BZP: Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej promującej usługi sieci EURES w województwie śląskim
07.11.2025
2025/BZP 00523342/01
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej promującej usługi sieci EURES w województwie śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276855696
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 30
1.4.2.) Miejscowość: Katowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 40-048
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-katowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkatowice.praca.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523342
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00501019
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający uzna spełnienie warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 1 kompleksową usługę polegającą na realizacji działań reklamowych/promocyjnych w Internecie, z zastosowaniem co najmniej 3 różnych narzędzi reklamowych, o wartości minimum 150 000 zł brutto.*
* Za kompleksową usługę polegającą na realizacji działań reklamowych/promocyjnych w Internecie Zamawiający uznaje wyłącznie zespół działań marketingowych, obejmujący co najmniej: zaprojektowanie materiałów, zaplanowanie i zakup mediów oraz emisję ww. materiałów w mediach, z zastosowaniem co najmniej 3 różnych narzędzi (np. content marketing, kampania display, reklama wideo, reklama w mediach społecznościowych itp.).
Uwaga: Dla wykazania spełnienia tego warunku wystarczające jest, że co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia go – z tym jednak zastrzeżeniem, że Wykonawca ten będzie uczestniczyć w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Zatem w przypadku wskazania w Załączniku nr 5 do SWZ, iż usługę przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej wykonywać będzie kilku Wykonawców wspólnie, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie. Wykonawca posiadający wymagane doświadczenie ma obowiązek uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu – Załącznik nr 6 do SWZ – zawierającego co najmniej 1 usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą ww. przedmiotowi zamówienia, z podaniem:
- nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona usługa,
- przedmiotu działań reklamowych/promocyjnych w Internecie,
- narzędzi zastosowanych w wykazanej usłudze (co najmniej 3 różnych narzędzi np. content marketing, kampania display, reklama wideo, reklama w mediach społecznościowych itp.),
- wartości usługi,
- daty wykonania usługi,
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). W przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego nadal wykonywanego, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jego należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Faktura/rachunek (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury/rachunku, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.
Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
W przypadku, gdy dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi został wystawiony jako dokument elektroniczny podpisany przez upoważniony podmiot, powinien on zostać przekazany w takiej formie w jakiej został wystawiony (zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie).
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
b) Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującym personelem:
1) koordynator kampanii - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w koordynowaniu kompleksowej kampanii internetowej *;
* Przez kompleksową kampanię internetową Zamawiający rozumie przedsięwzięcie o charakterze marketingowym lub promocyjnym, obejmujące planowanie, koordynację i nadzór nad całością działań prowadzonych w środowisku internetowym, realizowanych z wykorzystaniem co najmniej trzech różnych narzędzi lub kanałów komunikacji (np. kampania display, reklama w mediach społecznościowych, reklama wideo, działania z zakresu content marketingu).
2) dziennikarz/copywriter – co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w tworzeniu artykułów przeznaczonych do publikacji w Internecie, tj. stworzyła w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert min. 3 artykuły*, które zostały opublikowane w Internecie.
* Zamawiający za artykuł uznaje tekst o długości co najmniej 3 000 znaków ze spacjami.
3) grafik – co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w projektowaniu grafiki w ramach co najmniej 3 usług o charakterze reklamowym/promocyjnym, przeprowadzonych w Internecie;
4) specjalista ds. mediów społecznościowych - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w realizacji kampanii w mediach społecznościowych, w ramach co najmniej 3 usług o charakterze reklamowym/promocyjnym, przeprowadzonych w Internecie;
5) animator 2D/grafik - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w pracy nad stworzeniem rysunków/grafik do co najmniej 3 filmów animowanych typu motion design z wykorzystaniem animowanej typografii (tzw. Kinetic typography)* o długości min. 30 sekund
* Filmy animowane w stylu motion design to nowoczesna forma przekazu wizualnego, oparta na dynamicznych animacjach 2D oraz animowanej typografii (tzw. kinetic typography). Treść filmu przedstawiana jest za pomocą ruchomego tekstu, kształtów i ilustracji, które są ze sobą spójnie zsynchronizowane i wspierane narracją lektora. Wszystkie elementy graficzne tworzone są w sposób autorski przez grafika/animatora 2D, bez wykorzystywania gotowych szablonów czy materiałów stockowych. Tego typu filmy charakteryzują się nowoczesną estetyką, dużą dynamiką oraz wysoką efektywnością w przekazywaniu informacji w atrakcyjnej i angażującej formie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia jako:
- koordynator kampanii – należy podać datę realizacji usługi, przedmiot usługi, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- dziennikarz/copywriter – należy podać tytuły artykułów, tytuły e-publikacji, w których ukazały się artykuły (jeśli dotyczy), daty publikacji i nazwy serwisów/stron internetowych, na których się ukazały, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- grafik – należy podać datę realizacji usługi, przedmiot usługi, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- specjalista ds. mediów społecznościowych – należy podać datę realizacji usługi, przedmiot usługi, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- animator 2D/grafik – należy podać datę realizacji usługi, tytuł/przedmiot filmu, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia.
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Po zmianie:
Zamawiający uzna spełnienie warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 1 kompleksową usługę polegającą na realizacji działań reklamowych/promocyjnych w Internecie, z zastosowaniem co najmniej 3 różnych narzędzi reklamowych, o wartości minimum 150 000 zł brutto.*
* Za kompleksową usługę polegającą na realizacji działań reklamowych/promocyjnych w Internecie Zamawiający uznaje wyłącznie zespół działań marketingowych, obejmujący co najmniej: zaprojektowanie materiałów, zaplanowanie i zakup mediów oraz emisję ww. materiałów w mediach, z zastosowaniem co najmniej 3 różnych narzędzi (np. content marketing, kampania display, reklama wideo, reklama w mediach społecznościowych itp.).
Uwaga: Dla wykazania spełnienia tego warunku wystarczające jest, że co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia go – z tym jednak zastrzeżeniem, że Wykonawca ten będzie uczestniczyć w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Zatem w przypadku wskazania w Załączniku nr 5 do SWZ, iż usługę przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej wykonywać będzie kilku Wykonawców wspólnie, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie. Wykonawca posiadający wymagane doświadczenie ma obowiązek uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu – Załącznik nr 6 do SWZ – zawierającego co najmniej 1 usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą ww. przedmiotowi zamówienia, z podaniem:
- nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona usługa,
- przedmiotu działań reklamowych/promocyjnych w Internecie,
- narzędzi zastosowanych w wykazanej usłudze (co najmniej 3 różnych narzędzi np. content marketing, kampania display, reklama wideo, reklama w mediach społecznościowych itp.),
- wartości usługi,
- daty wykonania usługi,
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). W przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego nadal wykonywanego, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jego należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Faktura/rachunek (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury/rachunku, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.
Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
W przypadku, gdy dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi został wystawiony jako dokument elektroniczny podpisany przez upoważniony podmiot, powinien on zostać przekazany w takiej formie w jakiej został wystawiony (zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie).
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
b) Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującym personelem:
1) koordynator kampanii - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w koordynowaniu kompleksowej kampanii internetowej *;
* Przez kompleksową kampanię internetową Zamawiający rozumie przedsięwzięcie o charakterze marketingowym lub promocyjnym, obejmujące planowanie, koordynację i nadzór nad całością działań prowadzonych w środowisku internetowym, realizowanych z wykorzystaniem co najmniej trzech różnych narzędzi lub kanałów komunikacji (np. kampania display, reklama w mediach społecznościowych, reklama wideo, działania z zakresu content marketingu).
2) dziennikarz/copywriter – co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w tworzeniu artykułów przeznaczonych do publikacji w Internecie, tj. stworzyła w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert min. 3 artykuły*, które zostały opublikowane w Internecie.
* Zamawiający za artykuł uznaje tekst o długości co najmniej 3 000 znaków ze spacjami.
3) grafik – co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w projektowaniu grafiki w ramach co najmniej 3 usług o charakterze reklamowym/promocyjnym, przeprowadzonych w Internecie;
4) specjalista ds. mediów społecznościowych - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w realizacji kampanii w mediach społecznościowych, w ramach co najmniej 3 usług o charakterze reklamowym/promocyjnym, przeprowadzonych w Internecie;
5) animator 2D/grafik - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w pracy nad stworzeniem rysunków/grafik do co najmniej 3 filmów animowanych typu motion design z wykorzystaniem animowanej typografii (tzw. Kinetic typography)* o długości min. 30 sekund
* Filmy animowane w stylu motion design to nowoczesna forma przekazu wizualnego, oparta na dynamicznych animacjach 2D oraz animowanej typografii (tzw. kinetic typography). Treść filmu przedstawiana jest za pomocą ruchomego tekstu, kształtów i ilustracji, które są ze sobą spójnie zsynchronizowane i wspierane narracją lektora. Tego typu filmy charakteryzują się nowoczesną estetyką, dużą dynamiką oraz wysoką efektywnością w przekazywaniu informacji w atrakcyjnej i angażującej formie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia jako:
- koordynator kampanii – należy podać datę realizacji usługi, przedmiot usługi, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- dziennikarz/copywriter – należy podać tytuły artykułów, tytuły e-publikacji, w których ukazały się artykuły (jeśli dotyczy), daty publikacji i nazwy serwisów/stron internetowych, na których się ukazały, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- grafik – należy podać datę realizacji usługi, przedmiot usługi, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- specjalista ds. mediów społecznościowych – należy podać datę realizacji usługi, przedmiot usługi, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- animator 2D/grafik – należy podać datę realizacji usługi, tytuł/przedmiot filmu, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia.
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.