BZP: Przeprowadzenia usług społecznych w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
19.12.2025
2025/BZP 00612542/01
Centrum Usług Społecznych w Radzionkowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenia usług społecznych w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Radzionkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273752731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kużaja
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@CUS.RADZIONKOW.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.radzionkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenia usług społecznych w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58073d9d-7e06-4878-9f45-00c131702cc8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00612542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037286/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeprowadzenie usług społecznych w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
CUS - NOWE SPOJRZENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58073d9d-7e06-4878-9f45-00c131702cc83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, w następujący sposób:
a) pocztą elektroniczną, na adres e-mail: sekretariat@cus.radzionkow.pl,
zamowienia@cus.radzionkow.pl lub
b) poprzez platformę przetargową: ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
• w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Tatiana Kuchna
oraz Pani Agnieszka Tamm codziennie w godzinach pracy Centrum Usług
Społecznych w Radzionkowie,
• w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Gasz, codziennie w godzinach
pracy Centrum Usług Społecznych w Radzionkowie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie
https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca posiadający konto na ww.
platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji dotyczących zakładania konta na platformie:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na
platformie e-zamowienia.pl.
6. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich
postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w postaci świadczenia psychologa - diagnosty to usługa oparta na ocenie i
analizie różnych aspektów funkcjonowania psychicznego osób w celu diagnozowania
ich problemów, trudności oraz potencjału. Diagnoza psychologiczna ma na celu
poprawę funkcjonowania uczestnika/uczestniczki projektu zarówno w życiu
osobistym, jak i społecznym.
Psycholog - diagnosta diagnozuje wszelkiego rodzaju zaburzenia psychiczne, tj.
zaburzenia rozwojowe (ADHD, zaburzenia ze spektrum autyzmu,
niepełnosprawności intelektualnych) oraz depresji czy zaburzenia stresu
pourazowego. Psycholog - diagnosta posiada kompetencje, aby przeprowadzać
wywiad z pacjentem i umieć wyciągnąć wnioski, a następnie przeprowadzić
diagnozę przy użyciu odpowiednich narzędzi.
Docelowo planuje się objąć wsparciem od 50 osób do 100 osób. Grupa docelowa kwalifikowana będzie zgodnie z zasadami Regulaminu Rekrutacji i Uczestnictwa w
Projekcie „CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne”.
Czas realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2027 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KADRY
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: ASPEKTY SPOŁECZNE
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fizjoterapeuta zajmuje się przywracaniem sprawności fizycznej osobom z
ograniczeniami ruchu wynikającymi z chorób lub będącymi następstwem
wypadków. Dokonuje tego za pomocą ruchu, odpowiednio dobranego do potrzeb
rehabilitacyjnych danej osoby.
Praca fizjoterapeuty rozpoczyna się od zdiagnozowania możliwości pacjenta.
Oprócz informacji, które uzyskuje na podstawie rozmowy z lekarzem i jego zaleceń,
musi samodzielnie zdiagnozować stan pacjenta. Sprawdza sprawność układów, np.
krążenia czy oddechowego oraz zakres możliwości układu ruchu pacjenta. Na tej
podstawie ustala potrzeby rehabilitacyjne danej osoby i dopasowuje odpowiedni
program ćwiczeń mający na celu maksymalne usprawnienie pacjenta.
Zaangażowanie pacjenta i jego pozytywne nastawienie do całego procesu jest
bardzo istotne i może się przyczynić do szybszego osiągnięcia wyników rehabilitacji.
Usługa w postaci rehabilitanta/fizjoterapeuty to usługa polegająca na
diagnozowaniu i leczeniu schorzeń oraz urazów, a także na przywracaniu,
utrzymywaniu lub zwiększaniu sprawności fizycznej pacjentów.
Docelowo planuje się objąć wsparciem od 50 osób do 100 osób. Grupa docelowa
kwalifikowana będzie zgodnie z zasadami Regulaminu Rekrutacji i Uczestnictwa w
Projekcie „CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne”.
Czas realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2027 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KADRY
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: ASPEKTY SPOŁECZNE
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ.
2. Na podstawie art. 112 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dla obu części postępowania):
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę
ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy
złotych).
d) zdolności technicznej lub zawodowej
dla części numer 1 postępowania:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu
dotyczące niniejszego zakresu poprzez potwierdzenie, iż Wykonawca
dysponuje osobą – psychologiem-diagnostą umożliwiającym wykonanie
zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował podczas realizacji
zamówienia minimum jedną osobą – psychologiem-diagnostą, o
minimalnym:
a) wykształceniu: wyższe magisterskie: psychologiczne poświadczone
dyplomem ukończenia studiów,
b) doświadczeniu: przeprowadzenie minimum 100 godzin
spotkań/sesji/zajęć związanych z diagnostyką psychologiczną
poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu,
dla którego świadczone były usługi.
dla części numer 2 postępowania:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu
dotyczące niniejszego zakresu poprzez potwierdzenie, iż Wykonawca
dysponuje osobą – rehabilitantem/fizjoterapeutą umożliwiającym
wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował podczas realizacji
zamówienia minimum jedną osobą - rehabilitantem/fizjoterapeutą, o
minimalnym:
a) wykształceniu/uprawnieniu: prawo do wykonywania zawodu
fizjoterapeuty, poświadczone stosownym dyplomem,
b) doświadczeniu: przeprowadzenie minimum 100 godzin
spotkań/sesji/zajęć związanych z rehabilitacją i/lub fizjoterapią, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami
podmiotu, dla którego świadczone były usługi.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu po
otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o
informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy woparciu o art. 455 ust.1 pkt.1 PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w
załączniku nr 4 do niniejszego SWZ.