BZP: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach w 2026 roku.”
09.12.2025
2025/BZP 00584723/01
GMINA MIĘDZYZDROJE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach w 2026 roku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.4.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00584723
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00559580
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający, Gmina Międzyzdroje, działając na podstawie art. 286 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), informuje o dokonaniu zmian w zapisach SWZ w następującym zakresie:
1. Zamawiający dokonuje zmian zapisów we wzorze umowy w § 3 ust. 1 pkt. 6. „Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Nadawcy”
Aktualne brzmienie tego zapisu:
„Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień wpływu środków na rachunek bankowy Wykonawcy”.
2. Zamawiający dodaje ust. 6 do § 8 wzoru umowy który brzmi:
Niezależnie od postanowień ust. 5, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych Asortymentu w przypadku zmiany cen usług powszechnych przez Operatora zaakceptowanej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 23 ;listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 366 z późn. zm.). Zmiana cen jednostkowych nastąpi na udokumentowany wniosek Operatora w drodze zmiany Umowy, pod rygorem nieważności, w formie pisemnego aneksu.
3. Zamawiający modyfikuje zapisy w Opisie Przedmiotu Zamówienia w pkt. 18
Aktualne brzmienie tego zapisu:
Operator zobowiązany jest do wystawiania faktury zbiorczej za wykonane usługi na rzecz Zamawiającego z jednoczesnym dokładnym wyszczególnieniem rodzaju usług w specyfikacji. Od momentu obowiązkowego korzystania z systemu elektronicznego fakturowania KSeF, wystawiane faktury będą przekazywane do Zamawiającego za jego pośrednictwem, natomiast specyfikacja będzie generowana z systemu do wystawionej faktury i wysyłana w formie pliku na adres e-mail Zamawiającego tj. um_mariankowalewski@miedzyzdroje.pl.
4. Zamawiający wykreśla zapisy w OPZ w pkt. 2 lit.e) i f), oraz w pkt.6.(poprzedni pkt 5.).
5. Zamawiający dodaje pkt. 3. Do OPZ o brzmieniu:
Obrót zagraniczny:
- Realizacja usług pocztowych w obrocie zagranicznym odbywać się będzie na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe, międzynarodowych przepisów pocztowych, tj. Światowej Konwencji Pocztowej Doha 2012 (Dz. U. z 02.10.2015 r., poz. 1522) wraz z aktami wykonawczymi: Regulaminem Poczty Listowej – Berno 2013 i Regulaminem dotyczącym paczek pocztowych – Berno 2013 oraz na podstawie Regulaminów usług pocztowych w obrocie zagranicznym.
- Przesyłki będą dostarczane do każdego wskazanego miejsca za granicą objętego porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.
- Zasady doręczania i awizowania przesyłek listowych poleconych (również postępowanie ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) zostały określone w międzynarodowych pocztowych aktach prawnych.
- Terminy na wniesienie reklamacji (dla przesyłek listowych poleconych oraz paczek, maksym. termin na złożenie reklamacji wynosi 6 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu nadania) oraz ich rozpatrzenie (do 3 miesięcy), a także odpowiedzialność operatorów pocztowych i należne odszkodowanie w przypadku niewykonania bądź nienależytego wykonania usług, zostały określone w ww. międzynarodowych pocztowych aktach prawnych oraz Regulaminach usług w obrocie zagranicznym.
- Nie przyjmuje się potwierdzenia odbioru do przesyłki rejestrowanej wysyłanej do Brazylii, Danii i Wielkiej Brytanii oraz Irlandii Płn.
6. Zamawiający wydłuża termin składania ofert na dzień 15.12.2025 r.
7. Zamawiający dołącza do dokumentów postępowania Załącznik nr 4/ Załącznik nr 3 do umowy - Formularz cenowy.
Zaktualizowane dokumenty dołączone do postępowania widnieją pod nazwą:
1) 09_12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2026 - Zał. Nr 1
2) 09_12 Wzór umowy
3) Załącznik nr 4 Załącznik nr 3 do umowy FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-11 08:00
Po zmianie:
2025-12-15 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-11 08:05
Po zmianie:
2025-12-15 08:05