawa+ wypełnienie EPDM) przeprowadzonego przez specjalistyczne laboratorium potwierdzający zgodność parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji.
2. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla systemu sztucznej trawy (mata + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013
3. Karta techniczna trawy potwierdzona przez jej producenta
4. Karta techniczna granulatu gumowego EPDM z recyklingu
5. Karta techniczna maty prefabrykowanej
6. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia
7. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej na to zadanie;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
9.1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:9.1.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
9.1.2 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum, spółka cywilna) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
9.1.3 Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 - wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenia odpowiednio: wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); podmiotów, na zasoby, których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp (punkt 11 SWZ), w art. 7 ust. 1 ustawy u.o.s.r (punkt 11 SWZ) oraz w art. 109 ust. 1 Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 16 SWZ).
9.1.4 Wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą Zobowiązanie (Załącznik nr 3 do SWZ) podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9.1.5 Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
9.1.6 Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 18.3 SWZ i jego dalszych podpunktów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w załączniku B - wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontynuacja przedmiotowych środków dowodowych:18.3.2 NAWIERZCHNIA Z TRAWY SZTUCZNEJ BOISKA - SYSTEM II
8. raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy spełnia wymagania normy EN 71-3, Bezpieczeństwo zabawek - Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków
9. Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);
10. Raport z badań włókna oferowanej trawy syntetycznej na zawartość wielopierścieniowych węglowodorów aromatyzowanych(WWA) potwierdzający zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH z 2006 roku lub dalsze.
11. Raport z badań przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium potwierdzające, że włókno oferowanej trawy spełnia zalecenia dotyczące ochrony środowiska zgodnie z normą DIN 18035-7:2019-12 „Boisko sportowe – Część 7: Systemy murawy syntetycznej”
12. Raport z badań testu Lisport na min. 300.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania” potwierdzający brak widocznych uszkodzeń włókien po 300 000 cykli w teście zużycia Lisport oraz niezmienność położenia włókien.
18.3.3 NAWIERZCHNIA Z TRAWY SZTUCZNEJ BOISKA - SYSTEM III
W celu potwierdzenia minimalnych parametrów nawierzchni należy wraz z ofertą przedstawić
poniższe dokumenty:
1. Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports LabsLtd), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa, mata, zasyp EPDM), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality I Quality PRO oraz
2. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla oferowanego systemu sztucznej trawy (mata+sztuczna trawa + wypełnienie potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub równoważną;
3. Posiadanie przez producenta sztucznej trawy statusu preferowanego dostawcy FIFA (FIFA Preferred Provider).
4. Atest PZH na nawierzchnię sztuczna trawa.
5. Atest PZH na wypełnienie EPDM.
6. Karta techniczna potwierdzona przez producenta, zawierająca szczegółową charakterystykę i parametry techniczne nawierzchni ze sztucznej trawy.
7. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla· wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
8. R raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, ze włókno oferowanej trawy spełnia wymagania normy EN 71-3, Bezpieczeństwo zabawek - Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków
9. .Raport z badań włókna oferowanej trawy syntetycznej na zawartość wielopierścieniowych węglowodorów aromatyzowanych(WW A) potwierdzający zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH z 2013 roku lub dalsze.
10. Raport z badań przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium potwierdzające, że trawa syntetyczna spełnia zalecenia dotyczące ochrony środowiska zgodnie z normą DIN 18035- 7:2019-12 „Boisko sportowe - Część 7: Systemy murawy syntetycznej"
11. Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);
12. Raport z badań testu Lisport na min. 300 tyś cykli dla włókna monofilowego oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane przez Fifa laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania" potwierdzający brak widocznych uszkodzeń włókien po 300 000 cykli w teście zużycia Lisport oraz niezmienność położenia włókien.