BZP: Usługa instalacji elementów wyposażenia oraz adaptacji urządzeń środowiskowych w pomieszczeniach, w których przechowywane są zwierzęta laboratoryjne w WIHE
14.11.2025
2025/BZP 00531222/01
WOJSKOWY INSTYTUT HIGIENY I EPIDEMIOLOGII IMIENIA GENERAŁA KAROLA KACZKOWSKIEGO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa instalacji elementów wyposażenia oraz adaptacji urządzeń środowiskowych w pomieszczeniach, w których przechowywane są zwierzęta laboratoryjne w WIHE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT HIGIENY I EPIDEMIOLOGII IMIENIA GENERAŁA KAROLA KACZKOWSKIEGO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010190547
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kozielska 4
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-163
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.klinge@wihe.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wihe.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531222
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00530200
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w odniesieniu do następujących jej postanowień:
1) terminu wykonania Umowy - o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót w przypadku:
a) wystąpienia wad dokumentacji technicznej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy,
b) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na polecenie Zamawiającego,
c) niemożliwego do przewidzenia wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Podstawą dokumentującą zaistnienie zdarzenia wynikającego z warunków atmosferycznych będzie w szczególności informacja z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej potwierdzona przez inspektora nadzoru inwestorskiego,
d) konieczności wykonania robót dodatkowych w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,
e) zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii właściwych podmiotów i organów niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f) zmiany technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania Umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy.
2) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określonego w § 10 ust. 1 Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie trwania Umowy.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożnością dotrzymania umownego terminu zakończenia robót, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3, Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie propozycję przedłużenia terminu wykonania Umowy wraz z opisaniem powyższych okoliczności i uzasadnieniem. Zamawiający ma prawo zmodyfikować propozycję zgłoszoną przez Wykonawcę dotyczącą terminu, stosownie do opisanych okoliczności.