BZP: Przebudowa budynków Urzędu Miasta
10.12.2025
2025/BZP 00587798/01
Miasto Zduńska Wola
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa budynków Urzędu Miasta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.4.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 438250229
1.4.8.) Numer faksu: +48 438250202
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: t.witaszczyk@zdunskawola.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587798
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00559045
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2. Część nr 1 - remont piwnicy obejmujący wykonanie następujących elementów:
1) rozbiórkę wtórnej ściany działowej;
2) usunięcie płytek z pom. -1.1 . i -1.2;
3) skucie posadzki betonowej i dolnej warstwy z cegły ceramicznej w całej piwnicy;
4) remont posadzek wraz z wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej;
5) skucie tynków ze ścian i stropów;
6) osuszanie i ozonowanie i dezynfekcja ścian i sufitów;
7) roboty ziemne;
8) wykonanie izolacji przeciwwodnej zewnętrznych ścian piwnicy;
9) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych piwnicy;
10) wykonanie iniekcji krystalicznej dwurzędowej ścian zewnętrznych i wewnętrznych;
11) osuszanie i ozonowanie pomieszczeń;
12) wzmocnienie spękań kotwami stalowymi;
13) wykonanie otworów włazowych do niedostępnej części piwnicy;
14) wykonanie nowych warstw posadzki: izolacji przeciwwilgociowej, termicznej i wylewki zbrojonej;
15) wykonanie posadzki z gresu klejonego na wykonanym podłożu;
16) montaż opraw w istn. punktach;
17) demontaż i ułożenie kostki brukowej po wykonaniu izolacji;
18) przebudowa układu nawiewnego kratek wentylacyjnych;
19) likwidacja studni wraz ułożeniem kostki brukowej;
20) sprawdzenie, udrożnienie, czyszczenie istn. kanałów wentylacyjnych:
21) montaż wentylatorów dachowych z okablowaniem – 2 szt. o parametrach:
22) wykonanie izolacji studni schładzającej;
23) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień – jeśli dotyczy;
24) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego i oznakowania – jeśli dotyczy;
25) dostawa i montaż mechanicznego kondensacyjnego osuszacza wilgoci;
26) ułożenie uziomu poziomego wokół budynku - bednarka ocynkowana.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania następujących elementów:
1) wymiany drzwi do piwnicy na EI 30,
2) wykonania tynków renowacyjnych na ścianach i sufitach,
3) remontu schodów.
Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia
2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej,
a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
f) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych / technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny,
g) rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy (roboty zaniechane), z uwzględnieniem pkt 3 poniżej;
3) Zmiana wysokości wynagrodzenia brutto będzie możliwa w przypadku:
rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy, zwanych robotami zaniechanymi - rozliczenie robót zaniechanych nastąpi z odpowiednim zastosowaniem zapisów § 14 niniejszej umowy, przy czym powyższe nie może prowadzić do obniżenia wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy poniżej 75 % wynagrodzenia za wykonanie umowy określonego w § 3 ust. 1 przed dokonaniem zmiany z tego tytułu (minimalna wartość wynagrodzenia).
4) Zmiany nieistotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 Pzp, w szczególności o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie mające wpływu na realizację przedmiotu zamówienia.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
Po zmianie:
2. Część nr 1 - remont piwnicy obejmujący wykonanie następujących elementów:
1) rozbiórkę wtórnej ściany działowej;
2) usunięcie płytek z pom. -1.1 . i -1.2;
3) skucie posadzki betonowej i dolnej warstwy z cegły ceramicznej w całej piwnicy;
4) remont posadzek wraz z wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej;
5) skucie tynków ze ścian i stropów;
6) osuszanie i ozonowanie i dezynfekcja ścian i sufitów;
7) roboty ziemne;
8) wykonanie izolacji przeciwwodnej zewnętrznych ścian piwnicy;
9) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych piwnicy;
10) wykonanie iniekcji krystalicznej dwurzędowej ścian zewnętrznych i wewnętrznych;
11) osuszanie i ozonowanie pomieszczeń;
12) wzmocnienie spękań kotwami stalowymi;
13) wykonanie otworów włazowych do niedostępnej części piwnicy;
14) wykonanie nowych warstw posadzki: izolacji przeciwwilgociowej, termicznej i wylewki zbrojonej;
15) wykonanie posadzki z gresu klejonego na wykonanym podłożu;
16) montaż opraw w istn. punktach;
17) demontaż i ułożenie kostki brukowej po wykonaniu izolacji;
18) przebudowa układu nawiewnego kratek wentylacyjnych;
19) likwidacja studni wraz ułożeniem kostki brukowej;
20) sprawdzenie, udrożnienie, czyszczenie istn. kanałów wentylacyjnych:
21) montaż wentylatorów dachowych z okablowaniem – 2 szt. o parametrach:
22) wykonanie izolacji studni schładzającej;
23) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień – jeśli dotyczy;
24) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego i oznakowania – jeśli dotyczy;
25) dostawa i montaż mechanicznego kondensacyjnego osuszacza wilgoci;
26) ułożenie uziomu poziomego wokół budynku - bednarka ocynkowana.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania następujących elementów:
1) wymiany drzwi do piwnicy na EI 30,
2) wykonania tynków renowacyjnych na ścianach i sufitach,
3) remontu schodów.
Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia
2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej,
a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
f) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych / technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny,
g) rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy (roboty zaniechane), z uwzględnieniem pkt 3 poniżej;
3) Zmiana wysokości wynagrodzenia brutto będzie możliwa w przypadku:
rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy, zwanych robotami zaniechanymi - rozliczenie robót zaniechanych nastąpi z odpowiednim zastosowaniem zapisów § 14 niniejszej umowy, przy czym powyższe nie może prowadzić do obniżenia wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy poniżej 75 % wynagrodzenia za wykonanie umowy określonego w § 3 ust. 1 przed dokonaniem zmiany z tego tytułu (minimalna wartość wynagrodzenia).
4) Zmiany nieistotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 Pzp, w szczególności o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie mające wpływu na realizację przedmiotu zamówienia.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
3. Część nr 2 – przebudowa pomieszczeń nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5; 1.6 i 1.7 na piętrze budynku nr 3.
1) Zakres robót w pomieszczeniach nr 1.6 i 1.7:
a) Rozbiórka i montaż nowej ściany działowej EI 15 z płyt GKF;
b) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;
c) poszerzenie otworu drzwiowego;
d) montaż nadproży;
e) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych wraz z ich obróbką;
f) demontaż parapetów wewnętrznych;
g) dostawa i montaż parapetów wewnętrznych;
h) usunięcie warstw wierzchnich istniejących posadzek;
i) wykonanie nowych warstw posadzek wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej;
j) dostawa i montaż wykładziny elastycznej na posadzce z wywinięciem na ściany;
k) remont okładzin ściennych;
l) usunięcie istniejącego osprzętu instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem;
m) przebudowa pionów c.o.;
n) przebudowa instalacji c.o. w pomieszczeniach – przebudowa podejść (gałązek), dostawa i montaż grzejników oraz armatury (zaworów termostatycznych z głowicami i zaworów powrotnych),
o) zabezpieczenie stropu w celu uzyskania wymaganej odporności ogniowej;
p) poszerzenie otworu drzwiowego wraz z montażem nadproża;
q) wykonanie systemowych sufitów podwieszanych kasetonowych gk (modułowych) na stelażu – moduł 600x600 mm;
r) malowanie ścian;
s) dostawa i montaż rolet wewnętrznych okien;
t) wykonanie nowej instalacji oświetleniowej;
u) dostawa i montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych - oprawy LED 35W 4100 lm 4000K 600 x600 mm. Oprawa wyposażona w mikropryzmatyczny dyfuzor zapewniający stopień ochrony przed olśnieniem
Po zmianie:
3. Część nr 2 – przebudowa pomieszczeń nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5; 1.6 i 1.7 na piętrze budynku nr 3.
1) Zakres robót w pomieszczeniach nr 1.6 i 1.7:
a) Rozbiórka i montaż nowej ściany działowej EI 15 z płyt GKF;
b) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;
c) poszerzenie otworu drzwiowego;
d) montaż nadproży;
e) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych wraz z ich obróbką;
f) demontaż parapetów wewnętrznych;
g) dostawa i montaż parapetów wewnętrznych;
h) usunięcie warstw wierzchnich istniejących posadzek;
i) wykonanie nowych warstw posadzek wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej;
j) dostawa i montaż wykładziny elastycznej na posadzce z wywinięciem na ściany;
k) remont okładzin ściennych;
l) usunięcie istniejącego osprzętu instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem;
m) przebudowa pionów c.o.;
n) przebudowa instalacji c.o. w pomieszczeniach – przebudowa podejść (gałązek), dostawa i montaż grzejników oraz armatury (zaworów termostatycznych z głowicami i zaworów powrotnych),
o) zabezpieczenie stropu w celu uzyskania wymaganej odporności ogniowej;
p) poszerzenie otworu drzwiowego wraz z montażem nadproża;
q) wykonanie systemowych sufitów podwieszanych kasetonowych gk (modułowych) na stelażu – moduł 600x600 mm;
r) malowanie ścian;
s) dostawa i montaż rolet wewnętrznych okien;
t) wykonanie nowej instalacji oświetleniowej;
u) dostawa i montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych - oprawy LED 35W 4100 lm 4000K 600 x600 mm. Oprawa wyposażona w mikropryzmatyczny dyfuzor zapewniający stopień ochrony przed olśnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-12 10:00
Po zmianie:
2025-12-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-12 10:00
Po zmianie:
2025-12-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-10
Po zmianie:
2026-01-13