BZP: Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2026
19.12.2025
2025/BZP 00613713/01
CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ec5bb7-2190-4ab6-a2b3-89b47fac899a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00613713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043619/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2026 (psychologiczne, terapautyczne i psychiatryczne)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12341843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 1234184
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej przy użyciu Platformy zakupowej (dalej „Platforma”) dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/rawicz. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie)Platformie): https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 1234184
Identyfikator postępowania (ID) na Platformie: 1234184
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
Platformy jako załączniki
2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawca posługują się Znak sprawy : I.331 .1 202 5 lub nazwą postępowania: Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2026
3) Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego lub konkursie.
4) Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej : zp@cusrawicz.pl powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym, że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa.
5) Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:
a) w zakresie procedury przetargowej: Karolina Ignasiak: (65) 5454037, +48
571 605 764 poniedziałek piątek, w godz. 8.00 14.00,
b) w zakresie przedmiotu zamówienia: Natalia Purgacz (65) 5454037,
poniedziałek piątek, w godz. 8.00 14.00,
c) w zakresie pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi
technicznej Platformy Zakupowej Zamawiający wskazuje kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta Platformy Zakupowej, które udziela wszelkich informacji
związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów
technicznych Platformy, +48 22 101 0 2 0 2 poniedziałek piątek, w godz. 7.00
17.00. ema il: cwk@platformazakupowa.pl. Zamawiający będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „KOMUNIKATY”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. W
celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty i załączników do oferty) odbywała się w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Pozostałe zalecenia dla
Wykonawców i wymagania formalne związane z przekazywaniem dokumentów i oświadczeń, stanowią treść Rozdz VI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, została określona w Rozdziale XVIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.331.1.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1
Indywidualne konsultacje psychologiczne dla mieszkańców gminy Rawicz dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 10 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 1
konsultacja w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 120 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji
zamówienia specjalistę, który:
1) posiada studia wyższe na kierunku psychologia
2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia
konsultacji psychologicznych
3) posiada Certyfikat Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego potwierdzający tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży w trybie określonym rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 czerwca 2017r. w sprawie specjalizacji w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1771 z późn. zm.)
3. Termin wykonania zamówienia : od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Indywidualne konsultacje psychologiczne dla rodziny dotkniętej problemem alkoholowym, w której występuje przemoc
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 16 godzin miesięcznie konsultacji indywidualnych (minimum 1 konsultacja w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 192 godzin w całym okresie realizacji
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada studia wyższe na kierunku psychologia
2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych w tym minimum 2 letnie dla osób doznających przemocy
3) posiada Certyfikat Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego potwierdzający tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży w trybie określonym rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 czerwca 2017r. w sprawie specjalizacji w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1771 z późn. zm.).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Grupa Samopomocy dla ofiar przemocy
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 3 godziny miesięcznie konsultacji grupowych w ramach prowadzonej grupy Samopomocowej dla ofiar przemocy domowej w rodzinie dotkniętej problemem alkoholowym, w wymiarze nie większym niż 36 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada studia wyższe na kierunku psychologia
2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych w tym minimum 2 letnie dla osób doznających przemocy
3) posiada Certyfikat Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego potwierdzający tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży w trybie określonym rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 czerwca 2017r. w sprawie specjalizacji w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1771 z późn. zm.), zgodnie z zasadami określonymi w Standardzie jakości usług Społecznych realizowanych w ramach Programu Usług Społecznych w Gminie Rawicz na lata 2026-2028: Grupa dla ofiar przemocy - załącznik nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Indywidualne poradnictwo dla osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków i ich rodzin
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 32 godziny miesięcznie konsultacji (minimum 1 konsultacja w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 384 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada studia wyższe na kierunku psychologia
2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia poradnictwa dla osób uzależnionych
3) posiada Certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii uzależnień, zgodnie z art. 22 ust. 2a Ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023r., poz. 2151 z późn. zm.).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 40 uczestników Domu Dziennego Pobytu w Rawiczu
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 4 godziny miesięcznie konsultacji, w wymiarze nie większym niż 48 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia
2) minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych, w tym minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami starszymi
3) posiada kwalifikacje w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii potwierdzone certyfikatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, zgodnie z ustawa o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów z dnia 8 czerwca 2001 (Dz.U. z 2019 poz. 1026).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4. Usługa ma być realizowana: minimum raz w miesiącu w Domu Dziennego Pobytu w Rawiczu przy ul. Buszy 5 w Rawiczu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Prowadzanie grupy Samopomocowej dla Dorosłych Dzieci Alkoholików
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 4 godziny miesięcznie konsultacji, w wymiarze nie większym niż 48 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia
2) minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia poradnictwa dla osób uzależnionych, w tym minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu ww. grupy
3) posiada Certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii uzależnień, zgodnie z art. 22 ust. 2a Ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023r., poz. 2151 z późn. zm. tj.) zgodnie z zasadami określonymi w Standardzie jakości usług Społecznych realizowanych w ramach Programu Usług Społecznych w Gminie Rawicz na lata 2026-2028: Grupa Samopomocy dla DDA- załącznik nr 1 do SWZ..
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Prowadzanie grupy Samopomocowej dla uzależnionych od alkoholu
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 4 godzin miesięcznie konsultacji, w wymiarze nie większym niż 48 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia
2) minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia poradnictwa dla osób uzależnionych, w tym minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu grupy samopomocy dla osób uzależnionych lub współuzależnionych
3) posiada Certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii uzależnień, zgodnie z art. 22 ust. 2a Ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023r., poz. 2151 z późn. zm. tj.) zgodnie z zasadami określonymi w Standardzie jakości usług Społecznych realizowanych w ramach Programu Usług Społecznych w Gminie Rawicz na lata 2026-2028: Grupa Samopomocy dla osób uzależnionych od alkoholu. - załącznik nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla uczestników Klubu Integracji Społecznej (dalej KIS)
1. Wymiar czasu pracy: średnio 12 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 1 konsultacja w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 144 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada studia wyższe na kierunku psychologia
2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych i prowadzeniu terapii
3) posiada kwalifikacje w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii potwierdzone certyfikatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, zgodnie z ustawa o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów z dnia 8 czerwca 2001 (Dz.U. z 2019 poz. 1026) zgodnie z zasadami określonymi w Standardzie jakości usług Społecznych realizowanych w ramach Programu Usług Społecznych w Gminie Rawicz na lata 2026-2028: Klub Integracji Społecznej- załącznik nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 Indywidualne i grupowe poradnictwo psychologiczne dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 4 godziny miesięcznie konsultacji, w wymiarze nie większym niż 48 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia
2) minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych, w tym minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi
3) posiada Certyfikat Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego potwierdzający tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży w trybie określonym rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 czerwca 2017r. w sprawie specjalizacji w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1771 z późn. zm.).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4. Usługa ma być realizowana: minimum raz w tygodniu w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego w Rawiczu przy ul. gen. Grota Roweckiego 4a w Rawiczu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 Indywidualne konsultacje lekarza psychiatry dla mieszkańców gminy Rawicz dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 20 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 1 konsultacja w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 240 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe medyczne
2) specjalizacja w dziedzinie psychiatrii oraz czynne prawo do wykonywania zawodu lekarza,
3) posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychiatrycznych.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 Indywidualne konsultacje lekarza psychiatry dla dzieci z gminy Rawicz dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 30 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 1 konsultacja w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 360 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe medyczne
2) specjalizacja w dziedzinie psychiatrii dziecięcej oraz czynne prawo do wykonywania zawodu lekarza,
3) posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychiatrycznych.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r..
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
dla każdej z części zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie do skierowania do realizacj i zamówienia osób, z których każda musi spełniać wymogi określone w Rozdziale II SWZ tj.: warunkach udziału w postępowaniu dla każdej z części, przez cały okres realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)oświadczenia Wykonawcy w zakresie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 4 do SWZ,
b)oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2025 r. poz. 1714), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ,
c)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed ich złożeniem.
d)Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z zapisami art. 119 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a, b.
e)informacja dla podmiotów zagranicznych wynikająca z zapisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r., poz. 2415 z późn. zm.)
- jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt. 3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest
zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
- jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób w zakresie wskazanym w Rozdziale II dla każdej z części ,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z
informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu umożliwienia przyznania punktacji w kryterium: „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” (K2) – dowody potwierdzające treści zadeklarowane w ofercie np.: kopie umów o pracę, świadectwo pracy itp.Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów – oświadczeń, o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktem i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo należyzłożyć w takiej samej formie ja k składana oferta tj.: w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym). W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawców. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w
postaci papierowej może dokonać również notariusz.
1) Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 1, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp).
4.W odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale III SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną. (tj.: nie musi spełniać osobno każdy z Wykonawców). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców , którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.Zamawiający może żądać przed zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia zmian umowy i warunki jej wprowadzenia stanowią załącznik Nr 5 do SWZ (wzór umowy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-30 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 1234184
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-30 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzielaniu wsparcia specjalistycznego mieszkańcom gminy Rawicz, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia psychologicznego, terapeutycznego oraz psychiatrycznego, w formie konsultacji indywidualnych bądź grupowych, na rzecz podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Rawiczu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych tj.: w siedzibie CUS w Rawiczu przy ul. gen. Grota Roweckiego 9, bądź w miejscu zamieszkania mieszkańca gminy Rawicz wymagającego wsparcia (na terenie miasta i gminy Rawicz), w dni robocze tj.: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08:00 do 22:00 i w szczególnie uzasadnionych przypadkach w sobotę i niedzielę.Za jedną godzinę konsultacji należy rozumieć jednostkę czasową 60 minut, która jest podstawą do rozliczania się za świadczone usługi. W ramach wykonywanych obowiązków zatrudniony specjalista będzie zobowiązany do udzielania konsultacji specjalistycznych oraz dokumentowania usługi poprzez kartę pracy wykonania usługi i formularz potwierdzający wykonanie usługi w danym miesiącu oraz pozostawania w stałym kontakcie z pracownikami socjalnymi, asystentami, doradcami, innymi specjalistami, zaangażowanymi w realizację działań prowadzonych przez tut. CUS, w tym uczestniczył w opracowaniu dokumentów, regulaminów, opinii i rekomendacji. Zamówienie realizowane z podziałem na 11 części.
2. Obowiązki Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia dla 11 części :
1) Usługi społeczne muszą być wykonywane zgodnie z wymaganiami niniejszej SWZ oraz projektem umowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, że przedmiotowe usługi świadczone będą wyłącznie przez osobę/y:
a) spełniające warunki wymienione w niniejszym Rozdziale II SWZ dla każdej części zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia,
b) w przypadku gdy usługi konsultacji specjalistycznych będą świadczone na rzecz dzieci, przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby
do porad psychologicznych (psychiatrycznych) wymagane, jest także:
a) zaświadczenie o niekaralności, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
b) informacja o niefigurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym w postaci wydruku pobranej informacji z Rejestru.
c) sprawne intelektualnie i zdolne pod względem zdrowotnym do wykonania prac objętych zamówieniem, posługujące się biegle językiem polskim oraz posiadające umiejętności poprawnego utrzymywania kontaktów interpersonalnych.
3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji na etapie realizacji usługi, w szczególności poprzez: karty pracy wykonania usługi, formularz potwierdzający wykonanie usługi w danym miesiącu (załącznik do umowy z Wykonawcą) albo inne potwierdzające wykonanie usług, za zgodą Zamawiającego.
4) Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu prowadzoną dokumentację.
5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie.
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia.
7) Uczestnikami działań będą mieszkańcy z terenu miasta i gminy Rawicz, wskazani przez Zamawiającego.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w związku z art. 7 ust. 9 ww. ustawy.