BZP: Usługi pocztowe
14.11.2025
2025/BZP 00532983/01
Gmina Bytom
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi pocztowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Parkowa 2
1.4.2.) Miejscowość: Bytom
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.7.) Numer telefonu: 48 32 7868301
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532983
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00522995
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych na wskazany przez Zamawiającego adres, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy przewidzianych regulaminem Wykonawcy oraz zwrot potwierdzeń odbioru z uwzględnieniem międzynarodowych przepisów pocztowych w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, tj. wiążących Rzeczpospolitą Polską umów międzynarodowych dotyczących świadczenia usług pocztowych oraz wiążących regulaminów Światowego Związku Pocztowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
Przedmiot zamówienia – poza rodzajami przesyłek pocztowych określonych w zał. nr 6 do umowy - obejmuje również przesyłki pocztowe oraz zwroty nadanych przesyłek inne niż wymienione w zał. nr 6 do umowy, występujące w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przedmiot nin. zamówienia nie obejmuje przesyłek wymagających urzędowego potwierdzenia ich nadania.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania – przez cały okres obowiązywania umowy - co najmniej 9 punktami odbiorczymi, w wyodrębnionych obszarach miasta Bytom, tj.:
1) co najmniej po jednym punkcie odbioru: Łagiewniki, Rozbark, Sucha Góra ze Stolarzowicami i z Górnikami, Bobrek z Karbiem, Miechowice, Szombierki, Stroszek-Dąbrowa Miejska z Osiedlem Generała Jerzego Ziętka
2) co najmniej dwa punkty odbioru w Śródmieściu,
które winny być:
a) czynne co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) wyraźnie i widocznie oznaczone na zewnątrz budynku, w których się znajdują – w sposób widoczny nazwą bądź logo Wykonawcy, jednoznacznie wskazującym na placówkę Wykonawcy,
c) posiadać odpowiednie zabezpieczenie techniczne do przechowywania dokumentacji zapewniające brak dostępu osób nieupoważnionych oraz przestrzeganie zapisów § 8 umowy,
d) spełniać warunki określone w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Obsługa klienta w punktach odbiorczych winna być prowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych i informacji przekazywanych w trakcie obsługi przez pracownika punktu i klienta.
W przypadku gdy placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, winno być wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych.
Ww. wyodrębnione obszary miasta wraz z wykazem ulic uregulowane zostały
w uchwale nr XXXVIII/582/05 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 23 lutego 2005r.
w sprawie ustanowienia obszarów, na których można utworzyć dzielnice z późniejszą zmianą wprowadzoną uchwałą nr XXVI/360/08 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 24 kwietnia 2008 roku – uchwały w załączeniu.
3. Wykonawca winien wskazać punkt odbioru, o którym mowa w § 3 ust.2 Projektowanych postanowień umownych.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie stosunku pracy wszystkie
osoby wykonujące prace takie jak:
1) przyjmowanie od Zamawiającego przesyłek pocztowych do nadania,
2) dostarczania przesyłek do adresatów,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Postępowanie nie zostało podzielone na części. Zamawiający wskazuje powody nie dokonania podziału postępowania na części jn.
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym będące przedmiotem niniejszego postępowania nie zostało podzielone na części z uwagi na jednorodność zamawianych usług. Podział zamówienia ze względu na rodzaj przesyłki lub na ilość sztuk, spowodowałby znaczne zwiększenie kosztów stałych realizacji usługi, gdyż każdy z wykonawców jest zobowiązany do świadczenia usługi na terenie całego kraju i za granicą, tym samym wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania placówek awizacyjnych w określonej liczbie i o określonych standardach oraz do zatrudniania na umowę o pracę osób przyjmujących przesyłki do nadania oraz doręczających przesyłki do adresatów. Poniesienie tych samych kosztów zamówienia, bez względu na wielkość realizowanych przesyłek, mogłoby skutkować znacznym zwiększeniem cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę. Przez brak podziału zamówienia na części zapewniona zostaje w ten sposób jednolitość świadczenia usług oraz zwiększa się odpowiedzialność wykonawcy za rezultat końcowy.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że niniejsze postępowanie stanowi jedno z zamówień objętych odrębnymi postępowaniami na usługi pocztowe. Wartość udzielanego zamówienia oszacowania została na poziomie nie przekraczającym „progu unijnego”, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie. Zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych na wskazany przez Zamawiającego adres, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy przewidzianych regulaminem Wykonawcy oraz zwrot potwierdzeń odbioru z uwzględnieniem międzynarodowych przepisów pocztowych w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, tj. wiążących Rzeczpospolitą Polską umów międzynarodowych dotyczących świadczenia usług pocztowych oraz wiążących regulaminów Światowego Związku Pocztowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
Przedmiot zamówienia – poza rodzajami przesyłek pocztowych określonych w zał. nr 6 do umowy - obejmuje również przesyłki pocztowe oraz zwroty nadanych przesyłek inne niż wymienione w zał. nr 6 do umowy, występujące w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przedmiot nin. zamówienia nie obejmuje przesyłek wymagających urzędowego potwierdzenia ich nadania.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania – przez cały okres obowiązywania umowy - co najmniej 9 punktami odbiorczymi, w wyodrębnionych obszarach miasta Bytom, tj.:
1) co najmniej po jednym punkcie odbioru: Łagiewniki, Rozbark, Sucha Góra ze Stolarzowicami i z Górnikami, Bobrek z Karbiem, Miechowice, Szombierki, Stroszek-Dąbrowa Miejska z Osiedlem Generała Jerzego Ziętka
2) co najmniej dwa punkty odbioru w Śródmieściu,
które winny być:
a) czynne co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) wyraźnie i widocznie oznaczone na zewnątrz budynku, w których się znajdują – w sposób widoczny nazwą bądź logo Wykonawcy, jednoznacznie wskazującym na placówkę Wykonawcy,
c) posiadać odpowiednie zabezpieczenie techniczne do przechowywania dokumentacji zapewniające brak dostępu osób nieupoważnionych oraz przestrzeganie zapisów § 8 umowy,
d) spełniać warunki określone w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Obsługa klienta w punktach odbiorczych winna być prowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych i informacji przekazywanych w trakcie obsługi przez pracownika punktu i klienta.
W przypadku gdy placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, winno być wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych.
Ww. wyodrębnione obszary miasta wraz z wykazem ulic uregulowane zostały
w uchwale nr XXXVIII/582/05 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 23 lutego 2005r.
w sprawie ustanowienia obszarów, na których można utworzyć dzielnice z późniejszą zmianą wprowadzoną uchwałą nr XXVI/360/08 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 24 kwietnia 2008 roku – uchwały w załączeniu.
3. Wykonawca winien wskazać punkt odbioru, o którym mowa w § 3 ust.2 Projektowanych postanowień umownych.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie stosunku pracy wszystkie
osoby wykonujące prace takie jak:
1) przyjmowanie od Zamawiającego przesyłek pocztowych do nadania,
2) dostarczania przesyłek do adresatów,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych
5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, polegającej na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w zakresie objętym wymaganym wpisem do rejestru operatorów pocztowych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Postępowanie nie zostało podzielone na części. Zamawiający wskazuje powody nie dokonania podziału postępowania na części jn.
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym będące przedmiotem niniejszego postępowania nie zostało podzielone na części z uwagi na jednorodność zamawianych usług. Podział zamówienia ze względu na rodzaj przesyłki lub na ilość sztuk, spowodowałby znaczne zwiększenie kosztów stałych realizacji usługi, gdyż każdy z wykonawców jest zobowiązany do świadczenia usługi na terenie całego kraju i za granicą, tym samym wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania placówek awizacyjnych w określonej liczbie i o określonych standardach oraz do zatrudniania na umowę o pracę osób przyjmujących przesyłki do nadania oraz doręczających przesyłki do adresatów. Poniesienie tych samych kosztów zamówienia, bez względu na wielkość realizowanych przesyłek, mogłoby skutkować znacznym zwiększeniem cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę. Przez brak podziału zamówienia na części zapewniona zostaje w ten sposób jednolitość świadczenia usług oraz zwiększa się odpowiedzialność wykonawcy za rezultat końcowy.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że niniejsze postępowanie stanowi jedno z zamówień objętych odrębnymi postępowaniami na usługi pocztowe. Wartość udzielanego zamówienia oszacowania została na poziomie nie przekraczającym „progu unijnego”, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie. Zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Platforma dostępna pod adresem: https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Postępowanie na usługę społeczną o wartości mniejszej niż 750 000 euro, nie mniejszej jednak niż 130 000 PLN prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) w związku z art. 359 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn.zm.) - wybór najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzania negocjacji.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia w okresie od dnia zawarcia umowy, przy czym nie wcześniej jak od dnia 2 stycznia 2026 r. i nie później niż do dnia 31 grudnia 2026r. z zastrzeżeniem wcześniejszego wygaśnięcia umowy w przypadku wyczerpania kwoty, do której zawarta zostanie umowa z Wykonawcą i nie skorzystania z prawa opcji.
4. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6. Zamawiający:
a) nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej;
b) nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia;
c) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej i nie przewiduje aukcji elektronicznej.
7. cd. zmian do umowy:
4) zmiana może być wprowadzona wyłącznie wtedy, gdy ma ona bezpośredni wpływ
na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku jej wystąpienia Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę poszczególnych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 6 do umowy przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić w jakim stopniu (o jaki procent) wpłynie ona na wysokość poszczególnych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 6 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień odnośnie wyliczonych kosztów oraz weryfikacji wyliczeń dokonanych przez Wykonawcę we własnym zakresie. Wykonawca może złożyć pisemny wniosek o dokonanie waloryzacji najwcześniej w dniu ogłoszenia ww. komunikatu, o którym mowa w pkt 1), przesyłając jednocześnie propozycję zmiany załącznika nr 6 do umowy,
5) zmiana może być wprowadzona nie wcześniej jak po upływie 6 miesięcy od dnia od którego obowiązuje umowa,
6) zamawiający dopuszcza możliwość jednokrotnego skorzystania przez Wykonawcę
z możliwości waloryzacji cen w trakcie obowiązywania umowy,
7) poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów należy rozumieć zarówno wzrost cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia poszczególnych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 6 do umowy, zawartych w ofercie,
8) uprawnienie do zmiany wynagrodzenia przysługuje zarówno Wykonawcy jak
i Zamawiającemu. W przypadku obniżenia cen lub kosztów w stosunku do cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia poszczególnych cen jednostkowych określonych
w załączniku nr 6 do umowy zawartych w ofercie, powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do Zamawiającego,
z uwagi na ograniczenie pola ilością znaków, cd. dalszy zmian do umowy dostępna jest w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących zał. do SWZ
Po zmianie:
1. Platforma dostępna pod adresem: https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Postępowanie na usługę społeczną o wartości mniejszej niż 750 000 euro, nie mniejszej jednak niż 130 000 PLN prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) w związku z art. 359 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn.zm.) - wybór najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzania negocjacji.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia w okresie od dnia zawarcia umowy, przy czym nie wcześniej jak od dnia 2 stycznia 2026 r. i nie później niż do dnia 31 grudnia 2026r. z zastrzeżeniem wcześniejszego wygaśnięcia umowy w przypadku wyczerpania kwoty, do której zawarta zostanie umowa z Wykonawcą i nie skorzystania z prawa opcji.
4. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
5. Zamawiający:
a) nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej;
b) nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia;
c) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej i nie przewiduje aukcji elektronicznej.
6. cd. zmian do umowy:
4) zmiana może być wprowadzona wyłącznie wtedy, gdy ma ona bezpośredni wpływ
na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku jej wystąpienia Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę poszczególnych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 6 do umowy przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić w jakim stopniu (o jaki procent) wpłynie ona na wysokość poszczególnych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 6 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień odnośnie wyliczonych kosztów oraz weryfikacji wyliczeń dokonanych przez Wykonawcę we własnym zakresie. Wykonawca może złożyć pisemny wniosek o dokonanie waloryzacji najwcześniej w dniu ogłoszenia ww. komunikatu, o którym mowa w pkt 1), przesyłając jednocześnie propozycję zmiany załącznika nr 6 do umowy,
5) zmiana może być wprowadzona nie wcześniej jak po upływie 6 miesięcy od dnia od którego obowiązuje umowa,
6) zamawiający dopuszcza możliwość jednokrotnego skorzystania przez Wykonawcę
z możliwości waloryzacji cen w trakcie obowiązywania umowy,
7) poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów należy rozumieć zarówno wzrost cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia poszczególnych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 6 do umowy, zawartych w ofercie,
8) uprawnienie do zmiany wynagrodzenia przysługuje zarówno Wykonawcy jak
i Zamawiającemu. W przypadku obniżenia cen lub kosztów w stosunku do cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia poszczególnych cen jednostkowych określonych
w załączniku nr 6 do umowy zawartych w ofercie, powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do Zamawiającego,
z uwagi na ograniczenie pola ilością znaków, cd. dalszy zmian do umowy dostępna jest w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących zał. do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Oferta winna składać się z:
1) formularza oferty wraz z Formularzem cenowym
2) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunku udziału w postępowaniu,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – o ile ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot wpisany do ww. rejestrów
oraz jeżeli dotyczy:
4) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) - oświadczenie, z którego winno wynikać, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy
5) w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - dokument potwierdzający udostepnienie zasobów np. pisemne zobowiązanie
6) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 3);
7) dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Po zmianie:
Oferta winna składać się z:
1) formularza oferty wraz z Formularzem cenowym
2) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunku udziału w postępowaniu,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – o ile ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot wpisany do ww. rejestrów
oraz jeżeli dotyczy:
4) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) - oświadczenie, z którego winno wynikać, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy
5) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 3);
6) dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-17 09:00
Po zmianie:
2025-11-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-17 09:15
Po zmianie:
2025-11-19 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-16
Po zmianie:
2025-12-18