BZP: Asfaltowanie dróg gminnych w roku 2025
07.11.2025
2025/BZP 00523939/01
GMINA GŁUSK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Asfaltowanie dróg gminnych w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Dominów
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.4.8.) Numer faksu: 81-75-18-650
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523939
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00495645
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
4.4. Część 2 zamówienia: Montaż urządzeń BRD
Przedmiotem zadania jest budowa progów zwalniających wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego:
1) Droga gminna nr 107108 L Kolonia Wilczopole – Majdan Mętowski na dz. ew. 483 – 1 próg wyspowy z kostki betonowej z oznakowaniem;
2) Droga dojazdowa w Ćmiłowie na działkach 672/9 i 720/2 – 1 próg liniowy o nawierzchni bitumicznej z oznakowaniem;
3) Droga gminna nr 112245L na ulicy Kwiatów Polnych w Ćmiłowie, dz. ew. nr 309/17 – 1 próg wyspowy z kostki betonowej z oznakowaniem ;
4) Droga gminna wewnętrzna ulica Willowa w Ćmiłowie, na działkach ew. nr 277/11, 630/64, 629/5, 630/66 – 1 próg wyspowy z kostki betonowej z oznakowaniem;
5) Droga gminna nr 107099L w Kalinówce, działce ew. nr 420 – 1 próg wyspowy o nawierzchni z kostki betonowej z oznakowaniem;
6) Przedmiotowa inwestycja przyczynia się do realizacji celów środowiskowych zgodnie z zasadą DNSH, czyli „nie czyń znaczącej szkody”.
• Łagodzenie zmian klimatu – inwestycja nie uwzględnia rozwiązań, które będą powodować niekorzystny wpływ na klimatu, przyczyni się m.in. do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych (CO2) poprzez wspieranie transportu niskoemisyjnego czy zastosowanie energooszczędnego oświetlenia LED.
• Adaptacja do zmian klimatu - realizacja inwestycji, uwzględnia rozwiązania prośrodowiskowe, nie powoduje powstawania żadnych negatywnych oddziaływań na klimat, ludzi, przyrodę i aktywa. Projekt uwzględnia odwodnienie, co zapobiega podtopieniom podczas intensywnych opadów, materiały odporne na ekstremalne warunki pogodowe (silne wiatry, wysokie temperatury) zwiększają odporność infrastruktury na zmieniające się warunki klimatyczne.
• Zrównoważone wykorzystywanie i ochrona zasobów wodnych i morskich - inwestycja nie będzie miała wpływu na zrównoważone wykorzystanie i ochronę zasobów wodnych. Projekt nie ingeruje w naturalne cieki wodne ani obszary przyrodnicze. Planowane odwodnienia zapewniają odpowiednie zarządzanie wodami opadowymi, nie przewidując zwiększonego zużycia wody ani emisji do wód, eliminując ryzyko negatywnego oddziaływania.
• Gospodarka o obiegu zamkniętym, w tym zapobieganie powstawaniu odpadów i recykling - inwestycja przyczyni się m.in. do wzrostu efektywności wykorzystania posiadanych zasobów. Wiaty przystankowe oraz infrastruktura rowerowa (np. stojaki na rowery) wykonane są z trwałych, nadających się do recyklingu materiałów, co wspiera zasady GOZ.
• Zapobieganie zanieczyszczeniom powietrza, wody lub gleby i jego kontrola - nie przewiduje się, żeby inwestycja doprowadziła do zwiększenia poziomu emisji zanieczyszczeń do powietrza, wody lub gleby. Z uwagi na jej charakter przyczyni się m.in. do ograniczenia emisji szkodliwych substancji tj. pyłu całkowitego, PM10, PM 2,5, CO2, CO, Nox/NO2, SOx/SO2, bezno(a)pirenu. Budowa infrastruktury pieszo-rowerowej i promowanie transportu rowerowego i zbiorowego zmniejsza emisję zanieczyszczeń powietrza, gleby i wody wynikającą z transportu samochodowego. Projekt nie generuje znaczących ilości odpadów ani emisji zanieczyszczeń, a odpady budowlane będą utylizowane zgodnie z przepisami.
• Ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów - zadania realizowane w ramach projektu nie będą miały wpływu na ochronę i odbudowę bioróżnorodności i ekosystemów. Wdrożone działania nie będą prowadziły do ingerencji w ekosystemy. Inwestycja zlokalizowana jest poza terenami chronionymi, jej oddziaływanie ogranicza się do terenu działki, na której jest położona. Nie przewiduje działań mogących fragmentować ekosystemy lub zniszczyć siedliska przyrodnicze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia).
Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ
Po zmianie:
4.4. Część 2 zamówienia: Montaż urządzeń BRD
Przedmiotem zadania jest budowa progów zwalniających wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego:
1) Droga gminna nr 107108 L Kolonia Wilczopole – Majdan Mętowski na dz. ew. 483 – 1 próg wyspowy z kostki betonowej z oznakowaniem;
2) Droga dojazdowa w Ćmiłowie na działkach 672/9 i 720/2 – 1 próg liniowy o nawierzchni bitumicznej z oznakowaniem;
3) Droga gminna nr 112245L na ulicy Kwiatów Polnych w Ćmiłowie, dz. ew. nr 309/17 – 1 próg wyspowy z kostki betonowej z oznakowaniem ;
4) Droga gminna wewnętrzna ulica Willowa w Ćmiłowie, na działkach ew. nr 277/11, 630/64, 629/5, 630/66 – 1 próg wyspowy z kostki betonowej z oznakowaniem;
5) Droga gminna nr 107099L w Kalinówce, działce ew. nr 420 – 1 próg wyspowy o nawierzchni z kostki betonowej z oznakowaniem;
6) Przedmiotowa inwestycja przyczynia się do realizacji celów środowiskowych zgodnie z zasadą DNSH, czyli „nie czyń znaczącej szkody”.
• Łagodzenie zmian klimatu – inwestycja nie uwzględnia rozwiązań, które będą powodować niekorzystny wpływ na klimatu, przyczyni się m.in. do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych (CO2) poprzez wspieranie transportu niskoemisyjnego czy zastosowanie energooszczędnego oświetlenia LED.
• Adaptacja do zmian klimatu - realizacja inwestycji, uwzględnia rozwiązania prośrodowiskowe, nie powoduje powstawania żadnych negatywnych oddziaływań na klimat, ludzi, przyrodę i aktywa. Projekt uwzględnia odwodnienie, co zapobiega podtopieniom podczas intensywnych opadów, materiały odporne na ekstremalne warunki pogodowe (silne wiatry, wysokie temperatury) zwiększają odporność infrastruktury na zmieniające się warunki klimatyczne.
• Zrównoważone wykorzystywanie i ochrona zasobów wodnych i morskich - inwestycja nie będzie miała wpływu na zrównoważone wykorzystanie i ochronę zasobów wodnych. Projekt nie ingeruje w naturalne cieki wodne ani obszary przyrodnicze. Planowane odwodnienia zapewniają odpowiednie zarządzanie wodami opadowymi, nie przewidując zwiększonego zużycia wody ani emisji do wód, eliminując ryzyko negatywnego oddziaływania.
• Gospodarka o obiegu zamkniętym, w tym zapobieganie powstawaniu odpadów i recykling - inwestycja przyczyni się m.in. do wzrostu efektywności wykorzystania posiadanych zasobów. Wiaty przystankowe oraz infrastruktura rowerowa (np. stojaki na rowery) wykonane są z trwałych, nadających się do recyklingu materiałów, co wspiera zasady GOZ.
• Zapobieganie zanieczyszczeniom powietrza, wody lub gleby i jego kontrola - nie przewiduje się, żeby inwestycja doprowadziła do zwiększenia poziomu emisji zanieczyszczeń do powietrza, wody lub gleby. Z uwagi na jej charakter przyczyni się m.in. do ograniczenia emisji szkodliwych substancji tj. pyłu całkowitego, PM10, PM 2,5, CO2, CO, Nox/NO2, SOx/SO2, bezno(a)pirenu. Budowa infrastruktury pieszo-rowerowej i promowanie transportu rowerowego i zbiorowego zmniejsza emisję zanieczyszczeń powietrza, gleby i wody wynikającą z transportu samochodowego. Projekt nie generuje znaczących ilości odpadów ani emisji zanieczyszczeń, a odpady budowlane będą utylizowane zgodnie z przepisami.
• Ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów - zadania realizowane w ramach projektu nie będą miały wpływu na ochronę i odbudowę bioróżnorodności i ekosystemów. Wdrożone działania nie będą prowadziły do ingerencji w ekosystemy. Inwestycja zlokalizowana jest poza terenami chronionymi, jej oddziaływanie ogranicza się do terenu działki, na której jest położona. Nie przewiduje działań mogących fragmentować ekosystemy lub zniszczyć siedliska przyrodnicze.
7) Zamawiający informuje, że progi zwalniające z kostki brukowej należy wykonać o wymiarach 3m x 4m dla drogi o numerze 107108L, 5m x 4m dla dróg gminnych publicznych o numerach 107099L w Kalinówceoraz drogi gminnej wewnętrznej ulicy Willowej w m. Ćmiłów, 6m x 4m dla drogi gminnej nr 112454L (ulica Kwiatów Polnych) w m. Ćmiłów. Wysokość przedmiotowych progów to 10cm. Progi z kostki brukowej muszą zostać obramowane od strony poboczy krawężnikiem betonowym o wymiarach 20/22/100 ustawionym na ławie betonowej z betonu C8/10. Wszystkie progi zwalniające należy oznakować znakami pionowymi i poziomymi P-25 w technologii cienkowarstwowej. Wymagana ilość krawężników to 16 sztuk. W/w elementy należy uwzględnić w cenie oferty. Progi zwalniające o nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej należy wykonać o wymiarach 3,5m x 1,2m i wysokości 7cm. Jednocześnie wyjaśnia się, że wszystkie przedmiotowe progi będą realizowane na podstawie zatwierdzonych projektów zmian stałej organizacji ruchu przez Zarządcę Ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia).
Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-12 10:00
Po zmianie:
2025-11-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-12 11:00
Po zmianie:
2025-11-17 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-11
Po zmianie:
2025-12-16