BZP: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania”
15.12.2025
2025/BZP 00600349/01
Miejski Ośrodek Polityki Społecznej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Polityki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341237407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566835412
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsum@golub-dobrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.golub-dobrzyn.pl/573,mops
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63dbcc91-70ec-4559-b6c0-80f18c331a98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00600349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002280/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji dla osób z zaburzeniami psychicznymi obsługiwanych przez Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu w 2026r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mops_golub-dobrzyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mops_golub-dobrzyn (dalej jako: ”Platforma”). Wszelkie zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).
13.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz inne dokumenty i oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
13.3. Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mops_golub-dobrzyn
13.4. W przypadku awarii platformy, Zamawiający może również kontaktować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: mopsum@golub-dobrzyn.pl a wszelkie informacje odnośnie postępowania zostaną umieszczone na stronie internetowej zamawiającego: https://www.bipmops.golub-dobrzyn.pl/.
13.5. Regulamin korzystania z Platformy Zakupowej znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
13.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobierania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym postepowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie http://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
13.7. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla mniejszej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych w związku z realizacją postępowania przetargowego pod nazwą: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania” jest Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu, ul. Kilińskiego 10, 87-400 Golub-Dobrzyń, adres e-mail: mopsum@golub-dobrzyn.pl telefon kontaktowy: 56 683 54 10 do 13 wew. 42
2. Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 4a i 4b do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.
3. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w punkcie 2.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w załączeniu do oferty, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO, stanowiący załącznik nr 4a i 4b do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego spanienia obowiązku informacyjnego z Art. 13 i 14 RODO, o którym mowa w zał. 4a i 4b do SWZ, również w trakcie realizacji umowy w przypadku jej zawarcia w wyniku niniejszego postepowania i zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu podpisanego obowiązku informacyjnego w dniu przekazania danych, nie późnij niż 10 dni od przekazania danych Zamawiającemu z zastrzeżeniem, że Wykonawca przekaże Zamawiającemu jako załącznik do podpisywanej umowy, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AO.271.1.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej (dla dzieci i dorosłych): przewiduje się około 1 368 godzin rocznie, co stanowić będzie około 26 godzin tygodniowo w zależności od tygodnia w którym będą prowadzone specjalistyczne usługi opiekuńcze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.4. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu, zgodnie z postanowieniami pkt. 4.5. i 4.6, ze względu na specyfikację zamówienia, którego cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia lub sytuację życiową podopiecznych. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny usługi.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia, stosowanie do potrzeb, przy uwzględnieniu zaoferowanej przez wybranego Wykonawcy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. Jeżeli zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin usługi będącej przedmiotem zamówienia stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert, które nie podlegają odrzuceniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
21.2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w następujących kryteriach:
1) kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 60%;
2) kryterium nr 2: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D) - waga kryterium 40%.
Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru: L = C+D
gdzie:
L - łączna liczba punktów,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych”.
21.3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
21.4. Ocena punktowa w kryterium nr 1 - „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ceny oferty brutto i przeliczona według wzoru:
liczba punktów (C) = (najniższa cena brutto/cena brutto oferty ocenianej) x 100 pkt x 60%.
21.5. Ocena punktowa w kryterium nr 2 – „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym wg następujących zasad:
1) punktowane będzie udokumentowane doświadczenie zawodowe (liczone w latach stażu pracy) osoby (specjalisty – terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
Liczba lat stażu pracy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi Liczba punktów D
Co najmniej 2 lata 0 pkt
Co najmniej 3 lata 20 pkt
Co najmniej 4 lata 30 pkt
Co najmniej 5 lat 40 pkt
2) za udokumentowane doświadczenie Zamawiający rozumie takie doświadczenie, które zostało potwierdzone przez świadectwo pracy lub zaświadczenie;
3) w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia;
4) informacje o doświadczeniu zawodowym osoby (osób) wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie podlegającym ocenie w ramach kryterium nr 2, nie podlegają uzupełnianiu oraz wyjaśnianiu;
5) jeżeli w złożonych wraz z ofertą dokumentów lub w wyniku zastosowania procedury przewidzianej w art. 274 ust. 1 lub w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca wskaże, że do realizacji zamówienia skieruje inną osobę (osoby) niż wymienioną w Formularzu ofertowym, wówczas oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w ramach kryterium nr 2;
6) maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium nr 2 wynosi 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie zajęć z logopedą (dla dzieci i dorosłych): przewiduje się około 353 godzin rocznie, co stanowić będzie około 7 godzin tygodniowo w zależności od tygodnia w którym będą prowadzone specjalistyczne usługi opiekuńcze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.4. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu, zgodnie z postanowieniami pkt. 4.5. i 4.6, ze względu na specyfikację zamówienia, którego cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia lub sytuację życiową podopiecznych. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny usługi.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia, stosowanie do potrzeb, przy uwzględnieniu zaoferowanej przez wybranego Wykonawcy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. Jeżeli zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin usługi będącej przedmiotem zamówienia stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert, które nie podlegają odrzuceniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
21.2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w następujących kryteriach:
1) kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 60%;
2) kryterium nr 2: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D) - waga kryterium 40%.
Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru: L = C+D
gdzie:
L - łączna liczba punktów,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych”.
21.3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
21.4. Ocena punktowa w kryterium nr 1 - „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ceny oferty brutto i przeliczona według wzoru:
liczba punktów (C) = (najniższa cena brutto/cena brutto oferty ocenianej) x 100 pkt x 60%.
21.5. Ocena punktowa w kryterium nr 2 – „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym wg następujących zasad:
1) punktowane będzie udokumentowane doświadczenie zawodowe (liczone w latach stażu pracy) osoby (specjalisty – terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
Liczba lat stażu pracy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi Liczba punktów D
Co najmniej 2 lata 0 pkt
Co najmniej 3 lata 20 pkt
Co najmniej 4 lata 30 pkt
Co najmniej 5 lat 40 pkt
2) za udokumentowane doświadczenie Zamawiający rozumie takie doświadczenie, które zostało potwierdzone przez świadectwo pracy lub zaświadczenie;
3) w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia;
4) informacje o doświadczeniu zawodowym osoby (osób) wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie podlegającym ocenie w ramach kryterium nr 2, nie podlegają uzupełnianiu oraz wyjaśnianiu;
5) jeżeli w złożonych wraz z ofertą dokumentów lub w wyniku zastosowania procedury przewidzianej w art. 274 ust. 1 lub w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca wskaże, że do realizacji zamówienia skieruje inną osobę (osoby) niż wymienioną w Formularzu ofertowym, wówczas oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w ramach kryterium nr 2;
6) maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium nr 2 wynosi 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie wsparcia psychologicznego (dla dzieci i dorosłych): przewiduje się około 48 godzin rocznie, co stanowić będzie około 1 godzin tygodniowo w zależności od tygodnia w którym będą prowadzone specjalistyczne usługi opiekuńcze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.4. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu, zgodnie z postanowieniami pkt. 4.5. i 4.6, ze względu na specyfikację zamówienia, którego cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia lub sytuację życiową podopiecznych. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny usługi.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia, stosowanie do potrzeb, przy uwzględnieniu zaoferowanej przez wybranego Wykonawcy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. Jeżeli zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin usługi będącej przedmiotem zamówienia stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert, które nie podlegają odrzuceniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
21.2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w następujących kryteriach:
1) kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 60%;
2) kryterium nr 2: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D) - waga kryterium 40%.
Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru: L = C+D
gdzie:
L - łączna liczba punktów,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych”.
21.3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
21.4. Ocena punktowa w kryterium nr 1 - „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ceny oferty brutto i przeliczona według wzoru:
liczba punktów (C) = (najniższa cena brutto/cena brutto oferty ocenianej) x 100 pkt x 60%.
21.5. Ocena punktowa w kryterium nr 2 – „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym wg następujących zasad:
1) punktowane będzie udokumentowane doświadczenie zawodowe (liczone w latach stażu pracy) osoby (specjalisty – terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
Liczba lat stażu pracy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi Liczba punktów D
Co najmniej 2 lata 0 pkt
Co najmniej 3 lata 20 pkt
Co najmniej 4 lata 30 pkt
Co najmniej 5 lat 40 pkt
2) za udokumentowane doświadczenie Zamawiający rozumie takie doświadczenie, które zostało potwierdzone przez świadectwo pracy lub zaświadczenie;
3) w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia;
4) informacje o doświadczeniu zawodowym osoby (osób) wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie podlegającym ocenie w ramach kryterium nr 2, nie podlegają uzupełnianiu oraz wyjaśnianiu;
5) jeżeli w złożonych wraz z ofertą dokumentów lub w wyniku zastosowania procedury przewidzianej w art. 274 ust. 1 lub w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca wskaże, że do realizacji zamówienia skieruje inną osobę (osoby) niż wymienioną w Formularzu ofertowym, wówczas oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w ramach kryterium nr 2;
6) maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium nr 2 wynosi 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie integracji sensorycznej (dla dzieci i dorosłych): - przewiduje się około 65 godzin rocznie, co stanowić będzie około 1 godzin tygodniowo w zależności od tygodnia w którym będą prowadzone specjalistyczne usługi opiekuńcze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.4. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu, zgodnie z postanowieniami pkt. 4.5. i 4.6, ze względu na specyfikację zamówienia, którego cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia lub sytuację życiową podopiecznych. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny usługi.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia, stosowanie do potrzeb, przy uwzględnieniu zaoferowanej przez wybranego Wykonawcy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. Jeżeli zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin usługi będącej przedmiotem zamówienia stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert, które nie podlegają odrzuceniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
21.2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w następujących kryteriach:
1) kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 60%;
2) kryterium nr 2: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D) - waga kryterium 40%.
Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru: L = C+D
gdzie:
L - łączna liczba punktów,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych”.
21.3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
21.4. Ocena punktowa w kryterium nr 1 - „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ceny oferty brutto i przeliczona według wzoru:
liczba punktów (C) = (najniższa cena brutto/cena brutto oferty ocenianej) x 100 pkt x 60%.
21.5. Ocena punktowa w kryterium nr 2 – „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym wg następujących zasad:
1) punktowane będzie udokumentowane doświadczenie zawodowe (liczone w latach stażu pracy) osoby (specjalisty – terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
Liczba lat stażu pracy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi Liczba punktów D
Co najmniej 2 lata 0 pkt
Co najmniej 3 lata 20 pkt
Co najmniej 4 lata 30 pkt
Co najmniej 5 lat 40 pkt
2) za udokumentowane doświadczenie Zamawiający rozumie takie doświadczenie, które zostało potwierdzone przez świadectwo pracy lub zaświadczenie;
3) w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia;
4) informacje o doświadczeniu zawodowym osoby (osób) wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie podlegającym ocenie w ramach kryterium nr 2, nie podlegają uzupełnianiu oraz wyjaśnianiu;
5) jeżeli w złożonych wraz z ofertą dokumentów lub w wyniku zastosowania procedury przewidzianej w art. 274 ust. 1 lub w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca wskaże, że do realizacji zamówienia skieruje inną osobę (osoby) niż wymienioną w Formularzu ofertowym, wówczas oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w ramach kryterium nr 2;
6) maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium nr 2 wynosi 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie zajęć z pedagogiem (dla dzieci i dorosłych): przewiduje się około 128 godzin rocznie, co stanowić będzie około 2 godzin tygodniowo w zależności od tygodnia w którym będą prowadzone specjalistyczne usługi opiekuńcze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.4. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu, zgodnie z postanowieniami pkt. 4.5. i 4.6, ze względu na specyfikację zamówienia, którego cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia lub sytuację życiową podopiecznych. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny usługi.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia, stosowanie do potrzeb, przy uwzględnieniu zaoferowanej przez wybranego Wykonawcy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. Jeżeli zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin usługi będącej przedmiotem zamówienia stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert, które nie podlegają odrzuceniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
21.2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w następujących kryteriach:
1) kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 60%;
2) kryterium nr 2: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D) - waga kryterium 40%.
Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru: L = C+D
gdzie:
L - łączna liczba punktów,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych”.
21.3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
21.4. Ocena punktowa w kryterium nr 1 - „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ceny oferty brutto i przeliczona według wzoru:
liczba punktów (C) = (najniższa cena brutto/cena brutto oferty ocenianej) x 100 pkt x 60%.
21.5. Ocena punktowa w kryterium nr 2 – „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym wg następujących zasad:
1) punktowane będzie udokumentowane doświadczenie zawodowe (liczone w latach stażu pracy) osoby (specjalisty – terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
Liczba lat stażu pracy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi Liczba punktów D
Co najmniej 2 lata 0 pkt
Co najmniej 3 lata 20 pkt
Co najmniej 4 lata 30 pkt
Co najmniej 5 lat 40 pkt
2) za udokumentowane doświadczenie Zamawiający rozumie takie doświadczenie, które zostało potwierdzone przez świadectwo pracy lub zaświadczenie;
3) w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia;
4) informacje o doświadczeniu zawodowym osoby (osób) wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie podlegającym ocenie w ramach kryterium nr 2, nie podlegają uzupełnianiu oraz wyjaśnianiu;
5) jeżeli w złożonych wraz z ofertą dokumentów lub w wyniku zastosowania procedury przewidzianej w art. 274 ust. 1 lub w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca wskaże, że do realizacji zamówienia skieruje inną osobę (osoby) niż wymienioną w Formularzu ofertowym, wówczas oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w ramach kryterium nr 2;
6) maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium nr 2 wynosi 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie zajęć z neurologopedą (dla dzieci i dorosłych): przewiduje się około 52 godzin rocznie, co stanowić będzie około 1 godzin tygodniowo w zależności od tygodnia w którym będą prowadzone specjalistyczne usługi opiekuńcze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.4. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu, zgodnie z postanowieniami pkt. 4.5. i 4.6, ze względu na specyfikację zamówienia, którego cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia lub sytuację życiową podopiecznych. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny usługi.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia, stosowanie do potrzeb, przy uwzględnieniu zaoferowanej przez wybranego Wykonawcy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. Jeżeli zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin usługi będącej przedmiotem zamówienia stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert, które nie podlegają odrzuceniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
21.2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w następujących kryteriach:
1) kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 60%;
2) kryterium nr 2: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D) - waga kryterium 40%.
Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru: L = C+D
gdzie:
L - łączna liczba punktów,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych”.
21.3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
21.4. Ocena punktowa w kryterium nr 1 - „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ceny oferty brutto i przeliczona według wzoru:
liczba punktów (C) = (najniższa cena brutto/cena brutto oferty ocenianej) x 100 pkt x 60%.
21.5. Ocena punktowa w kryterium nr 2 – „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym wg następujących zasad:
1) punktowane będzie udokumentowane doświadczenie zawodowe (liczone w latach stażu pracy) osoby (specjalisty – terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
Liczba lat stażu pracy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi Liczba punktów D
Co najmniej 2 lata 0 pkt
Co najmniej 3 lata 20 pkt
Co najmniej 4 lata 30 pkt
Co najmniej 5 lat 40 pkt
2) za udokumentowane doświadczenie Zamawiający rozumie takie doświadczenie, które zostało potwierdzone przez świadectwo pracy lub zaświadczenie;
3) w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia;
4) informacje o doświadczeniu zawodowym osoby (osób) wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie podlegającym ocenie w ramach kryterium nr 2, nie podlegają uzupełnianiu oraz wyjaśnianiu;
5) jeżeli w złożonych wraz z ofertą dokumentów lub w wyniku zastosowania procedury przewidzianej w art. 274 ust. 1 lub w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca wskaże, że do realizacji zamówienia skieruje inną osobę (osoby) niż wymienioną w Formularzu ofertowym, wówczas oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w ramach kryterium nr 2;
6) maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium nr 2 wynosi 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie terapii behawioralnej (dla dzieci i dorosłych): przewiduje się około 86 godzin rocznie, co stanowić będzie około 2 godzin tygodniowo w zależności od tygodnia w którym będą prowadzone specjalistyczne usługi opiekuńcze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.4. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu, zgodnie z postanowieniami pkt. 4.5. i 4.6, ze względu na specyfikację zamówienia, którego cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia lub sytuację życiową podopiecznych. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny usługi.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia, stosowanie do potrzeb, przy uwzględnieniu zaoferowanej przez wybranego Wykonawcy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. Jeżeli zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin usługi będącej przedmiotem zamówienia stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert, które nie podlegają odrzuceniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
21.2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w następujących kryteriach:
1) kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 60%;
2) kryterium nr 2: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D) - waga kryterium 40%.
Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru: L = C+D
gdzie:
L - łączna liczba punktów,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych”.
21.3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
21.4. Ocena punktowa w kryterium nr 1 - „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ceny oferty brutto i przeliczona według wzoru:
liczba punktów (C) = (najniższa cena brutto/cena brutto oferty ocenianej) x 100 pkt x 60%.
21.5. Ocena punktowa w kryterium nr 2 – „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym wg następujących zasad:
1) punktowane będzie udokumentowane doświadczenie zawodowe (liczone w latach stażu pracy) osoby (specjalisty – terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
Liczba lat stażu pracy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi Liczba punktów D
Co najmniej 2 lata 0 pkt
Co najmniej 3 lata 20 pkt
Co najmniej 4 lata 30 pkt
Co najmniej 5 lat 40 pkt
2) za udokumentowane doświadczenie Zamawiający rozumie takie doświadczenie, które zostało potwierdzone przez świadectwo pracy lub zaświadczenie;
3) w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia;
4) informacje o doświadczeniu zawodowym osoby (osób) wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie podlegającym ocenie w ramach kryterium nr 2, nie podlegają uzupełnianiu oraz wyjaśnianiu;
5) jeżeli w złożonych wraz z ofertą dokumentów lub w wyniku zastosowania procedury przewidzianej w art. 274 ust. 1 lub w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca wskaże, że do realizacji zamówienia skieruje inną osobę (osoby) niż wymienioną w Formularzu ofertowym, wówczas oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w ramach kryterium nr 2;
6) maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium nr 2 wynosi 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie zajęć z oligofrenopedagogiem (dla dzieci i dorosłych): przewiduje się około 208 godzin rocznie, co stanowić będzie około 4 godzin tygodniowo w zależności od tygodnia w którym będą prowadzone specjalistyczne usługi opiekuńcze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.4. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu, zgodnie z postanowieniami pkt. 4.5. i 4.6, ze względu na specyfikację zamówienia, którego cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia lub sytuację życiową podopiecznych. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny usługi.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia, stosowanie do potrzeb, przy uwzględnieniu zaoferowanej przez wybranego Wykonawcy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. Jeżeli zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin usługi będącej przedmiotem zamówienia stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% szacunkowej liczby godzin usługi w ramach każdej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert, które nie podlegają odrzuceniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
21.2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w następujących kryteriach:
1) kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 60%;
2) kryterium nr 2: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D) - waga kryterium 40%.
Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru: L = C+D
gdzie:
L - łączna liczba punktów,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych”.
21.3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
21.4. Ocena punktowa w kryterium nr 1 - „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ceny oferty brutto i przeliczona według wzoru:
liczba punktów (C) = (najniższa cena brutto/cena brutto oferty ocenianej) x 100 pkt x 60%.
21.5. Ocena punktowa w kryterium nr 2 – „doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym wg następujących zasad:
1) punktowane będzie udokumentowane doświadczenie zawodowe (liczone w latach stażu pracy) osoby (specjalisty – terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
Liczba lat stażu pracy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w jednostce/podmiocie świadczącej/ym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi Liczba punktów D
Co najmniej 2 lata 0 pkt
Co najmniej 3 lata 20 pkt
Co najmniej 4 lata 30 pkt
Co najmniej 5 lat 40 pkt
2) za udokumentowane doświadczenie Zamawiający rozumie takie doświadczenie, które zostało potwierdzone przez świadectwo pracy lub zaświadczenie;
3) w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia;
4) informacje o doświadczeniu zawodowym osoby (osób) wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie podlegającym ocenie w ramach kryterium nr 2, nie podlegają uzupełnianiu oraz wyjaśnianiu;
5) jeżeli w złożonych wraz z ofertą dokumentów lub w wyniku zastosowania procedury przewidzianej w art. 274 ust. 1 lub w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca wskaże, że do realizacji zamówienia skieruje inną osobę (osoby) niż wymienioną w Formularzu ofertowym, wówczas oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w ramach kryterium nr 2;
6) maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium nr 2 wynosi 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
9.1.Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
2) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, w przypadku gdy upoważnienie osób podpisujących nie wynika z dokumentów potwierdzających status prawny Wykonawcy, np. odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
4) Wykonawca, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp musi złożyć wraz z ofertą – załącznik nr 5 do SWZ zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych podmiotów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5) Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp odpowiednio: Wykonawcy, każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), podmiotów na zasoby, których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 8 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
c) ustanowienie pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1.5) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
- warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.