BZP: Przeprowadzenie warsztatów grupowych w przedmiocie psychologicznego wsparcia w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”
19.12.2025
2025/BZP 00612821/01
PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie warsztatów grupowych w przedmiocie psychologicznego
wsparcia w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: „Od
Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
1.3.) Oddział zamawiającego: PCKUL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA@PCKUL.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckul.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie warsztatów grupowych w przedmiocie psychologicznego
wsparcia w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: „Od
Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbc10ad2-3071-4e06-9f23-21031e1d1aa5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00612821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004361/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Warsztaty psychologiczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbc10ad2-3071-4e06-9f23-21031e1d1aa53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, w następujący sposób:
a) pocztą elektroniczną, na adres e-mail: zamowienia@pckul.pl lub
b) poprzez platformę przetargową: ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Aneta Mańko,
codziennie w godzinach pracy PCKUL,
w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Gasz, codziennie w godzinach pracy
PCKUL.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych
formularzy, m.in.: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji. Więcej informacji dotyczących zakładania konta na
platformie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamowienia.pl.
6. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich
postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie 540 godzin zegarowych warsztatów grupowych z zakresu psychologii
różnorodności i budowania odporności psychicznej stanowi element wsparcia
psychologicznego oferowanego uczestnikom projektu w ramach Mobilnego Klubu
Integracji Lokalnej. Warsztaty mają charakter psychoedukacyjny i rozwojowy – ich
celem jest wspieranie uczestników w radzeniu sobie z doświadczeniami dyskryminacji,
wykluczenia oraz uprzedzeń, a także wzmacnianie ich zasobów psychicznych w
kontekście wyzwań związanych z różnorodnością kulturową, społeczną czy
tożsamościową.
Zajęcia nie mają charakteru świadczeń zdrowotnych finansowanych przez NFZ, lecz
stanowią bezpłatną formę wsparcia dostosowaną do indywidualnych i grupowych
potrzeb uczestników, zidentyfikowanych w toku realizacji projektu. Warsztaty sprzyjają
lepszemu zrozumieniu siebie i innych, rozwijaniu świadomości dotyczącej tożsamości
(m.in. kulturowej, seksualnej, religijnej czy światopoglądowej), a także kształtowaniu
postaw otwartości i empatii w relacjach społecznych. Jedną grupę przez cały cykl zajęć
prowadzić jeden trener – psycholog
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają
określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art.112 ust. 2 pkt. 4) oraz art. 116 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca
spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej, w przypadku potencjału technicznego i zawodowego Wykonawcy,
potwierdzającego, iż dysponuje co najmniej 2 osobami umożliwiającymi
wykonanie zamówienia (o wykształceniu i doświadczeniu wskazanym w opisie
przedmiotu zamówienia).
3. Ocenę spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w
postępowaniu, przeprowadzi osoba/osoby prowadząca/ce postępowanie po
otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje
zawarte w załączonych do oferty dokumentach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy woparciu o art. 455 ust.1 pkt.1 PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr
4 do niniejszego SWZ