BZP: Modernizacja hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w Radzymińskim Ośrodku Kultury i Sportu: Część 1. Remont podłogi sportowej Część 2. Remont zaplecza sanitarno-szatniowego
05.12.2025
2025/BZP 00579838/01
GMINA RADZYMIN
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w Radzymińskim Ośrodku Kultury i Sportu:
Część 1. Remont podłogi sportowej
Część 2. Remont zaplecza sanitarno-szatniowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZYMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w Radzymińskim Ośrodku Kultury i Sportu:
Część 1. Remont podłogi sportowej
Część 2. Remont zaplecza sanitarno-szatniowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d329990-88f4-46f6-a418-9e3827e590a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://radzymin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radzymin.ezamawiajacy.pl Dopuszcza się komunikację między Zamawiającym a Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zp@radzymin.pl . Zapis ten nie dotyczy złożenia oferty.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://radzymin.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
Szczegóły określa pkt XVI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.52.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Remont podłogi sportowej.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w Radzymińskim Ośrodku Kultury i Sportu (ROKiS), zlokalizowanej przy Al. Jana Pawła II 20 w Radzyminie. Inwestycja będzie realizowana w trakcie normalnego funkcjonowania budynku ROKiS.
Wykonawca podczas prowadzonych prac jest zobowiązany zapewnić bezpieczny dostęp użytkownikom do pozostałej części budynku ROKiS, nie objętej pracami budowlanymi. Wykonawca zapewni utrzymanie porządku oraz zapewnieni bezpieczeństwo osobom zaangażowanym przy realizacji zadania oraz osobom postronnym, w strefach wpływu prowadzonych robót oraz terenie przyległym - realizacja zamówienia będzie prowadzona przy normalnym funkcjonowaniu Radzymińskiego Ośrodka Kultury i Sportu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-06-15 do 2026-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Remont zaplecza sanitarno-szatniowego.
Przedmiotem inwestycji jest objęta część budynku ROKiS Radzymin, aleja Jana Pawła II 20 w Radzyminie, na działce nr ew. 99/1, obręb 0017 Radzymin.
Celem inwestycji jest poprawa stanu technicznego wybranych zespołów sanitarno-szatniowych na terenie obiektu.
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje przebudowę i remont węzła sanitarnego znajdującego się na parterze budynku. W skład węzła wchodzą łazienki z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz przedsionek przed wejściem do pomieszczeń sanitarno-szatniowych.
Opcjonalny zakres inwestycji obejmuje przebudowę i remont węzła sanitarnego znajdującego się na pierwszym piętrze budynku. W skład węzła wchodzą łazienki z zapleczem szatniowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, przewiduje w ramach umowy prawo opcji obejmujące remont zaplecza sanitarno-szatniowego znajdującego się na pierwszym piętrze budynku Radzymińskiego Ośrodka Kultury i Sportu.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, o którym mowa jest w ust. 1, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące warunki:
1) zabezpieczenie środków na tę część inwestycji w budżecie Gminy Radzymin bądź pozyskanie środków ze źródeł zewnętrznych,
2) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy uwzględnia pełen opcjonalny zakres zamówienia wskazany w § 2 ust. 1 pkt 2 projektu umowy oraz opisany SWZ.
3. Warunkiem skorzystania z prawa opcji w zakresie opisanym w ust. 1 jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zawiadomienie Wykonawcy przed upływem terminu wskazanego w § 3 ust. 2 projektu umowy złożone w formie pisemnej, co najmniej 3 miesiące przed upływem terminu realizacji przedmiotu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada zdolność zawodową (wiedza i doświadczenie) to jest w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał:
— dla części 1: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie (w rozumieniu Prawa budowlanego), remoncie podłogi sportowej w obiekcie budowlanym, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, o wartości robót nie mniejszej niż 300 000,00 zł każda;
— dla części 2: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie (w rozumieniu Prawa budowlanego) budynku o wartości robót, co najmniej 150.000 zł brutto każda.
W przypadku składania oferty wspólnej, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli spełni go przynajmniej jeden z Wykonawców. Jeżeli zatem wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, planują wspólnie zrealizować część zamówienia objętą warunkiem, wówczas warunek udziału w postępowaniu musi spełnić oddzielnie każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
wykaz robót budowlanych (o których mowa w pkt. VIII 2 ppkt 4 SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:Część 1: 18 000,00 zł.
Część 2: 5 000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Oferta składa przez Spółki cywilne jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców (konsorcjantów), którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy.2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określają projektu umów, które stanowi załączniki nr 7.1, 7.2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://radzymin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak