BZP: Prowadzenie Klubu Seniora w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
19.12.2025
2025/BZP 00612418/01
Centrum Usług Społecznych w Radzionkowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie Klubu Seniora w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Radzionkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273752731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kużaja
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@CUS.RADZIONKOW.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.radzionkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie Klubu Seniora w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-762a7bfc-c853-4e62-86a7-aee934f8f7b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00612418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037286/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeprowadzenie usług społecznych w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
CUS - NOWE SPOJRZENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-762a7bfc-c853-4e62-86a7-aee934f8f7b63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, w następujący sposób:
a) pocztą elektroniczną, na adres e-mail: sekretariat@cus.radzionkow.pl,
zamowienia@cus.radzionkow.pl lub
b) poprzez platformę przetargową: ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
• w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Kuchna
oraz Pani Agnieszka Tamm codziennie w godzinach pracy CUS
• w sprawach formalnych - Pani Gasz, codziennie w godzinach
pracy CUS
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie
https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca posiadający konto na ww.
platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej
informacji dotyczących zakładania konta na platformie:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na
platformie e-zamowienia.pl.
6. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich
postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Działania podejmowane w Klubie Seniora mają na celu wszechstronny rozwój
seniorów, obejmujący zarówno sferę społeczną, jak i zdrowotną, kulturalną oraz
edukacyjną. Celem jest stworzenie przestrzeni, która umożliwi seniorom realizację
swoich pasji i zainteresowań, a także poprawę jakości życia poprzez różnorodne
formy aktywności. Zajęcia będą obejmować warsztaty, pogadanki oraz wspólne
wyjazdy, umożliwiając uczestnikom zdobywanie nowych umiejętności i wiedzy.
Dzięki takim inicjatywom seniorzy nie tylko poszerzą swoją wiedzę, ale także
poprawią swoje umiejętności cyfrowe, plastyczne oraz w zakresie zdrowia. Będą
mieli także okazję podnieść sprawność fizyczną i psychiczną oraz zintegrować się z
innymi uczestnikami projektu, co przyczyni się do zmniejszenia poczucia
osamotnienia i marginalizacji.
Grupa docelowa, do której kierowana jest usługa społeczna Dotyczy osób powyżej
60 roku życia, które wezmą udział w 4 edycjach, przy czym 1 edycja to około 40
osób z podziałem na 2 grupy 20 osobowe i 4 podgrupy 10 osobowe.
Łączna liczba osób biorących udział w powyższej usłudze wynosi około 160 osób.
Czas realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2027 r., w godzinach pomiędzy
12:00-22:00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KADRY
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: ASPEKTY SPOŁECZNE
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy wskazani wart. 361 ust. 1 ustawy PZP, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
a) celem ich działalności jest realizacja zadań w zakresie użyteczności
publicznej związanej ze świadczeniem tych usług oraz społeczna i
zawodowa integracja osób, o których mowa w art. 94;
b) nie działają w celu osiągnięcia zysku, przeznaczają całość dochodu na
realizację celów statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału
między swoich udziałowców, akcjonariuszy i pracowników;
c) struktura zarządzania nimi lub ich struktura własnościowa opiera się na
współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym
lub zasadach partycypacji pracowników, co wykonawca określa w swoim
statucie;
d) w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających dzień wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi nie
udzielono im zamówienia na podstawie tego przepisu przez tego samego
zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ.
3. Na podstawie art. 112 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę
ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy
złotych).
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu
dotyczące niniejszego zakresu poprzez potwierdzenie, iż Wykonawca
dysponuje osobą – opiekunem klubu umożliwiającym wykonanie
zamówienia.
Opiekunem Klubu musi być osoba, która opiekowała
się/koordynowała/organizowała działalność placówki typu: klub seniora,
dzienny dom seniora, dzienny dom opieki, centrum senior, dom pomocy
społecznej (lub podobne świadczące usługi społeczne dla seniorów) przez
okres co najmniej 10 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat przed upływem
terminu składania ofert (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert).
4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 128 ustawy Pzp, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy woparciu o art. 455 ust.1 pkt.1 PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w
załączniku nr 4 do niniejszego SWZ.