BZP: Usługi przeglądów, konserwacji, rozbudowy i napraw systemów monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych oraz systemów kontroli dostępu w obiektach UMCS
11.12.2025
2025/BZP 00593751/01
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi przeglądów, konserwacji, rozbudowy i napraw systemów monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych oraz systemów kontroli dostępu w obiektach UMCS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 537 59 65
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00593751
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00576314
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający określa minimalny warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień, tj.:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia tj.: aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony mienia realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2025r., poz. 532).
2. Zdolności techniczne lub zawodowe:
Zamawiający określa minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych:
A) Doświadczenie:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie przeglądów lub / i konserwacji lub / i napraw systemów monitoringu wizyjnego lub / i systemów alarmowych lub / i systemów kontroli dostępu, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto* dla jednej usługi.
Przez wartość jednej usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych lub wykonywanych usług w ramach jednej umowy.
W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli część zamówienia już faktycznie wykonana spełni wymogi określone przez Zamawiającego w zakresie wartości przedstawionej usługi.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.
B) Kwalifikacje zawodowe:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia osoby, które będą posiadały następujące kwalifikacje zawodowe:
- minimum dwie osoby posiadające uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do obsługi podestów ruchomych – wolnobieżnych;
- minimum dwie osoby posiadające uprawnienia SEP E+D;
- minimum dwie osoby posiadające zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji;
- minimum jedna osoba posiadająca certyfikat okablowania strukturalnego;
- minimum jedna osoba lub więcej osób, które odbyły szkolenie w zakresie obsługi / konserwacji niżej wymienionych systemów użytkowanych przez Zamawiającego, tj.:
a) systemów kontroli dostępu:
• Iprotect
• Aritech lub AssaAbloy
b) SSWiN:
• Satel Centrale Integra
• Aritech Master
c) systemów oraz urządzeń CCTV:
• Platforma VDG Sense
• Platforma Luxriot
• Mobotix
• I-pro
Uwaga: Wykonawca może skierować do realizacji przedmiotowego zamówienia minimum dwie osoby lub więcej osób, które będą łącznie posiadały wszystkie wyżej wymienione kwalifikacje zawodowe.
Po zmianie:
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający określa minimalny warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień, tj.:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia tj.: aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony mienia realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2025r., poz. 532).
2. Zdolności techniczne lub zawodowe:
Zamawiający określa minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych:
A) Doświadczenie:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie przeglądów lub / i konserwacji lub / i napraw systemów monitoringu wizyjnego lub / i systemów alarmowych lub / i systemów kontroli dostępu, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto* dla jednej usługi.
Przez wartość jednej usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych lub wykonywanych usług w ramach jednej umowy.
W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli część zamówienia już faktycznie wykonana spełni wymogi określone przez Zamawiającego w zakresie wartości przedstawionej usługi.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.
B) Kwalifikacje zawodowe:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia osoby, które będą posiadały następujące kwalifikacje zawodowe:
- minimum dwie osoby posiadające uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do obsługi podestów ruchomych – wolnobieżnych;
- minimum dwie osoby posiadające uprawnienia SEP E+D;
- minimum dwie osoby posiadające zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji;
- minimum jedna osoba posiadająca certyfikat okablowania strukturalnego;
- minimum jedna osoba lub więcej osób, które odbyły szkolenie w zakresie obsługi / konserwacji niżej wymienionych systemów użytkowanych przez Zamawiającego, tj.:
a) systemów kontroli dostępu:
• Iprotect
• Aritech lub AssaAbloy
b) SSWiN:
• Satel Centrale Integra
• Aritech Master
c) systemów oraz urządzeń CCTV:
• Platforma VDG Sense
• Platforma Luxriot
• Mobotix
Uwaga: Wykonawca może skierować do realizacji przedmiotowego zamówienia minimum dwie osoby lub więcej osób, które będą łącznie posiadały wszystkie wyżej wymienione kwalifikacje zawodowe.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-15 11:00
Po zmianie:
2025-12-18 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-15 11:15
Po zmianie:
2025-12-18 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-13
Po zmianie:
2026-01-16