BZP: Odnowienie wsparcia producenta dla licencji wieczystych Project & Portfolio Management lub rozwiązania równoważnego.
12.11.2025
2025/BZP 00526076/01
Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odnowienie wsparcia producenta dla licencji wieczystych Project & Portfolio Management lub rozwiązania równoważnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364760520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 132/134
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-805
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@akmf.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z oprogramowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie wsparcia producenta dla licencji wieczystych Project & Portfolio Management lub rozwiązania równoważnego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e26631e-2be4-40a0-bae5-788f6e6977df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.akmf.pl/open-preview-auction.html/3414413.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.akmf.pl/open-preview-auction.html/341441
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy, która dostępna jest pod adresem: https://przetargi.akmf.pl/.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy, zwany dalej Regulaminem (dostępny
pod adresem internetowym https://przetargi.akmf.pl/user/terms).
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
5. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdz. XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP/2025/30/WNP-002329
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) odnowienie wsparcia producenta dla 50 sztuk licencji wieczystych Project and Portfolio Management Enterprise Suite Named User SW ELTU - Business Support (SP-AJ647) lub rozwiązania równoważnego na czas 12 miesięcy (obecne wsparcie wygasa w dniu 31.12.2025 r.) liczonych od dnia rozpoczęcia uruchomienia usługi wsparcia Producenta, o którym mowa
w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SWZ;
2) odnowienie wsparcia producenta dla 10 szt. licencji wieczystych Project and Portfolio Management Enterprise Suite Casual User SW ELTU - Business Support (SP-AJ645) lub rozwiązania równoważnego na czas 12 miesięcy (obecne wsparcie wygasa w dniu 31.12.2025 r.) liczonych od dnia rozpoczęcia uruchomienia usługi wsparcia Producenta, o którym mowa
w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SWZ;
3) odnowienie wsparcia producenta dla 65 szt. licencji wieczystych Project and Portfolio Management Enterprise Suite Named User SW ELTU - Business Support (SP-AJ647) lub rozwiązania równoważnego na czas 12 miesięcy i 5 dni (obecne wsparcie wygasa w dniu 26.12.2025 r.) liczonych od dnia rozpoczęcia uruchomienia usługi wsparcia Producenta, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SWZ;
4) Prime Protect - Project and Portfolio Management - FYM (SUAB538) jednorazowa usługa przeniesienia wsparcia producenta lub rozwiązanie równoważne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań równoważności zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga
złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdz. VIII SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w
Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
3. Postanowienia SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest
uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy regulującej
współpracę Wykonawców.
5. W związku z wyłączeniem możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców pochodzących z państw
trzecich niebędących stronami umów międzynarodowych, o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy
wspólnie z wykonawcami o których mowa powyżej.
6.W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w skład
którego będzie wchodził wykonawca pochodzący z państwa trzeciego niebędącego stroną umów międzynarodowych,
Zamawiający wykluczy wszystkich wykonawców wchodzących w skład takiego konsorcjum uznając, że złożona oferta
będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5a ustawy Pzp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę wsprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej lub w formie
elektronicznej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej w formie oraz w sposób opisany w rozdziale XIII SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.W uzupełnieniu Sekcji II pkt 2.8 Ogłoszenia: Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie jest zobowiązany do zamieszczania Planu postępowań o udzielenie zamówień w Biuletynie Zamówień Publicznych. Przedmiotowe postępowanie jest ujęte w Planie postępowań, który jest opublikowany na stronie Zamawiającego podadresem https://www.akmf.pl/zamowienia-publiczne/plan-postepowan-o-udzielanie-zamowien .
2. Zamawiający zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wprowadził dodatkową przesłankę wykluczenia tj. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Wykonawca oferujący rozwiązanie równoważne jest zobowiązany na etapie składania ofert:
• wskazać w formularzu ofert (załącznik nr 2 do SWZ) nazwę producenta i nazwę handlową oferowanego rozwiązania
równoważnego, oraz model lub numer katalogowy lub wersję oprogramowania równoważnego identyfikującego
jednoznacznie oferowane oprogramowanie.
• wykazać, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wszystkie „Wymagania równoważności” określone w OPZ poprzez opis porównawczy wymagań i parametrów równoważności wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w OPZ z parametrami produktów oferowanych jako równoważne.
Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania funkcjonalności, wydajności i kompatybilności zaoferowanego rozwiązania równoważnego poprzez analizę jego możliwości. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z ww. uprawnienia Wykonawca, jest zobowiązany w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego
wezwania, do przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego rozwiązania równoważnego z możliwością manualnego przetestowania oprogramowania przez pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia Wymagań równoważności.
4. W uzupełnieniu Sekcji IV. - Przedmiot zamówienia w polu 4.2.10 - szczegółowe informacje na temat terminów są opisane w
SWZ w rozdziale IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.1. Uruchomienie usługi wsparcia do posiadanych przez Zamawiającego licencji wieczystych powinno nastąpić w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż w terminach podanych w rozdz. IV ust. 1- 4 SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowym środków dowodowych.