BZP: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podlechy”
11.12.2025
2025/BZP 00593271/01
GMINA KORSZE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podlechy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORSZE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743605
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13
1.4.2.) Miejscowość: Korsze
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-430
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.7.) Numer telefonu: 89 7541828
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim_korsze@korsze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.korsze.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00593271
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00589805
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający zmienia ogłoszenie o zamówieniu oraz projektowane postanowienia umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
Zadanie jest przedmiotem dofinansowania ze środków Rządowego Programu Rozwoju Północno-Wschodnich Obszarów Przygranicznych 2024-2030. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch częściach w następujący sposób:
1) pierwsza część w formie zaliczki w wysokości 10 % wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy, tj. ……………. PLN i po złożeniu przez Wykonawcę wniosku o wypłatę zaliczki. Wniosek o wypłatę zaliczki Wykonawca może złożyć po uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót oraz po przekazaniu mu placu budowy załączając do wniosku fakturę zaliczkową z terminem płatności 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura zaliczkowa podlega rozliczeniu w ramach wynagrodzenia umownego z Wykonawcą.
2) druga część w wysokości kwoty wynagrodzenia umownego pomniejszonej o kwotę zaliczki wypłaconej w pierwszej części, po dokonaniu odbioru końcowego zadania.