BZP: Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w 2026 roku
13.11.2025
2025/BZP 00528822/01
Miejski Urząd Pracy w Płocku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141186998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 3671830
1.5.8.) Numer faksu: +48 24 3671831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mupplock@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mupplock.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a02f8b7f-255f-48fa-bee9-ab30701ec06b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036023/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a02f8b7f-255f-48fa-bee9-ab30701ec06b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korespondencji elektronicznej opisane są w pkt. 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zw. dalej RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Urząd Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. 3 Maja 16 (dalej zw. MUP), adres e-mail: sekretariat@mup.plock.eu, tel. 24 367 18 30.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w MUP, e-mail: inspektor.ochronydanych@mup.plock.eu, tel. 24 367 18 30.
3. Podane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny Administratora) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w 2026 r.” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. W związku z przetwarzaniem danych zgodnie z wymogiem ustawowym - odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, zw. ‘ustawa Pzp’, a także podmioty uprawnione w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego (jak sądy, policja) lub inne uprawnione podmioty, które przetwarzają dane w imieniu administratora (np. dostawcy usług hostingowych, prawnych).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu i przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli czas trwania umowy przekracza 4 lata – okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i w zakresie archiwalnym okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, stosownie do instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt obowiązującego w MUP.
6. Prawa osób w związku z przetwarzaniem przez Administratora podanych danych osobowych:
• prawo dostępu do treści podanych danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO;
• prawo do sprostowania danych - na podstawie art. 16 RODO *;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych - na podstawie art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania przetwarzania danych osobowych za niezgodne z prawem;
przy tym nie przysługuje:
- prawo do usunięcia danych (ze względu na okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO);
- prawo do przenoszenia danych (w związku z warunkami, o których mowa w art. 20 RODO);
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, gdyż podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (nie zachodzą przesłanki art. 21 RODO);
7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod rygorem konsekwencji niepodania wymaganych danych wynikających z przepisów ustawy Pzp.
8. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.
9. Nadmieniamy o ciążącym na Wykonawcy (biorącym udział w postępowaniu) obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO (tj. przekazania klauzuli informacyjnej Zamawiającego) względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu i które Zamawiający pozyska pośrednio od Wykonawcy, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SK.26.3.1.2025.JR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w 2026 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Wszystkie obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym
kryterium:
Cena – 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy,którzy:
nie podlegają wykluczeniu w zakresie określonym w pkt 15 niniejszej SWZ,
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, potwierdzone wpisem do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r.
Prawo Pocztowe (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 366 z późn. zm.)