BZP: Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2026 r.
02.12.2025
2025/BZP 00570644/01
Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84018147-f20e-4f66-ab77-79395088321d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032267/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.88 Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2026 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.195.2025.DK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 22
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.1 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część I – Chartowo,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 2 numerów gazetek zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.2 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część II – Fabianowo-Kotowo,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.3 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część III – Głuszyna,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 2 numerów gazetek zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.4 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część IV –Górczyn,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.5 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część V – Grunwald Południe,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.6 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część VI – Jeżyce,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.7 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część VII – Junikowo,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 2 numerów gazetek zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.8 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część VIII – Krzesiny-Pokrzywno-Garaszewo,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 2 numerów gazetek zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.9 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część IX – Krzyżowniki-Smochowice,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 2 numerów gazetek zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.10 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część X – Kwiatowe,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.11 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XI – Ławica,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.12 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XII – Podolany,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.13 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XIII – Rataje,
3) zapewnienie możliwości comiesięcznej publikacji 1 artykułu (do 1 500 znaków, ze zdjęciem) w czasopiśmie o zasięgu lokalnym oraz na stronie internetowej.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 1 numeru gazetki zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.14 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XIV – Stare Winogrady,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 2 numerów gazetek zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.15 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XV – Starołęka-Minikowo,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.16 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XVI – Św. Łazarz,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.17 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XVII – Świerczewo,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.18 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XVIII – Umultowo,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 1 numeru gazetki zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.19 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XIX – Winiary,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.20 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XX – Zielony Dębiec,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.21 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XXI – Wola,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 1 numeru gazetki zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 22
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzeniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
c) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
d) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzami cenowymi na daną część, stanowiącym załącznik nr 1.22 do Formularza ofertowego,
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 odrębne, niezależne od siebie części: część XXII –Stare Miasto,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wydruk 2 numerów gazetek zgodnie z postanowieniami umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie w terminie minimum 30 dni przed planowanym dodatkowym wydrukiem numeru gazetki. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,2) Formularz cenowy – załącznik nr 1.1 do 1.22 do Formularza ofertowego (w zakresie części, na jaką Wykonawca składa ofertę),
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2 do SWZ,
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy,
5) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy,
6) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna):
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 2 do SWZ.