BZP: Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek – Zdrój
13.11.2025
2025/BZP 00530759/01
GMINA LĄDEK-ZDRÓJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek – Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek – Zdrój
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e0deac8-466a-42e4-bcfe-3a40434b1eef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080966/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe otrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek-Zdrój
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12142173.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1214217
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera ROZDZ. VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.34.2025.206
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon I: Trzebieszowice cz. 1: od kościoła w stronę Kłodzka
1. granica rejonu: granice rejonu wyznaczają drogi:
• droga nr 119840 odcinek od skrzyżowania z DP3258 do Skrzynki do dz. nr 91 (do kościoła)
• drogi nr 91 (przy SzP), nr 83 do mostu stalowego i droga nr 61/2 do DP3258
• droga nr 687 od mostu stalowego do DW392
2. dalej w dół wsi w kierunku Kłodzka obejmuje drogi: część lewobrzeżna:
• dz. 721/8 do zabudowań na dz. 721/9
• dz. 725 do budynku tartaku
• dz. 681/6 do zabudowań przy szeregu domków jednorodzinnych do dz. nr 681/8
• dz. 671 od DW392 do zabudowań na dz. 669
• dz. 661 od DW392 do zabudowań na dz. 663
• dz. 659/6 od DW392 do zabudowań na dz. 659/3
• dz. 666/2 od DW392 (przed głównym mostem) do zabudowań dz. 665
• dz. 755 od DP3228 do zabudowań na dz. 759
• dz. 757 i 766 do zabudowań przed torami
• dz. 770 do zabudowań na dz. 772/7
• dz. 853, 860 od DP3228 do zabudowań na dz. 870/16
• dz. 858/2 od drogi nr 860 do zabudowań na dz. 858/3
• dz. 857 od drogi 860 do kładki (tymczasowo wyłączona)
• dz. 718 od DW392 do stacji PKP i zabudowań na terenie stacji
• dz. 177 od DP3258 i droga nr 176/3 do zabudowań na dz. 176/1, 176/5 i 176/2
• dz. 57/7 od DP3258 do zabudowań na dz. 57/2
• dz. 55 od DP3258 do zabudowań na dz. 175/2
• dz. 45/1 od DW392 do zabudowań na dz. 77
• dz. 51/2 od DW392 i dalej drogą 45/3 do skrzyżowania z DW392 przy byłej bazie Z.R.B.
• dz. 34 od DW392 do zabudowań na dz. 31
• dz. 38 od DW392 do zabudowań nr 80 i 82
• dz. 4 od DW392 do zabudowań nr 88A
Zakres prac oraz zasady ZUD
• Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne;
• Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.
Wykonawca obowiązany jest:
• Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;
• Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) Cena (C) – 60 %
b) Czas reakcji (R) – 40%
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru:
R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt
R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium
Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach
Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut.
Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas Reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon II: Trzebieszowice cz. 2: od kościoła w stronę Lądka-Zdroju
1. Trzebieszowice:
• dz. 426/5 i 426/4 stary odcinek drogi wojewódzkiej od DW392 do DW392
• dz. 401/2; 407 i 354 od DW 392 do DW 392
• dz. 345/1 od dr. 354 do dz. 696
• dz. 696,703/1,703/2 oraz działka 702
• dz. 423 do zabudowań na dz. 425/3
• dz. 339 od DW392 do zabudowań na dz. 338/2
2. część prawobrzeżna:
• dz. 119841 od DW 392 (stary odcinek) do DG119840
• dz. 284 od DG119841 do zabudowań na dz. 260/3
• dz. 256 od DG119841 do zabudowań na dz. 251
• dz. 235 od DG119841 do zabudowań na dz. 236/2
• dz. 317 droga do zabudowań na dz. nr 219/1 (bud. nr 162)
• dz. 212 od DG119840 do zabudowań na dz.210/2
• dz. 189 od DG119840 do zabudowań na dz. 194/10 do skrzyżowania z dr. 212
• DG nr 119840 od mostu stalowego do dr nr 91 do kościoła
• droga nr 333 od DW 392 do zabudowań na dz. 331/1
• dz. 436/1 (do budynku nr 23)
• dz. 504/6 i 471 (do budynku nr 13 )
• dz. 426/3,426/5 (stary odcinek DW 392) do bud. nr 3, 5, 11, 17
• dz. 504/3 od drogi nr 426/3 i 426/5 do DW392
• dz. 535 i 531 od drogi nr 426/3 i 426/5 do drogi gminnej w Radochowie
• dz. 501 od mostu przy zakładzie rybackim do Trzebieszowice + drogi nr 535 i 531 w Trzebieszowicach
• dz. 119844 od skrzyżowania z DP3253 do DW392
Zakres prac oraz zasady ZUD
• Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne;
• Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.
Wykonawca obowiązany jest:
• Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;
• Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) Cena (C) – 60 %
b) Czas reakcji (R) – 40%
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru:
R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt
R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium
Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach
Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut.
Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas Reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon III: Radochów, Kąty Bystrzyckie
1. Radochów
• DG 119843 od skrzyżowania z DP3253 do DG119832 (ul. Wiejskiej)
• dz. 365 od DG119844 (przy zakładzie rybackim) do działki nr 405
• dz. 372 od DG119844 do drogi nr 401
• dz. 401 od drogi nr 365 do drogi nr 405
• dz. 405 od drogi nr 365 do zabudowań 10A oraz odcinek z drugiej strony od DG119844 do zabudowań Radochów 25
• dz. 391 od DG119844 do drogi nr dz. 372
• dz. 429,431 oraz 425/6 od DP3252 do zabud. 137,138N,150E
• dz. 433/1 od DP3252 do ostatnich zabudowań 138K
• dz. 455 i 458 od drogi 392 do DP3252
• dz. 240 do zabudowań na dz. nr 243/10
• dz. 248 od DP3253 do wys. Cmentarza powyżej zabud. 114
• dz. 270,271,272 od DP3253 do kościoła nr. 113
• dz. 290 od DP3253 do zameczku nr. 119
• dz. 201 od DP3253 do remizy dz. 201
• dz. 320 do zabudowań nr 1320 (dz. nr 319/4)
• dz. 422 do budynku nr 136a
• dz. 404 do wys. budynku 9a
• dz. 147 do wysokości działki 148
• dz. 134 do budynku 50
• dz. 131 wjazd do budynku 54
• dz. 129 do budynku 55
• dz. 120 do wjazd pomiędzy 65 i 64
• dz. 404 do wys. budynku 9a
• dz. 59 do budynku 78
2. Kąty Bystrzyckie
• dz. 40 do zabudowań na dz. nr 48
• dz. 173 od drogi powiatowej do drogi powiatowej
• dz. 68/2 od kościoła do granicy lasu
• dz. 47 od dz.40 do granicy lasu
Zakres prac oraz zasady ZUD
• Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne;
• Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.
Wykonawca obowiązany jest:
• Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;
• Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) Cena (C) – 60 %
b) Czas reakcji (R) – 40%
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru:
R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt
R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium
Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach
Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut.
Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas Reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon IV: Orłowiec, Lutynia, Wójtówka
1. Orłowiec:
• dz. 13 do budynku nr 1
• dz. 45 i 62/6 do budynków nr 11, 11a, 12
• dz. 67 do budynku nr 16
• dz. 75 do budynku nr 20
• dz. 172 i 86 do budynku nr 26a
• dz. 141 do budynku nr 27a
• dz. 160 do budynku nr 17c
• dz. 129 do budynku nr 32A
• dz. 169 do budynku nr 20
• dz. 98 do budynku nr 34
• dz. 103, 104 do budynku nr 39
2. Lutynia
• dz. 128 droga od skrzyżowania z drogą powiatową 3251D w górę wsi do ostatnich zabudowań 20, 21
• droga od skrzyżowania z drogą powiatową 3251D do zabudowań nr 1 i nowo wybudowanych droga na Ułęże
3. Wojtówka
• dz. 95/2 do zabudowań nr 22a
• dz. 97 do zabudowań nr 13
• dz. 105/1; 105/2; 106 do zabudowań nr 8, 16, 18, 20, 22
• dz. 113 do zabudowań nr 3 oraz nowo wybudowanych powyżej budynków
Zakres prac oraz zasady ZUD
• Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne;
• Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.
Wykonawca obowiązany jest:
• Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;
• Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) Cena (C) – 60 %
b) Czas reakcji (R) – 40%
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru:
R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt
R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium
Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach
Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut.
Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas Reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon V: Skrzynka
Skrzynka:
• dz. 224/5, 232/1, 232/2, 234, 263 235/1 od przystanku PKS w górę wsi do końca miejscowości (plus parking pod kościołem)
• dz.181/3 (obręb Trzebieszowice); 267/1, 269/1 i 268 od DP3258 do DP3258 do zabudowań 69, 70, 71, 71A
• dz. 281 do nr 10
• dz. 258 od drogi gminnej nr 262 do gospodarstwa nr 49
• dz. 262, 264 od DP3258 do drogi 234 (obok kościoła)
• dz. 330/13, 330/3, 330/21 drogi po byłym PGR
Zakres prac oraz zasady ZUD
• Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne;
• Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.
Wykonawca obowiązany jest:
• Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;
• Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) Cena (C) – 60 %
b) Czas reakcji (R) – 40%
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru:
R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt
R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium
Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach
Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut.
Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas Reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon VI: Konradów
Konradów:
• dz. 73, 53, 63, 230 od DP3257 do zabudowań nr 1,2,3,4,5,6
• dz. 11 od DP3257 do zabudowań nr 89
• dz. 22/2 od DP3257 do zabudowań nr 11
• dz. 207 od DP3257 do zabudowań nr 80
• dz. 170 od DP3257 do zabudowań nr 78
• dz. 165 od DP3257 do zabudowań nr 76
• dz. 122 od DP3257 do zabudowań nr 18A
• dz. 171 od DP3257 do zabudowań nr 75
• dz. 129 od DP3257 do zabudowań na dz. 124
• dz. 436 od DP3257 do budynków mieszkalnych (ANR)
• dz. 408 od DP3257 do zabudowań nr 69,70 (wjazd)
• dz. 133/1,133/2; 393 i 394 od DP3257 do ostatnich zabudowań na dz. 399/2
• dz. 420 i 426 od DP3257 do zabudowań 27 przy Kościele
• dz. 358 od DP3257 do zabudowań nr 31
• dz. 352/1, 352/2, 352/3 od DP3257 do zabudowań na dz. 374
• dz. 271 od DP3257 do zabudowań nr 60, 61
• dz. 335 od DP3257 do zabudowań nr 41
• dz. 276 od DP3257 do zabudowań nr 55
• dz. 342 od DP3257 do zabudowań na dz. 343/2
• dz. 336 od DP3257 do zabudowań na dz. 326
• dz. 268 od DP 3257 do zabudowań nr 57
• dz. 314 od DP3257 do zabudowań nr 44 (na dz. 317)
• dz. 309 od DP3257 do zabudowań nr 48
Zakres prac oraz zasady ZUD
• Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne;
• Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.
Wykonawca obowiązany jest:
• Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;
• Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) Cena (C) – 60 %
b) Czas reakcji (R) – 40%
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru:
R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt
R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium
Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach
Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut.
Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas Reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon VII: Stójków
Stójków:
• dz. 63 - droga główna przez wieś Stójków
• dz. 62 od skrzyżowania drogi przez wieś do zabudowań nr 31D – 31 J (wraz z dz. 239/5)
• dz. 127 do zabudowań nr 41 oraz 41A
• dz. 16 od skrzyżowania DW392 do zabudowań na dz. 8, 13. 22 (budynki nr 14, 16, 18)
• dz. 98 od drogi 392 do dworca kolejowego
• dz.126 od wiaduktu kolejowego do dz. 102, 186, i 134/4 (budynki nr 42, 46)
• dz. 294,291,139 oraz 162 (przejazd od wiaduktu do zabudowań 41 A)
• dz. 94/1 i 99 od DW392 do DW392 (dojazd do budynków 37A, 37B i do wiaduktu kolejowego)
• dz. 6 od DW392 do zabudowań nr 15
• dz. 27 od DW392 do granicy lasu (kierunek Karpno)
• dz. 36 od drogi głównej przez wieś do zabudowań nr 24 B, C, D
• dz. 48 do budynku nr 27
• dz. 49 do budynku nr 27B i dalej do torów kolejowych
Zakres prac oraz zasady ZUD
• Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 01.12.2025r. do 31.03.2026r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne;
• Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów.
Wykonawca obowiązany jest:
• Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym;
• Stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) Cena (C) – 60 %
b) Czas reakcji (R) – 40%
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. Kryterium Czas reakcji (R) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany krótszego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg w danym regionie, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru:
R = (Rmax – Rb) / (Rmax – Rmin) x 40 =… pkt
R - ilość przyznanych pkt w ramach kryterium
Rb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach
Rmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Rmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, a maksymalny 90 minut.
Oferowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA: Oferta zawierająca czas reakcji dłuższy niż maksymalny tj. 90 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu reakcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 90 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu reakcji krótszego niż minimalny 30 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+R).
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas Reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ;b) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wg zał. nr 4 (jeśli dotyczy);
c) Odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do podpisania pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy), tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. spółka cywilna, konsorcjum) - art. 58 ustawy Pzp.W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. Szczegółowe informacje dot. składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zawiera ROZDZ.
XVIII SWZ