BZP: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu (zakupu) dwóch używanych samochodów specjalistycznych wysokiego zgniotu z zabudową jednokomorową do zbierania i transportu odpadów
15.11.2025
2025/BZP 00534251/01
ekoPionki Spółka z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu (zakupu) dwóch używanych samochodów specjalistycznych wysokiego zgniotu z zabudową jednokomorową do zbierania i transportu odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ekoPionki Spółka z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: spółka miejska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369824376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 5
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 602458390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zemelko.piotr1@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ekopionki.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z oo.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka komunalna, odpady, transport”
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu (zakupu) dwóch używanych samochodów specjalistycznych wysokiego zgniotu z zabudową jednokomorową do zbierania i transportu odpadów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9f7a7c1-2f79-4046-b773-1222808435fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9f7a7c1-2f79-4046-b773-1222808435fd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl
).
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne i wymaga posiadania konta „Wykonawcy” lub konta uproszczonego.
Wymagania techniczne obejmują dostęp do komputera z przeglądarką internetową oraz połączeniem szyfrowanym (HTTPS/TLS), możliwość podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym (format PAdES – wewnętrzny).
Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego przez formularze komunikacji to 150 MB, a łączny rozmiar oferty 250 MB.
W przypadku problemów technicznych dostępne jest wsparcie techniczne pod numerem (32) 77 88 999 lub przez formularz „Zgłoś problem” na stronie ezamowienia.gov.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczam, że zostałem poinformowany o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego – ekoPionki Sp. z o.o., ul. Leśna 5, 26-670 Pionki, w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
Przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych osobowych jest ekoPionki Sp. z o.o., a dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i archiwizacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): godnie z art. 23 ust. 1 RODO, stosowanie niektórych praw osób, których dane dotyczą, może być ograniczone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Leasing operacyjny jednego samochodu używanego specjalistycznego wysokiego zgniotu,
4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leasing operacyjny jednego samochodu używanego specjalistycznego wysokiego zgniotu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: erty oceniane będą na podstawie dwóch kryteriów:
Cena brutto realizacji zamówienia – waga 70% (C).
Okres gwarancji – waga 30% (G).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Specyfikację techniczną oferowanej śmieciarki zawierającą dane: producent, model podwozia i zabudowy, rok produkcji, układ osi/rozstaw osi, masę własną, ładowność, normę emisji spalin, moc silnika, pojemność skrzyni ładunkowej, typ urządzenia zasypowego, wyposażenie standardowe i dodatkowe, potwierdzenie CE, język instrukcji PL.Pakiet zdjęć pojazdu (min. 8 ujęć): widok ogólny, kabina, panel sterowania, komora, urządzenie zasypowe, elementy bezpieczeństwa, tabliczki znamionowe podwozia i zabudowy.