BZP: Świadczenie usług w postaci kart abonamentowych zapewniających dostęp do usług i obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników DSDiK we Wrocławiu oraz osób towarzyszących
15.12.2025
2025/BZP 00599033/01
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w postaci kart abonamentowych zapewniających dostęp do usług i obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników DSDiK we Wrocławiu oraz osób towarzyszących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-425
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dsdik.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dsdik.wroc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarząd drogowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w postaci kart abonamentowych zapewniających dostęp do usług i obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników DSDiK we Wrocławiu oraz osób towarzyszących
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b47dcb0-3863-4f45-ab02-e45aea3f7c4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00599033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b47dcb0-3863-4f45-ab02-e45aea3f7c4f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NI.2720.131.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w postaci kart abonamentowych zapewniających dostęp do usług i obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników DSDiK we Wrocławiu oraz osób towarzyszących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości usług w zależności od potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 30% liczby pracowników Zamawiającego korzystających z programu w stosunku do całego zamówienia.Do korzystania z programu w pierwszym okresie rozliczeniowym planuje się zgłosić 85 pracowników.
Liczba pracowników zainteresowanych korzystaniem z usług będzie zmienna i uzależniona od potrzeb Zamawiającego. Zmiany liczby osób objętych dostępem do usług będą odbywać się w cyklach miesięcznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-01 do 2027-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna za zdolnego do należytego wykonania zamówienia takiego Wykonawcę, który na dzień składania ofert zapewnia swoim klientom dostęp umożliwiający wejście i korzystanie z usług w:1) co najmniej 200 obiektach sportowo-rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie województwa dolnośląskiego, w tym minimum:
o 50 obiektach we Wrocławiu,
o 15 obiektach w każdej z następujących miejscowości: Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych,
o co najmniej 3 obiektach sportowo-rekreacyjnych położonych w promieniu 25 km od każdej z następujących miejscowości (na terenie województwa dolnośląskiego): Czadrów, Tylice, Chocianów, Rudna, Wądroże Wielkie, Góra, Lądek-Zdrój, Olszyniec, Ścinawka Średnia, Cieszyce.
Wszystkie wskazane obiekty muszą być zróżnicowane pod względem charakteru oraz objęte ważnymi umowami o współpracy z Wykonawcą.
Przez „Obiekt” Zamawiający rozumie miejsce, w którym świadczone są usługi sportowo-rekreacyjne.
Usługi świadczone przez jeden podmiot pod tym samym adresem zamawiający traktuje jako jeden obiekt.
Usługi świadczone przez różne podmioty pod tym samym adresem zamawiający traktuje jako odrębne obiekty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – według załącznika do SWZ „WYKAZ OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH”.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WRAZ Z OFERTĄ Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) FORMULARZ CENOWY.
3) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY oraz oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.2. i 9.8. SWZ (jeżeli dotyczy).
4) OŚWIADCZENIE PODMIOTÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, o którym mowa w pkt 10.4. SWZ (jeżeli dotyczy).
5) DOWÓD WNIESIENIA WADIUM w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu.
6) DOKUMENTY, Z KTÓRYCH WYNIKA PRAWO DO PODPISANIA OFERTY, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7) PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być przekazane w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.