BZP: „Zwiększenie bezpieczeństwa cyfrowego oraz rozwój e-usług i narzędzi AI w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno–Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.” Usługa SOC + szkolenia.
13.11.2025
2025/BZP 00528907/01
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zwiększenie bezpieczeństwa cyfrowego oraz rozwój e-usług i narzędzi AI w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno–Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.” Usługa SOC + szkolenia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-301
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8877185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.walbrzych.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zwiększenie bezpieczeństwa cyfrowego oraz rozwój e-usług i narzędzi AI w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno–Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.” Usługa SOC + szkolenia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf56bc5f-aab5-4483-a022-75bded119ac8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010120/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi SOC oraz szkolenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zakres: „Integracja i rozbudowa systemów informatycznych świadczeniodawcy” Nabór: KPOD.07.03-IP.10-001/25 Numer wniosku: KPOD.07.03-IP.10-0300/25
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ssg.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem pod adresem https://ssg.ezamawiający.pl
3. Zamawiający wymaga, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy https://ssg.ezamawiający.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
a. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, i; https://ssg.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
c. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający przestrzegając przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz wypełniając obowiązki wynikające z regulacji zawartych w art. 13 i z uwagi na zapis art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej: „RODO" - niniejszym informuje, iż w treści Formularza ofertowego, znajduje się oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub 14 RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający, wypełniając ciążący na nim obowiązek informacyjny zawarty w art, 13 RODO (a na podstawie art. 13 i/lub 14 RODO – Wykonawcy względem osób wskazanych w pkt 4 ppkt 2) poniżej oraz Podwykonawcy/Podmiot trzeci, względem osób wskazanych w pkt 4 ppkt 3) poniżej) podaje w pkt 3 poniżej treść „Klauzuli informacyjnej w zakresie danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Dodatkowo Zamawiający wyjaśnia, iż w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO - jest w szczególności:
1) Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
a) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
b) Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
c) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
d) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
e) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/24/SOC/SC/IT/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 327642,28 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi SOC (Security Operation Center) polegającej na ciągłym monitorowaniu, analizowaniu i reagowaniu na incydenty związane z cyberbezpieczeństwem infrastruktury teleinformatycznej Szpitala.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Monitorowanie bezpieczeństwa wraz z identyfikacją niebezpiecznych zdarzeń w ramach SOC w trybie ciągłym: 24/7/365,
2) Uruchomienie środowiska SIEM (Security Information and Event Management),
3) Środowisko, na którym realizowana jest usługa SOC oraz SIEM będzie uruchomione na dedykowanym środowisku wysokiej dostępności HA w profesjonalnym Data Center posiadającym certyfikat na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważne (wymagane spełnienie TIER minimum III),
4) Obsługa w systemie SIEM minimum 300 EPS (event per second),
5) Ilość źródeł logów: maksimum 20, w tym serwery Windows, serwery Linux (różne dystrybucje) oraz urządzenia sieciowe.
6) Zestawienie, zabezpieczenie i obsługa połączenia w relacji Zamawiający do SOC poprzez uruchomienie łącza szyfrowanej transmisji danych w technologii VPN IP MPLS lub VPN IP SEC,
4.2.5.) Wartość części: 227642,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1A do SWZ, jako cenę brutto z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
UWAGA: Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
3. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie.
4. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
5. Podana cena oferty netto, zamieszczona w Formularzu asortymentowo - cenowym będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia,
6. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z zakresu podnoszenia świadomości w obszarze cyberbezpieczeństwa
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z zakresu podnoszenia świadomości w obszarze cyberbezpieczeństwa dla:
1) Kadry kierowniczej
2) Pracowników administracji
3) Pracowników medycznych
4.2.5.) Wartość części: 100000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1A do SWZ, jako cenę brutto z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
UWAGA: Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
3. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie.
4. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
5. Podana cena oferty netto, zamieszczona w Formularzu asortymentowo - cenowym będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia,
6. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej dla części nr 1 1. Usługi muszą być realizowane przez profesjonalne podmioty świadczące usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa, spełniające warunki organizacyjne oraz techniczne opisane w Ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa oraz aktach wykonawczych – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.2. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu na zgodność działań z normą PN-EN ISO/IEC 27001 „System zarządzania bezpieczeństwem informacji” lub równoważnego przez cały okres obowiązywania Umowy – wymagane przedstawienie certyfikatu,
3. Podejmowanie działań i procesów operacyjnych zgodnie z wymogami norm PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważne, PN-EN ISO 22301 lub równoważne
oraz dokumentem RFC 2350 publikowanym przez organizację Internet Engineering Task Force (IETF) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
4. Posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 130.000 zł przez cały okres obowiązywania Umowy – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
5. Kolokacja usług SOC w Data Center, spełniającym standardy ISO 27001 i ISO 22301 – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
6. Wymagane posiadanie minimum trzech obiektów Data Center na terenie Polski, zgodnie z normą ANSII TIA 942 TIERIII i/lub PN:EN 50600 Klasa 3 (odseparowanych geograficznie, w postaci fizycznych budynków DC, będących własnością wykonawcy) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
7. Korzystanie z komercyjnych narzędzi SIEM oraz komercyjnych źródeł Threat Intelligence – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
8. Możliwość dostosowania scenariuszy reagowania na incydenty – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
9. Zapewnienie kanałów komunikacji mail/SMS/telefon do powiadomień alertowych (bieżące dopasowanie usługi do wymagań klienta) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
10. Możliwość dostarczenia redundantnego łącza do Internetu – wymagane przedstawienie warunków technicznych.
11. Wymagane posiadanie przez usługodawcę certyfikacji ISO 27017 „Bezpieczeństwo w chmurze obliczeniowej” i 27018 „Ochrona danych osobowych w chmurze” – wymagane przedstawienie certyfikatu
12. Zamawiający wymaga potwierdzenia uruchomienia usługi SOC o podobnym zakresie dla min. 3 podmiotów - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Zdolności technicznej lub zawodowej dla części nr 2 1. Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w sektorze ochrony zdrowia lub administracji publicznej: przeprowadzenie przynajmniej 10 szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w latach 2023-2025, w tym przynajmniej 3 w ochronie zdrowia, wymagane referencje.
2. Wykwalifikowana kadra trenerska posiadająca wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa, prawa IT i ochrony danych osobowych.W zakresie cyberbezpieczeństwa: CompTIA Security+ lub równoważny, potwierdzający wiedzę i umiejętności techniczne w cyberbezpieczeństwie,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) Wykonawca wraz z ofertą składa:
- oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SWZ aktualne na dzień składania ofert.
W odpowiedzi na wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych Wykonawca składa:
- Oświadczenie o aktualności danych zawartych w złożonym w raz z ofertą oświadczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 – załącznik nr 5 do SWZ,
- oświadczenie dot. przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zdolności technicznej lub zawodowej dla części nr 1 1. Usługi muszą być realizowane przez profesjonalne podmioty świadczące usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa, spełniające warunki organizacyjne oraz techniczne opisane w Ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa oraz aktach wykonawczych – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
2. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu na zgodność działań z normą PN-EN ISO/IEC 27001 „System zarządzania bezpieczeństwem informacji” lub równoważnego przez cały okres obowiązywania Umowy – wymagane przedstawienie certyfikatu,
3. Podejmowanie działań i procesów operacyjnych zgodnie z wymogami norm PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważne, PN-EN ISO 22301 lub równoważne
oraz dokumentem RFC 2350 publikowanym przez organizację Internet Engineering Task Force (IETF) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
4. Posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 130.000 zł przez cały okres obowiązywania Umowy – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
5. Kolokacja usług SOC w Data Center, spełniającym standardy ISO 27001 i ISO 22301 – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
6. Wymagane posiadanie minimum trzech obiektów Data Center na terenie Polski, zgodnie z normą ANSII TIA 942 TIERIII i/lub PN:EN 50600 Klasa 3 (odseparowanych geograficznie, w postaci fizycznych budynków DC, będących własnością wykonawcy) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
7. Korzystanie z komercyjnych narzędzi SIEM oraz komercyjnych źródeł Threat Intelligence – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
8. Możliwość dostosowania scenariuszy reagowania na incydenty – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
9. Zapewnienie kanałów komunikacji mail/SMS/telefon do powiadomień alertowych (bieżące dopasowanie usługi do wymagań klienta) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
10. Możliwość dostarczenia redundantnego łącza do Internetu – wymagane przedstawienie warunków technicznych.
11. Wymagane posiadanie przez usługodawcę certyfikacji ISO 27017 „Bezpieczeństwo w chmurze obliczeniowej” i 27018 „Ochrona danych osobowych w chmurze” – wymagane przedstawienie certyfikatu
12. Zamawiający wymaga potwierdzenia uruchomienia usługi SOC o podobnym zakresie dla min. 3 podmiotów - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Zdolności technicznej lub zawodowej dla części nr 2 1. Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w sektorze ochrony zdrowia lub administracji publicznej: przeprowadzenie przynajmniej 10 szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w latach 2023-2025, w tym przynajmniej 3 w ochronie zdrowia, wymagane referencje.
2. Wykwalifikowana kadra trenerska posiadająca wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa, prawa IT i ochrony danych osobowych.W zakresie cyberbezpieczeństwa: CompTIA Security+ lub równoważny, potwierdzający wiedzę i umiejętności techniczne w cyberbezpieczeństwie,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
1) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadku:1) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
2) opóźnień mających przyczynę po stronie Zamawiającego w związku z niedotrzymaniem przez niego terminów określonych w Umowie,
3) zmiany osób określonych w § 3 umowy.
2. W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego.