BZP: Wizyty domowe lekarskie w miejscu zamieszkania pacjenta w ramach opieki hospicjum domowego - osób w wieku 65 lat i starszych (24 osoby miesięcznie przez okres 3 miesięcy każda)
22.12.2025
2025/BZP 00616179/01
NIEPUBLICZNY PIELĘGNIARSKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IZ-MED IZABELA PILARZ-KUBICA ZBIGNIEWA LINDERT SPÓŁKA JAWNA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wizyty domowe lekarskie w miejscu zamieszkania pacjenta w ramach opieki hospicjum domowego - osób w wieku 65 lat i starszych (24 osoby miesięcznie przez okres 3 miesięcy każda)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NIEPUBLICZNY PIELĘGNIARSKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IZ-MED IZABELA PILARZ-KUBICA ZBIGNIEWA LINDERT SPÓŁKA JAWNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241715927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Storczyków 32
1.5.2.) Miejscowość: Jaworze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 695515260
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.sowa.paliathos@interia.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domowehospicjumjaworze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
NPZOZ
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wizyty domowe lekarskie w miejscu zamieszkania pacjenta w ramach opieki hospicjum domowego - osób w wieku 65 lat i starszych (24 osoby miesięcznie przez okres 3 miesięcy każda)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aad02e53-adeb-4ee7-ac81-058424d4921b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00616179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„PALIATHOS” DOMOWA OPIEKA PALIATYWNO-HOSPICYJNA IZ-MED w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aad02e53-adeb-4ee7-ac81-058424d4921b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania Oferenta. W przypadku reprezentacji wieloosobowej na ofercie (lub pełnomocnictwie do podpisania oferty) wymagany jest podpis osób wg sposobu reprezentacji zgodnego z dokumentem rejestrowym.
4. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między zamawiającym a wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą strony https://ezamowienia.gov.pl
5. Zgodnie z technicznymi uwarunkowaniami BZP, komunikacja poprzez BZP jest obowiązkowa od momentu opublikowania postępowania do upływu terminu składania ofert (np. pytania wykonawców i wyjaśnienia zamawiającego lub zmiany dotyczące treści ogłoszenia/zapytania ofertowego).
6. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem danych osobowych Oferenta jest NIEPUBLICZNY PIELĘGNIARSKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IZ-MED IZABELA PILARZ-KUBICA ZBIGNIEWA LINDERT SPÓŁKA JAWNA adres: 43-384 Jaworze ul. Storczyków 32
Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych oraz ich przetwarzanie zgodnie z przepisami prawa. Kontakt z Administratorem : izapil@interia.pl
▪ dane osobowe Oferenta przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym zapytaniem ofertowym;
▪ odbiorcami danych osobowych Oferenta będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w tym m.in., organów skarbowych, komisji europejskiej;
▪ dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres wymagany przepisami Programu: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem niniejszego zapytania ofertowego; konsekwencją niepodania określonych danych osobowych jest wykluczenie Oferenta z postępowania o udzielenie zamówienia;
▪ w odniesieniu do danych osobowych Oferenta decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
▪ Oferent posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna on, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
▪ nie przysługuje Oferentowi:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenia realizowane przez lekarza obejmować będą działania z zakresu :
1) zapewnienia godnego życia w chorobie i godnego umierania, leczenie bólu zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej za pomocą leków dostępnych na terytorium RP,
2) leczenie innych objawów somatycznych, zapobieganie powikłaniom, badania zlecone przez lekarza zatrudnionego w hospicjum, ordynację leków.
3) Zapewniony zostanie całodobowy dostęp przez 7 dni w tygodniu do świadczeń udzielanych przez lekarza. Na jedną osobę potrzebującą wsparcia realizowane będą 2 porady lekarskie w miesiącu
4) Usługi wspierane będą poprzez wykorzystanie kanałów zdalnych do kontaktu z pacjentem – telemedycyna.
5) Współpraca w ramach Zespołu terapeutycznego w zakresie kwalifikacji pacjenta oraz tworzenia Indywidualnego planu opieki nad pacjentem (wraz z pielęgniarką, rehabilitantem, psychologiem i administratorem projektu).
6) Oferent zapewnia własny dojazd do podopiecznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O realizację zamówienia nie może ubiegać się podmiot w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.2.O realizację zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – załącznik nr1.
3.O realizację zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który nie podlega sankcjom wobec podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne - zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa.
4. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, w związku z czym każdy Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
dokumentacja potwierdzające prawo wykonywania zawodu i wymagane kursy1) Usługa może być świadczona przez osobę posiadającą kwalifikacje zawodowe (specjalista medycyny paliatywnej, specjalista chorób wewnętrznych i z kursem w zakresie opieki paliatywnej i propedeutyki medycyny paliatywnej) oraz z co najmniej 10 letnim doświadczeniem.
2) Wymagane spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 października 2013r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu opieki paliatywnej i hospicyjnej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z ofertąSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:1. W zakresie terminu wykonania umowy, w przypadkach gdy:
a. wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy,
b. wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (przedłużające się złe warunki atmosferyczne, klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, wprowadzone restrykcje w prowadzeniu działalności przez instytucje państwowe czy samorządowe, konsekwencje pandemii, itp.) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia,
2. W przypadku zmiany obowiązującego prawa, mającego wpływ na realizację umowy.
3. W przypadkach wskazanych w „Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027” Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, skutkuje tym, iż termin wykonania umowy ulega odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego, na podstawie których strony ustalą nowe terminy.